Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נסעתי על ה I30 רכב עגלה כבד שותה דלק , עדיף לקחת מונית / אוטובוס .

אני אתנסח בעדינות אבל זה שטויות מארץ השטויות, הרבה דברים שליליים אני יכול להגיד על ה I30 אבל לא את מה שאתה אמרת

פורסם
אני 'מת' על אלו שכותבים שהשוק מוצף ומייעצים לא לרכוש את הרכ בפחות מ 30% הנחה..

אני מניח שלא קנית רכב לאחרונה (או אי פעם ) מחברת ליסינג.

על רכב מבוקש כמו ה I30, אלא אם הרכב עבר תאונה, לא יורידו יותר מ 15% מינימאלי על הסטוריית ליסינג.

 

היה לי משא ומתן כזה מול לובינסקי טרייד. אכן לא רצו להוריד במחיר (והרכב שלהם עבר תיקוני פחחות) .

הסכימו להוריד רק 10% מלוי יצחק.

בגלל זה בסוף העסקה בוטלה. הלכתי וקניתי מפרטי. אם בחברת הליסינג לא מתגמשים - מצדי שישאירו אצלהם את הרכב. כמו שכתבו פה - יש עוד אפשרויות ובסופו של יום גם הקונה וגם המוכר עובדים לפי מתמטיקה דיי סגורה שמוכתבת ע"י כוחות השוק. זה שחברת הליסינג מנסה את כוחה בלשבור את הנוסחא - בעייה שלה. היא מחכה לפראייר. אל תפול לשם . כתבו פה שיש עוד הרבה I30 בים וזה נכון.

 

כבעליה של I30 2010 הצריכה שלה 1:10 בממוצע. הרכב אמין מאד לטעמי. אפס תקלות (למעט נורת ה ESP OFF)

פורסם
נסעתי על ה I30 רכב עגלה כבד שותה דלק , עדיף לקחת מונית / אוטובוס .

 

מעניין אותי לדעת באיזה רכב אתה נוהג (אם אתה נוהג בכלל)

BW

פורסם

אין שום בעיה להוריד 27% ממחיר של רכבי השכרה בני 3. מבוקש לא מבוקש, זה משהו שהם לוקחים בחשבון.

 

אז יש חברות שיגידו "לא יורד שקל" ויש חברות שיותר מוכנות להתגמש במחיר, העיקר להעיף את הרכב.

 

אני קניתי לאחרונה פיאט פנדה, אחד הרכבים היותר מבוקשים כיום. בחברת אלדן נציג המכירות ניסה למכור לי רכב מהשכרה עם 50 אלף ק"מ, מעיכות "קלות" בגג ושאר מרעין בישין - במחירון מינוס 10% ועוד העז לסובב לי את המסך ולהראות לי כיתוב "לא יורד שקל".

 

אחרי שבוע וחצי מצאתי רכב עם נתונים טובים בהרבה, והצלחתי להשיג את הרכב בהנחה של 20%, לרכב בוגר ליסינג.

 

אז אם אלדן עושים סיבוב על הקונים, הקונים יכולים ללכת גם לחברות אחרות. יש חברות שמסתפקות ברווח מינימלי ומעדיפות לגלגל את המזומנים, לא רק לחכות לפראיירים.

×
×
  • תוכן חדש...