Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לאדם מבוגר שיהיה נוח - 150K +-


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שבחירת הרכבים בהתייחסות לנוחות כפקטור עיקרי היא נכונה,למרות שהאוקטביה הטובה מכויילת על הצד הקשיח מבחינת המתלים.

אף אחד מהרכבים האלה לא מדגדג לC5 בכל הקשור לנוחות,הכורסא כמו בבית,והרכב פשוט רחפת,אין בורות,אין באמפרים,הבדל של שמים וארץ.

שווה אפילו לקחת C5 בת שנה,שנה וחצי עם מעט מאד קמ,או אולי נשאר ללובינסקי במלאי מודל 2012 עם 0 קמ.

בכל מקרה לC5 יש 2 גרסאות,אחת עם מתלים קונבנציונליים,וגרסה אחרת עם מתלים פנומאטיים,אם תבדקו,תוודאו שמדובר בגרסה עם המתלים הפנומאטיים,ההבדל עצום.

 

המתלים האלה קיימים רק ב C5?

C4 אקסלוסיב זה לא קיים?

פורסם

מסכים מאוד עם המלצה על סניק. המלצתי על כזה לדודה המבוגרת שלי והיא מאוהבת בו היא אומרת שזה מרגיש לה כמו מונית לונדונית רק כאן היא הנהגת. וזה באמת בדיוק מה שהיא צריכה . רכב גבוה אך לא גדול ,חסכוני יחסית שקט ונוח.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
אתה בטוח שזה באמת מקרר עם מדחס וגז ורדיאטור וכל הגשטל או סתם תא מקורר כמו תאי כפפות שמקבלים את האוויר הקר מהמזגן?

 

אמקור xl עם פתח עליון8) 8)

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם
המתלים האלה קיימים רק ב C5?

C4 אקסלוסיב זה לא קיים?

 

באף רכב אחר בארץ זה לא קיים.

הC4 החדשה רכב מאד נוח לעומת רכבים מקבילים ואפילו מקבוצה גבוהה יותר.

מה שקשור לנוחות,לC5 אין תחרות..טוב,S קלאס עם מתלי אויר גם רחפת..

פורסם

אני גם חושב שאנשים פה בוחרים רכב קודם כל לעצמם ואז לבחור ששאל את השאלה.

לאדם מבוגר יש שני פקטורים חשובים שלאדם הממוצע לא כ"כ מדברים:

1. גובה מושב מעל הכביש (וזאת עקב הבעייה המתגברת להתכופף, להתלות/להשען על קורת הדלת ולהכנס למכונית). צריך רכב מוגבה (כן, יותר מ C4 ,מהקורולה,סופרב או אקורד) אבל לא גבוהה מידי ,לא גיפ 4X4 אימתני. הכי טוב שהכסא בדיוק בגובה התחת כשעומדים ליד הרכב והמפתן התחתון לא גבוה מידי. מינימום מאמץ.

2. פשטות מערכות וכפתורים . תאמינו לי שמסך מגע עם עידן+ ובלו טות' זה אחלה - אבל רדיו ישן עם שישה כפתורים זה עוד יותר טוב . מערכת בקרת אקלים נפרדת עם אוסף כפתורים מיותרת ! מיותרת ! סאן רוף מיותר וכו'.

3. מושבים רכים או לחלופין מתלים רכים לעצמות הדואבות.

 

כל מה שחשבתם על אמינות, סחירות, עוצמה,מחיר וכו' אינו כ"כ רלוונטי.

לכו עם סרגל למגרשים ותמצאו:

הסניק בחירה טובה.

סקודה יטי גם תפתיע (קצת קשיחה)

גולף פלוס (כי היא מוגבהת מהגולף הרגילה) - מסכים מחיר מופרז אבל זה לא השיקול. עדיין נמוכה מידי לטעמי.

הרבה מהג'יפונים הקטנים גם כן מוגבהים אבל עדיין בעלי התנהגות של פרטית סבירה למשל הונדה CRV .

מישהו צעק פה 3008 או סובארו פורסטר ?!

בכלל: חפשו רכב בגובה של 170 ס"מ בערך.

פורסם

אני חושב שקצת הגזמנו פה. אומנם מדובר באדם מבוגר - אבל לא נכה. אמא שלי בת יותר מ 50 ולא מוכנה לשמוע על רכב שהוא לא ידני, הורים של חבר נוהגים על שירוקו ( גם 50 60 פלוס) ויש עוד הרבה דוגמאות.

בואו ניכנס לפרופורציות בבקשה לפני שימליצו פה על טרנספורטר עם מעלית.

פורסם

קח אותו למגרש שיש בו מכוניות מפנקות ( בסגנון אוטודיל, כל מוביל) תראה לו ומה שהוא יאהב עם זה תתקדם

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

בואו ניכנס לפרופורציות בבקשה לפני שימליצו פה על טרנספורטר עם מעלית.

 

הרגת אותי XD

אין ספק שכל אחד ומה שהוא אוהב.. אם לאבא לא אכפת שהרכב לא גבוה, הייתי קובע נסיעת מבחן ל-C5.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

כנראה שההחלטה נפלה בסוף על ה 3008. יש למישהו משהו רע לומר על האוטו או מכיר תקלות וכדומה?

 

הקוגה יקרה מידי, CX5 "יפנית מידי מבחינת האיכות" כנ"ל גם ה IX35.

פורסם

שקלת מרצדס יד שנייה? בתקציב שלך אפשר לרכוש אחת יחסית טרייה. נוחות, כוח ואבזור. האחזקה תהיה יקרה יותר, אבל בדברים שחשובים לך אין לה מתחרות. בנוסף, אם הוא לא צריך ספינה שתסיע 5 נוסעים בנוחות, אז אפשר למצוא איזו C CLASS ממש טרייה בתקציב שלו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
שקלת מרצדס יד שנייה? בתקציב שלך אפשר לרכוש אחת יחסית טרייה. נוחות, כוח ואבזור. האחזקה תהיה יקרה יותר, אבל בדברים שחשובים לך אין לה מתחרות. בנוסף, אם הוא לא צריך ספינה שתסיע 5 נוסעים בנוחות, אז אפשר למצוא איזו C CLASS ממש טרייה בתקציב שלו.

 

חשבנו, אבל ויתרנו עקב מחירים של טיפולים, חלקי חילוף ביטוחים וכדומה.

לא צריך לקפוץ מעל הפופיק... ובכל מקרה הוא מעוניין ברכב חדש.

פורסם
כנראה שההחלטה נפלה בסוף על ה 3008. יש למישהו משהו רע לומר על האוטו או מכיר תקלות וכדומה?

 

הקוגה יקרה מידי, CX5 "יפנית מידי מבחינת האיכות" כנ"ל גם ה IX35.

 

בסוף כן לקחת את המלצתי. לדעתי בחירה מצויינת. אולי רק הפורסטר טובה יותר אבל ה 3008 יפה וגם נוחה.

רכב עם מתלים נוחים, מנוע THP 156 מוגדש הידוע לשמצה (לטובה, הבעיות בדגמים הישנים טופלו) וגיר (יפני) 6 הילוכים שמשתלבים יפה מאד ונותנים כח זמין . רכב בגובה הנכון כפי שכבר אמרתי . גם הרדיו פשוט לתפעול. בגרסת הפרימיום פק יש כמה גימיקים מיותרים. תחסוך את זה מאבא שלך (תצוגת HUD לטייסים).

 

הדבר היחיד שרע (וזה נכון לכל כך הרבה יצרנים) זה עודף האלקטרוניקה ברכב - עלול להביא להוצאות תיקון כבדות עם התבלות המערכות. אבל אני מעריך שלא תחזיק את הרכב הרבה שנים.

חוצמזה: אולי הצריכת דלק. בממוצע זה 1:10 שזה סביר לגיר כזה. לא מזהיר אבל בסדר. יש חסכוניות ממנה.

×
×
  • תוכן חדש...