Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מעוניינת לרכוש רכב, ברשותי יש תקציב של 35,000 ש"ח ואני מתלבטת בין יונדאי אקסנט מודל 2008 נפח 1600 סמ"ק עם 130.000 ק"מ (אפשר לסגור על 32.000 ₪) לבין פורד פוקוס מודל 2008 נפח 1600 סמ"ק עם 125.000 ק"מ...(אפשר לסגור עם הבעלים על 36.500 ₪), אשמח לקבל עצה, דעה, המלצה ואף בחינת אפשרות לרכישת רכב מסוג אחר.

באופן כללי אני לא נוהגת הרבה, בממוצע אני נוסעת 5,000 ק"מ לשנה!!!!.

תודה רבה לכל תגובה ככל שתהייה.

פורסם

האקסנט היא חצי קטגוריה מתחת לפוקוס. מצד שני, היא כנראה תהיה זולה יותר לאחזקה.

 

השאלה היא מה את מחפשת ברכב שלך? תנוחת ישיבה גבוהה? מערכת שמע מקורית עם ווליום חזק? פוזה? תא מטען גדול? יש אנשים שחשוב להם מאוד שתהיה משענת יד מרכזית ויש כאלו שמאוד חשוב להם לדעת מה צריכת הדלק האמיתית.

תעזרי לנו לכוון אותך, ואולי יהיה אפשר להמליץ על משהו טוב יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הפוקוס רכב מאוד מוצלח ונעים בהרבה מהאקסנט.

 

בנסועה של 5,000 ק"מ לשנה דלק הוא לא פרמטר. גם אם יש הבדל כלשהו בצריכה, הרי שזה זניח מאוד.

 

מניסיון של 3 שנים עם הפוקוס, האחזקה אינה יקרה בכלל והרכב מגלה אמינות גבוהה מאוד.

 

בתקציב הזה אני חושב שהפוקוס זו אלטרנטיבה מצוינת.

פורסם

אלה מכוניות עם קילומטראז' ממוצע אך דיי גבוה, אחרי הכל.

 

האם רכב קטן יותר בא בחשבון?

אנא פרטי מהם צרכייך.

 

ענת

 

שלום לכולם.

 

אני מעוניינת לרכוש רכב, ברשותי יש תקציב של 35,000 ש"ח ואני מתלבטת בין יונדאי אקסנט מודל 2008 נפח 1600 סמ"ק עם 130.000 ק"מ (אפשר לסגור על 32.000 ₪) לבין פורד פוקוס מודל 2008 נפח 1600 סמ"ק עם 125.000 ק"מ...(אפשר לסגור עם הבעלים על 36.500 ₪), אשמח לקבל עצה, דעה, המלצה ואף בחינת אפשרות לרכישת רכב מסוג אחר.

באופן כללי אני לא נוהגת הרבה, בממוצע אני נוסעת 5,000 ק"מ לשנה!!!!.

תודה רבה לכל תגובה ככל שתהייה.

http://malkabakvish.blogspot.co.il/ מבחני דרך במלכת הכביש

https://www.facebook.com/queenoftroads פייסבוק

http://instagram.com/queen.of.the.roadאינסטגראם

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים....

תגובתכם מאד עזרה לי...:-D

1. אני מחפשת רכב חסכוני, אמין שתנוחת הישיבה בו והנסיעה תהיה נוחה ונעימה.

2. לרוב הנסיעות שלי הן קצרות ובתוך העיר.

3.כמובן שמערכת שמע ווליום זה לא מה שחשוב באוטו, אבל כן משענת ליד ואם אין פשוט אקנה ואתקין..:-D

4. הדגש מבחינתי זה צריכה דלק נמוכה ככל שתהיי ואני יודעת שזו בעיה כי רוב הנסיעות הן בתוך העיר.

 

בכל מקרה ולאור תגובתכם נראה לי שאבחר בפורד פוקס וזאת למרות שבמשך שבועיים חיפשתי אך ורק יונדאי אקסנט, והיום כשהציעו לי את הפורד, התחלתי להתבלבל...

 

אשמח אם מישהו יוכל להשכיל אותי ולספר לי על צריכת הדלק של פורד פוקוס בעיר ומחוץ לעיר.

 

תודה לפורום המקסים והענייני.

 

שולי

פורסם

בנסועה של 400 ק"מ בחודש הדלק בכלל לא צריך להיות פקטור כי ההבדל בין רכב חסכוני לבין רכב זללן בנסועה כזו הוא כמה עשרות ש"ח בחודש. ממש כלום.

פורסם

האם זו הצורה המחליפה של הפוקוס ב2008 או הצורה הישנה יותר שהתחילה בדגמי 2006?

אני אישית הייתי הולך על הפוקוס.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

היי,

שוב אני בהתלבטויות ובבלבול גדול.

מוצע לי יונדאי אקסנט 1600 מודל 2008 שעשה 165,000 ק"מ, (מליסינג) בסך 33,000 שקל.

ומצד שני מוצע לי פורד פוקס מודל 2006 שעשה 168,000 ק"מ (בעלות קודמת ליסינג) בעלות של 27,500 ש"ח.

 

התקציב שלי עומד עד 35,000 ש"ח.

 

הנסיעות שלי הן בעיקר בעיר...

 

לא יודעת במה לבחור.

 

תעזרו לי בבקשה.

 

תודה

 

שולי

פורסם

אקסנט 2008 יד ראשונה מליסינג זה כמעט בוודאות רכב צבאי לשעבר.

לכן מבין השניים הייתי בוחר בפוקוס.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אהלן,

 

בהמשך לכל חוות הדעת אני גם חד משמעית הייתי בוחר בפוקוס על פני האקסנט שאולי חסכוני יותר מכמה בחינות אבל הרבה פחות מהנה לנהיגה.

 

אם זה התקציב שלך למה לא לשקול לדוגמא רכב חסכוני יותר, ידני למשל ? פיאט גראנדה פונטו? סיריון? פנדה?

 

סליחה אם גרמתי לבלבול גדול יותר אבל אני יודע כי בתקציב הנ"ל ניתן למצוא רכבים טובים יותר מהשניים האלו, בטח ובטח אם מדובר רק בנסיעות בתוך העיר ואת אומרת שחיסכון הוא פרט חשוב.

 

מקווה שעזרתי,

גיל.

פורסם

צביקה תודה שהארת את עיניי.

גיל גם לך תודה.:-) אך אני מעדיפה רכב עם גיר אוטומטי ועל סיריון בכלל לא חשבתי....אבדוק זאת.

 

שולי.

×
×
  • תוכן חדש...