Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

mid range ל רוק ומטאל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב כבר הרבה זמן להחליף מידים, דבר ראשון גודל פיזי, כרגע אני עם 4" (focal polyglass) וזה פשוט גדול לדשבורד

אני רוצה משהו סביבות 3"

 

הדרישות הם מיד לרוק ומטאל!

 

בקרוב אני מקווה לקבל חזרה את dynaudio שני חלקים חזרה, וופר MW160 וטוויטר MD100

 

אולי סט לא ממש למוזיקה שלי, אבל אני ממש רוצה לנסות להתקין אותו.

 

חשבתי על מידים של הסט הזה ב3 חלקים, זה די יקר (סביבות 250 דולר) לפני משלוח לכל אלמנט

 

מצאתי משהו אחר, רק ממש לא שמעתי ביקורות על סטים שלהם. PEERLESS . שתי חברות דניות וחשבתי אולי...

 

http://www.ebay.com/itm/Pair-Peerless-Dome-mid-range-Speaker-made-in-Denmark-/221119260723

 

 

המלצות ורעיונות וביקורות מתקבלות בברכה

 

תקציב סביבות 1000 ש"ח כמובן גם ליד שנייה

תודה מראש

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה מחפש מידריינג' למוזיקה שיש בה צורך לפירוט מאוד גבוה הייתי ממליץ לך לחפש מידריינג' עם phase plug ולהתמקד בקטרים שהם בין 2 ל 3.5 אינטש בכדי שהם יהיו קרובים ככל הניתן לאזור הנגינה של הטוויטר.



 

אם בלי פייז פלאג אז בהחלט הייתי מחפש קוטר קטן יותר לכוון ה2 אינטש.

 

ההמלצות שלי יהיות ללכת על אלמנטים שיכולים להגיע גבוה בתחום התדר ולעבוד כמיד-טוויטר

 

אני כרגע שוקל לרכוש CDT ES-02 שהוא מיד טוויטר 2 אינטש של CDT כאשר הוא נחשב כמידריינג' מדהים באזור שבין 500 הרץ ל8K הרץ ודווקא פחות כטוויטר.

 

המטרה שלו תהיה להחליף את הL3SE ברכב של אשתי שלא ממש בא לידי ביטוי שם (ואני מתכוון לשמור את הL3SE לתכניות עתידיות שלי לגביו כמיד טוויטר)

 

ואני מתבלט בעתיד אם להשתמש בES-02 כטוויטר במערכת שלושה חלקים בגלל שהוא צריך להיות לדעתי הרבה יותר נעים לאוזן (שטח פנים גדול - לא יודע אם יצא לך לשמוע את הוואיולינו של תסיסס אודיסון) מטוויטר נורמטיבי אבל זה הימור.

 

 

ההמלצה השניה תהיה מיד ריינג' שוב, כמו ברכב של אשתי - L3SE של HAT - הוא מידריינג' מטמטם ורמת הפירוט שלו בלתי מתפשרת ולכן יתאים לסגנון הזה.

 

בנוסף לכך תריץ חיפוש על חברה בשם illusion audio הם קנו בעצם חברה קודמת שכשלה תחת השם hustler audio ושיפרו את הרכיבים שלהם לאין ערוך - סדרת המידריינג'ים שלהם היום עושה גלים בקרב חובבי אודיו לרכב בחו"ל והם נחשבים מעולים.

 

הם היום בקרב חזק מאוד ראש בראש מול HAT בזירה של אלמנטים רחבי פס.

 

ההמלצה השלישית שלי תהיה ללכת על המידריינג' מסדרת הסקנדינביה של DLS - גם כן יש לו יכולת טובה מאוד לטפס לגבוהים - הייתי מתייעץ עם סרול לגבי המידריינג' הזה היות והוא היחיד עם נסיון ממשי בו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סקנדינביה שמעתי אצל סרול, יש להם פרוט וצליל שאהבתי, לא ממש שמעתי מוזיקה מהסוג שלי. אבל בכל זאת. לגבי נפח כזה ,זאת ממש מעייה, כי התקנה בקורות ולא בקיקים. (גיר רגיל)

שמעתי אתמול דם ML 700 עם AUDIO SYSTEM ב3 חלקים, נמשע טוב, אבל בלי TC ואקוליזציה היו כמה דברים שלא ממש אהבתי, כמו צלילים של צלחות , וגם שמענו לרוב נורה ג'ונס, לכן די קשה להגיד משהו בנושא של מוזיקה שאני אוהב.

יש גם המלצות במקומות שונים על DOME או CONE PEPER, לא עשויים אלומיניום או מתחת כלהשי, פה אני מבין ומסכים.

אני רוצה לשמוע גם CDM

לגבי CDT ES-02, התחלתי לקרא קצת, לפי מדידות ונתונים, הוא דורש נפח גי קטן, הוא יותר גיד, מאשאר מיד.טוויטר. לפי מדידות זוית נוחה בין 10-30 מעלות נותנת יענות אופטימית, תווך תדרים בין 350- 5K ושם נפילה שלו. 2.5 גודל פיסי בהחלט עושה אותו מעניין. 140 דולר ליחיד פלוס משלוח, יש על מה לחשוב

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

לפי מה שאני רואה באיביי זה 160 דולר לזוג פלוס משלוח זה עוד 50 דולר

 

כן הוא יותר מיד מאשר טוויטר אבל הוא בהחלט מגיע לשם - אבל אתה מחפש מיד ולכן הוא יהיה מעולה. הנפח שלו הוא נפח סגור מראש הוא מגיע בתוך צ'יימבר משלו.

 

CDM אני אמליץ לך על ה880 אבל אתה יודע טוב מאוד שזה לא התחום של מוראל - אם כי, ממה ששמעתי מהמיד הזה - הוא עושה עבודה טובה.

 

ודווקא ממברנת אלומיניום - ככל שהקוטר גדל, האופי נהיה רגוע יותר, זה רק בטוויטרים שהם ממש עלולים לצרום - תיקח לדוגמא סאב וופרים, לרוב סאב וופרים עם ממברנות אלימיניום דווקא יהיו רכים יותר מחומרים אחרים.

 

המלצתי באינה נשארת - תחפש מידריינג' בקוטר עד 3.5 אינטש עם פייז פלאג - מאוד חשוב לנושא הפירוט בתחום העליון של האלמנט. זה עוזר לפיזור תדרים נכון יותר בין שני צדדי הממברנה וכשזה מגיע לדיסטורשן - זה קריטי!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה! אני יקח את זה לצומת לב

כמה דברים שיכולים לעניין דווקה אותך ממשהו פחות מוקר שראיתי וקרת קראתי אליהם

modello dome midrange-הוא יותר מיד/טוויטר. FS שלו יחסית גבוה, מעל 700, רצוי לחתוך אותו סביבות 900, אבל מגיע קרוב ל 10K הרץ, למרות שיש לו נפילה קטנה סביבות ה 5K

Beyma SD 35,Ciare CM 500, מקבלים ביקורות טובות של מהירות ופרוט מצויין

 

לגבי מורל, כן, זה לא הסגנון שלהם ולכן אני גם לא ממש מעמין בזה, אבל שווה ניסיון? אני חושב שכן. הרי בלי לנסות לא נדע ב 100%. אם יהיה לי אפשרוץ לקחת אותם לשמוע אני ינסה.

הרץ הם די אוניברסלים לטעמי, הם הכל מהכל ולא הייתי ממקד אותם למוזיקה ספציפית

מה שכן, פה נדיר לראות משהו לא שגרתי וחדש. הייה שרשור עם רכיבים מהשוק שהייה ממש מעניין. אני ממש פוזל לכיוון של פירלס.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

המוראל יהיו טובים אבל שוב, לסגנון המוזיקה שאתה מחפש אתה צריך משהו "כיווני" יותר מדום

 

אני גם הייתי מנסה את התחום של אלמנטים מונעי אוויר - ריבונים, ריבונים AMT - שזה אומר AIR MOTION TWEETER (רק שהם מאוד יקרים) והורנים (גם כן, הטובים, יקרים רצח)

 

יש כאן חבר פורום שמוכר זוג ריבונים לא רעים בכלל של RAAL אם אני זוכר נכון - 550 שקלים זה מה שהוא מבקש עליהם - שווה בדיקה! רק תבדוק שזה ריבונים שמסוגלים לתפקד גם כמידריינג' ולא רק כטוויטר - חלק גדול מאוד מהם בהחלט מתפקד נהדר בתחום המיד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני די עוקב אחרי יד שנייה ולא ראיתי אותם. שני דברים נכנסים לי לתקצים ומעניינים

ES-02 CDT סביבות 700 ש"ח עם משלוח, מסוגלים לעבות מ 350-5K שזה מצויין, גודל פיסי 2.5" ושזה יתרון גם, התקנה מומלצת ב 100 מ"ל נפח!

CM 500 סביבות 800 ש"ח ,תחום תדרים מ750 -5K פה זה דווקה פחות טוב לדעתי. גודל 102 מ"מ (4") את זה בדקתי רק עכשיו

פה אני כבר מוותר עליו

לגבי RAAL Ribbon, לפי מה שאני רואה, אתקנה שלו די מסובכת? אני לא שמעתי אלמנטים מהסוג הזה..

עריכה:

ומה לגבי ES-03 - CDT AUDIO בגודל של 3"

http://www.ebay.com/itm/ES-03-CDT-AUDIO-GOLD-SERIES-3-WIDE-RANGE-MID-DRIVERS-/110573206138?pt=Car_Speakers&hash=item19bead3a7a

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

זה כבר מיד מובהק וגם לא מיד דום - היתרון של דום זה שאין להם בעצם צורך בנפח ממשי.



 

הES-02 כבר מגיע בתוך צ'יימבר בנפח הזה - לא נראה לי שהוא דורש נפח נוסף.

 

תנסה לבדוק אלמנטים של חברות כמו DAYTON למשל אם יש להם מידריינג'ים עם פייז פלאג, בד"כ המחירים שלהם שפויים מאוד והתרומה בניגוד לעלות היא ענקית.

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

mefisto :

איך שאני רואה את התמונה יש לך שתי אופציות טובות .

1: חוסך, וקונה את מיד של DYNAUDIO ואז אתה לא מפסיד את העניין עם טונאליות

2: חוסך, וקונה 3W2 שלפי דעתי אחד המידים הטובים במיוחד אהבתי איך שהם מנגנים את רוק.

נ.ב. ES-02 לא יכולים לרדת כזה נמוך .

רומן.

פורסם

רומן - תקרא ביקורות מחו"ל של אנשים שמשתמשים בES-02 הוא יורד טוב מאוד עד ל500 הרץ ב12 דיבי סלופ והביקורות לגביו בתחום תדר הזה הן מהללות.



 

לגבי ה3W2 הצלחת לעניין גם אותי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני בזמו גם רציתי לקחת את ES-02 ודוקה ראיתי טסטים ונסיונות של אנשים שלא הצליחו להגיע לתוצאה רצויה בגלל זה רשמתי . אני לא שמעתי אותו אז נתתי תשובה על סמך רשום בנתונים שלו . את 3W2 שמעתי ועוד פעם הוא טוב לרוק , אבל איך הוא ישתלב עם טויטר ווופר אני לא יכול להגיד כי לא שמעתי אותו איתם .

אם יש אפשרות לשמוע אותו ולהתרשם לפני קניה , יהיה מצוין .

פורסם

לדעתי הוא יכול להיות מצויין כי קוטר האלמנט קטן, הוא באופן מעשי זריז יותר מאלמנט גדול יותר ובמוזיקת רוק יש קצב מטורף החל מהחלק העליון של תחום המיד שלא לדבר על הטוויטר.



 

זה ביחד עם טוויטר רינג רדיאטור - לדעתי, שילוב נהדר למוזיקת רוק ומטאל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רומן, ממה שאני קראתי במגזין avtozvuk, לפי נסיונות שלהם הוא יורד גם נמוך יותר. למרות ששם הוא לא ממש טוב ורצוי לחתוך אותו ב 300-350. משהו זכה איתו בתחרות ברוסיה בתור מיד. שוב. זה על הנייר. אני לא שמעתי אותו. מיד של דינאודיו ידיע ל 2500 שח. יחידה עולה 250 דולר בלי משלוח. זה די יקר לי כאט.

את פוקל 3w2 שיזו מחר, לא? אני יבדוק את זה איתו וכמה הוא רוצה אליו. זה המלצה הכי חמה שכיבלתי וגם מסרול. רק המחיר.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

טוב קראתי את הכתבה , זה נראה שהם פשוט מוכרים אותם :-D . בכל מקרה אני בעד 3W2 , אבל אם תכח את ES-02 תשטף אותנו איך הוא.. כי לא נראה לי יש פה אנשים ששמעו אותו:lol:


×
×
  • תוכן חדש...