Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אני נהג בצבא כבר חצי שנה ולפני 5 חודשים קיבלתי דוח מהירות על נסיעה מעל 28 קמ"ש וקיבלתי התליית רישיון ל-21 יום

ועכשיו קיבלתי זימון לבית דין צבאי בעוד שבועיים ואני רוצה לדעת מספר דברים

 

1,מה המקסימום זמן שלילה שהם רשאים להביא לי? (יותר מחודש?)

2.אני די מאוד רוצה לקבל כמה שיותר זמן שלילה כי כבר נמאס לי לנהוג בצבא ואני מת לעבור תפקיד איך אפשר לגרום לשופט להביא לי לפחות 2-3 חודשים שליליה במידה והוא רשאי בכלל להביא לי שלילה כל כך ארוכה

 

תודה

פורסם

להזכירך, הקצין יכול "להביא" לך גם דפוק, באזרחות זה אחרת.

 

וחוצמזה, שלילה זה לא פליטה מהיחידה, רוב הסיכויים שאתה תעשה עבורות רס"ר במהלך השלילה.

פורסם
להזכירך, הקצין יכול "להביא" לך גם דפוק, באזרחות זה אחרת.

 

וחוצמזה, שלילה זה לא פליטה מהיחידה, רוב הסיכויים שאתה תעשה עבורות רס"ר במהלך השלילה.

 

לא אכפת לי מדפוק ולא אכפת לי אפילו משלילת רישיון אזרחי (כל עוד זה רק לכמה חודשים)

לגבי העבודות רס"ר וכל זה תשאירו לי אני כבר יודע איך לטפל בזה

אני בסך הכל צריך תשובות לשאלות שלי

תודה

פורסם

כבעל רישיון צבאי הנהלים הם כדלקמן:

 

1. בעבירות מהירות העונש הוא על פי שיקול דעתו של השופט

2. במעמד הדיון בתיק שלך יש לך אפשרות לטעון טיעונים ואתה יכול להעמיק את הברוך בכל מיני טיעונים מפגרים (מיהרתי/כאבו לי הבי***)

3. ברישיון אזרחי הם לא נוגעים, אלא אם מדובר בעבירה חמורה: תאונה עם נפגעים/פס לבן/אור אדום וכד'

4. אם אתה לא רוצה לנהוג: לך לקב"ן ותוציא פטור נשק זמני. יישלל לך הרישיון במיידי

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אתה מסביר שאתה מאוד אוהב לנהוג מהר

ואתה יודע שכל הספידומטרים מזייפים 5-10 קמש

אז במקרה הזה אתה בקושי נסעת 20-30 קמש יותר מהר כי בד"כ אתה נוסע יותר מהר

ואתה מתכנן להיות נהג מרוצים אז אתה חייב להתאמן כל הזמן לסוע מהר כדי להיות מיומן

אבל אתה תמיד נזהר ליד בית ספר או מקום הומה אדם אז אתה משתדל לא לסוע יותר מדיי מהר

ואתה הכי אוהב לנהוג בצבא ברכבים עם הנעה אחורית כי זה מקרב אותך הכי מהר לחלום של נהג מרוץ

ואז בכל פעם שאתה מחליק בסיבוב אתה יודע כיצד להגיב

תבקש יפה שלא ישלולו לך את הרשיון כי אתה לא רואה כל בעיה עם נהיגה מהירה וחוץ מפעם או פעמיים שלא הספקת לעצור באור אדום אתה כמעט תמיד עובר מקסימום בצהוב , ועובדה שזה לא מסוכן כי בשכונה שלך כולם מכירים אותך ונזהרים כשאתה נוהג.

פורסם
אתה מסביר שאתה מאוד אוהב לנהוג מהר

ואתה יודע שכל הספידומטרים מזייפים 5-10 קמש

אז במקרה הזה אתה בקושי נסעת 20-30 קמש יותר מהר כי בד"כ אתה נוסע יותר מהר

ואתה מתכנן להיות נהג מרוצים אז אתה חייב להתאמן כל הזמן לסוע מהר כדי להיות מיומן

אבל אתה תמיד נזהר ליד בית ספר או מקום הומה אדם אז אתה משתדל לא לסוע יותר מדיי מהר

ואתה הכי אוהב לנהוג בצבא ברכבים עם הנעה אחורית כי זה מקרב אותך הכי מהר לחלום של נהג מרוץ

ואז בכל פעם שאתה מחליק בסיבוב אתה יודע כיצד להגיב

תבקש יפה שלא ישלולו לך את הרשיון כי אתה לא רואה כל בעיה עם נהיגה מהירה וחוץ מפעם או פעמיים שלא הספקת לעצור באור אדום אתה כמעט תמיד עובר מקסימום בצהוב , ועובדה שזה לא מסוכן כי בשכונה שלך כולם מכירים אותך ונזהרים כשאתה נוהג.

:lol::lol: מה שנקרא צרות של עשירים

פורסם
אתה מסביר שאתה מאוד אוהב לנהוג מהר

ואתה יודע שכל הספידומטרים מזייפים 5-10 קמש

אז במקרה הזה אתה בקושי נסעת 20-30 קמש יותר מהר כי בד"כ אתה נוסע יותר מהר

ואתה מתכנן להיות נהג מרוצים אז אתה חייב להתאמן כל הזמן לסוע מהר כדי להיות מיומן

אבל אתה תמיד נזהר ליד בית ספר או מקום הומה אדם אז אתה משתדל לא לסוע יותר מדיי מהר

ואתה הכי אוהב לנהוג בצבא ברכבים עם הנעה אחורית כי זה מקרב אותך הכי מהר לחלום של נהג מרוץ

ואז בכל פעם שאתה מחליק בסיבוב אתה יודע כיצד להגיב

תבקש יפה שלא ישלולו לך את הרשיון כי אתה לא רואה כל בעיה עם נהיגה מהירה וחוץ מפעם או פעמיים שלא הספקת לעצור באור אדום אתה כמעט תמיד עובר מקסימום בצהוב , ועובדה שזה לא מסוכן כי בשכונה שלך כולם מכירים אותך ונזהרים כשאתה נוהג.

 

חחח נו באמת אני צריך תשובות רציניות מה שהבאת לא נשמע אמיתי וקיצוני מדי

פורסם
אתה מסביר שאתה מאוד אוהב לנהוג מהר

ואתה יודע שכל הספידומטרים מזייפים 5-10 קמש

אז במקרה הזה אתה בקושי נסעת 20-30 קמש יותר מהר כי בד"כ אתה נוסע יותר מהר

ואתה מתכנן להיות נהג מרוצים אז אתה חייב להתאמן כל הזמן לסוע מהר כדי להיות מיומן

אבל אתה תמיד נזהר ליד בית ספר או מקום הומה אדם אז אתה משתדל לא לסוע יותר מדיי מהר

ואתה הכי אוהב לנהוג בצבא ברכבים עם הנעה אחורית כי זה מקרב אותך הכי מהר לחלום של נהג מרוץ

ואז בכל פעם שאתה מחליק בסיבוב אתה יודע כיצד להגיב

תבקש יפה שלא ישלולו לך את הרשיון כי אתה לא רואה כל בעיה עם נהיגה מהירה וחוץ מפעם או פעמיים שלא הספקת לעצור באור אדום אתה כמעט תמיד עובר מקסימום בצהוב , ועובדה שזה לא מסוכן כי בשכונה שלך כולם מכירים אותך ונזהרים כשאתה נוהג.

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

חופשי להתגלגל כמה שארצה :D

10$ הנחה (לכם ולי) להזמנה מ-vitacost.com - אם תרשמו דרך הלינק הזה. :arrow:

פורסם

אתה יודע שמגיע לך עו"ד מהסניגוריה הצבאית כן?

כשאני נתפסתי ע"י מ.צ. על עבירת תנועה במהלך השירות, קיבלתי זימון, הלכתי לסנגוריה, נתתי לבחור את כל הפרטים, קיבלתי קנס 250 ש"ח ב5 תשלומים מהמשכורת הצבאית.

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...