Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אתן לתמונות לדבר :

 

img0028kj.jpg

 

img0030ih.jpg

 

עשיתי סיבוב בבאר- שבע , להלן הפירוט :

תיקון המכה + פחחות וצבע לכול הכנף בעקבות המכה + טיפול בשפשופים השחורים ,

הצעת מחיר הינה 1200 ש"ח .

יקר מאוד .

 

אולי מישהו מכיר באזור באר שבע - רהט פחח שיעשה את העבודה בפחות כסף?

  • ספונסר פורום
פורסם

אפשר לעשות את העבודה גם בפחות, השאלה היא לאיזו רמה של עבודה אתה רוצה להגיע? אם אני מבין נכון את התמונה העליונה ששמת, אז הפגיעה הגיעה לאזור החלון ויתכן שיש צורך לפרק אותו ואת הגומיות כדי להגיע לתיקון מושלם.

 

בכל מקרה, נסה לקבל הצעת מחיר נוספת אצל מוסך האחים (דני ויוסי). תסביר להם מה רמת הציפיות שלך מהתיקון ובהתאם תנסו להתכוונן על המחיר.

פורסם

בדקתי עוד במקומות בבאר שבע והמחיר רק עולה ועולה והגיע ל 1500 ש"ח .

אולי יש פה מישהו שמכיר פחח זול ואמין ברהט ?

כמה יעלה לי לסדר את הבעיות במקום כמו רהט ?

 

תודה

פורסם

אני עכשיו נמצא במגעים עם "מוסך הנוצץ" לתיקון צבע קטן.

עד עכשיו עושה רושם טוב ביחס שלו, בניגוד לשאר הפחחים שלא ממש מוכנים להתעסק איתי ועם הרכב הישן שלי.

גם נתן הצעת מחיר הוגנת.

 

מחר אני אמור לבצע אצלו את העבודה, אשתף ברשמים בהמשך.

בכל מקרה תוכל לגשת אליו לקבל הצעת מחיר. הוא נמצא בסביבת טחנת הקמח.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

הייתי היום במוסך "כוכב הנגב" שנמצא ברהט .

רואים שהמקום גדול ושהם עושים שם הכול כמו מכונאות , חשמל , פחחות .

הראתי למנהל המוסך את המכה בכנף שצריך לתקן ולצבוע + צביעת שיפשופים שחורים ,

לאחר כמה דקות קטנות של חשיבה הוא הציע לי הצעת מחיר 400 ש"ח .

 

אני לא יודע מה לעשות, מצד אחד מחיר זול מצד שני אי אפשר לדעת את איכות העבודה והצבע

הפחד שלי שיהיו הבדלי צבע בין החדש לישן.

 

מה אתם אומרים שעליי לעשות ?

מישהו אולי מכיר את המוסך הזה ?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...