Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב עמד יום שלם בחניה, הכל היה תקין ובסדר.

הגעתי לרכב ולא הצלחתי להניע, יש סטרטר אבל הרכב לא מניע.

 

בלוח שעונים בזמן שהסוויץ' פתוח נורת הOVERDRIVE (אם ככה זה נקרא) במקום לדלוק לשנייה ולהיסגר

היא מהבהבת לי.

 

ובנוסף אני לא שומע את משאבת הדלק שאמורה לפעולה לשנייה בזמן פתיחת הסוויץ'.

לא יודע אם יש קשר בין השתיים אבל אני חסר הצעות.

 

להגיע למשאבת דלק אין לי מושג איך כי היא נמצאת במיכל הדלק ולא מתחת למושבים.

 

אני ישמח לעזרה חברים.

 

נ.ב

אין לי קודנית.

יש אזעקת ביפר: שהיא לא דרוכה בזמן התקלה.

ויש כמובן את הניתוק המקורי של הרכב.

פורסם

אם אתה בטוח שהיית שומע את המשאבה, ועכשיו אתה בטוח שאתה לא שומע אס כנראה לא מגיע חשמל למשאבה

אם אין לך קודנית

אז אולי זה קשור לניתוק של האזעקה

פורסם
שלום לכולם,

 

הרכב עמד יום שלם בחניה, הכל היה תקין ובסדר.

הגעתי לרכב ולא הצלחתי להניע, יש סטרטר אבל הרכב לא מניע.

 

בלוח שעונים בזמן שהסוויץ' פתוח נורת הOVERDRIVE (אם ככה זה נקרא) במקום לדלוק לשנייה ולהיסגר

היא מהבהבת לי.

 

ובנוסף אני לא שומע את משאבת הדלק שאמורה לפעולה לשנייה בזמן פתיחת הסוויץ'.

לא יודע אם יש קשר בין השתיים אבל אני חסר הצעות.

 

להגיע למשאבת דלק אין לי מושג איך כי היא נמצאת במיכל הדלק ולא מתחת למושבים.

 

אני ישמח לעזרה חברים.

 

נ.ב

אין לי קודנית.

יש אזעקת ביפר: שהיא לא דרוכה בזמן התקלה.

ויש כמובן את הניתוק המקורי של הרכב.

 

מהו הניתוק המקורי של הרכב?

המשאבה אולי במיכל אבל החוטים חייבים לצאת ממנה איכשהו, אתה לא רואה אף חוט מתחת למושבים האחוריים?

פורסם

הרמתי את המושבים אבל לא ראיתי חוטים בכלל.

בנוסף פרקתי את החוט שיוצא מהכויל למפלג

ונתתי סטרטר אבל לא היה ניצוץ (הצמדתי לשילדה)

כנ"ל לגבי חוטי ההצתה.

 

מה הולך כאן?

ואיך כל זה מתחבר לנורה שמהבהבת לי בלוח שעונים?

 

נשלח מהפלאפון

פורסם

אולי סתם ירייה באפלה, אבל זו בדיקה מהירה וקלה : תבדוק את הממסרים אחד אחד. מחלה של הבלנו היא שנמלים אוהבות להתמקם בממסרים שלה לבנות שם קינים.

הרכב לא מניע ואין ניצוץ, חלק מהאורות דולקים וחלק לא, ככה התחילה גם בבלנו שלי הסאגה עם בעיות החשמל. גררתי לחשמלאי שהחליף 2 ממסרים, הרכב חזר להניע נסעתי הבייתה, התחמם המנוע חזרתי לחשמלאי החליף גם את הממסר של המאורר.בסוף אני גיליתי את הנמלים האלה יוצאות מהממסרים לטיולים בתא המנוע.

 

בדיקה פשוטה שאתה יכול לעשות, לצפור מספר פעמים בצופר על מנת לוודא תקינות הממסר שלו ואז להחליף את הממסר שלו עם הממסר של המנוע/משאבת דלק וכו ולנסות להניע.

פורסם

הדבר הראשון שעשיתי זה להחליף בין הממסר של הצופר (צפרתי הוא תקין) לממסר של המשאבה.

לא עזר.

 

יש ממסר שאחראי על הניצוץ\חשמל?כי לא ראיתי כזה.

 

אגב:

יש אפשרות שחיישן קאמשפט או חיישן קראנק גורמים לבעיות שציינתי?

אם כן איפה הם נמצאים?

 

תודה חברים :roll:

פורסם
הדבר הראשון שעשיתי זה להחליף בין הממסר של הצופר (צפרתי הוא תקין) לממסר של המשאבה.

לא עזר.

 

יש ממסר שאחראי על הניצוץ\חשמל?כי לא ראיתי כזה.

 

אגב:

יש אפשרות שחיישן קאמשפט או חיישן קראנק גורמים לבעיות שציינתי?

אם כן איפה הם נמצאים?

 

תודה חברים :roll:

 

החיישן קראנק נמצא באזור הגלגל תנופה, יש לו בדרך כלל 2 או 3 חוטים

פורסם

בוקר טוב חברים,

 

אני עדיין עם הבעיה, המוסכניק שלי טוען בתוקף שהביפר שלי הוא זה שמנתק את הדלק (לדעתי לא נכון)

ומגדיש שהוא לא נוגע ברכב כל עוד האזעקה מחוברת והוא יזמין קודם חשמלאי לנתק אותה (סיפור צדדי של כמה מאות שקלים!)

המתקין מערכות שלי (20 שנה במקצוע) טוען שזה לא האזעקה כי האזעקה מפעילה את הניתוקים רק בזמן דריכה (מה שבאמת נכון)

 

מנגד אני לא יודע מה לעשות, לגרור את הרכב? למי לגרור?

 

המשאבה לא מראה סימני חיים, נורת ה-OVERDRIVE בלוח השעונים מהבהבת (משהו שלא היה אף פעם)

ובלילה בדקתי ניצוץ מחוט ההצתה ומהחוט של הכויל ולא היה ניצוץ.

 

חברים כל הצעה שלכם תעזור לי, במיוחד הצעות שאני יוכל לממש בעצמי.

 

אגב:

מאחורי תא הכפפות הבחנתי בחוט מנותק בעל הברגה.

אין לי מושג מה הוא אבל צלמתי והחזרתי למקום, התמונה מצורפת למטה.

1313333.jpg

פורסם
בוקר טוב חברים,

 

אני עדיין עם הבעיה, המוסכניק שלי טוען בתוקף שהביפר שלי הוא זה שמנתק את הדלק (לדעתי לא נכון)

ומגדיש שהוא לא נוגע ברכב כל עוד האזעקה מחוברת והוא יזמין קודם חשמלאי לנתק אותה (סיפור צדדי של כמה מאות שקלים!)

המתקין מערכות שלי (20 שנה במקצוע) טוען שזה לא האזעקה כי האזעקה מפעילה את הניתוקים רק בזמן דריכה (מה שבאמת נכון)

 

מנגד אני לא יודע מה לעשות, לגרור את הרכב? למי לגרור?

 

המשאבה לא מראה סימני חיים, נורת ה-OVERDRIVE בלוח השעונים מהבהבת (משהו שלא היה אף פעם)

ובלילה בדקתי ניצוץ מחוט ההצתה ומהחוט של הכויל ולא היה ניצוץ.

 

חברים כל הצעה שלכם תעזור לי, במיוחד הצעות שאני יוכל לממש בעצמי.

 

אגב:

מאחורי תא הכפפות הבחנתי בחוט מנותק בעל הברגה.

אין לי מושג מה הוא אבל צלמתי והחזרתי למקום, התמונה מצורפת למטה.

 

החוט שבתמונב לא קשור.

אתה מתאר בעיה של ניצוץ+דלק. " 2 בעיות ".

אם תעשה חיפוש כאן בפורום, תראה שכבר דיברו על הנושא.

אני לא יודע לשייך את שאר המקרים למקרה שלך- את זה אתה תוכל לעשות.

שלב אחרון לדעתי, לפני שאתה מתחבר למחשב (ומשלם על זה) תבדוק (שוב) פיוזים. בדגש על הפיוזים הראשיים. החוטים שנכנסים ויוצאים מהם.

חיזוקי חשמל למינהם לראות ולבדוק היטב בעיקר באיזור הבתי- פיוזים נתק מסויים.

 

לאחר מכן תבדוק תקלות עם סורק. כי הבעיה שאתה מתאר היא גם אופיינית לחיישן קרנק (שאם הוא פגום הרכב לא יניע) וגם לבעיית נתק מסויים (אזעקה, או פיוז, חיווט חשמלי)

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

×
×
  • תוכן חדש...