Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ושנה טובה..

אחרי שחרשתי את החיפוש הלוך ושוב לא מצאתי איפה נמצא הקוייל ברכב..

הבנתי שכדי להתקין שעון טורים ברכב שאין בו, השעון צריך להתחבר לקוייל. רציתי לדעת איפה החלק הזה נמצא.

תודה מראש - נאור.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

אין לו מיקום קבוע

 

בכל רכב זה שונה הוא יכול להיות בכל מקום בתא המנוע.

אם אתה רוצה למצוא אותו אתה צריך לדעת לזהות אותו, כי גם אם יגידו לך איפה הוא זה לא יעזור לך

תחפש קופסא עגולה שיש לה מכסה שמחוברים אליו 5 כבלים שחורים ש 4 מהם מתחברים למנוע

 

ודרך אגב לא הייתי ממליץ לך לגעת שם במשהוא אם אתה לא מבין או שאין מישהוא שיכול לעזור לך.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
שלום לכולם ושנה טובה..

אחרי שחרשתי את החיפוש הלוך ושוב לא מצאתי איפה נמצא הקוייל ברכב..

הבנתי שכדי להתקין שעון טורים ברכב שאין בו, השעון צריך להתחבר לקוייל. רציתי לדעת איפה החלק הזה נמצא.

תודה מראש - נאור.

אם מדובר ב 205 - הקויל אמור לשבת בצידו הימני של המנוע (אם אתה מסתכל על המנוע מולך) סמוך מאוד למפלג/דיסטריביוטור.

 

הקוייל שלך, במידה ומדובר ברכב ללא הזרקה, אמור להראות כך:

2801.jpg

קויל - פג'ו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם מדובר ב 205 - הקויל אמור לשבת בצידו הימני של המנוע (אם אתה מסתכל על המנוע מולך) סמוך מאוד למפלג/דיסטריביוטור.

 

הקוייל שלך, במידה ומדובר ברכב ללא הזרקה, אמור להראות כך:

2801.jpg

קויל - פג'ו.

 

איציק

דווקה בהזרקה הוא כזה... (הוא יושב על הסעפת יניקה)

 

אם יש לך קרבורטור אז זה נראה כמו בקבוק קטן עגול שמחובר לקיר אש של האוטו... מחוברים עליו שני חוטים דקים ואחד עבה שיוצא לדיסטרבוטור (מפלג)... אתה מחבר את השעון טורים לאחד החוטים הדקים ואחד לשילדה

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

פורסם

סליחה שאני נדחף - אבל איך עובד הקוויל הזה ? מה יש בו שהוא יודע על כמה טורים עובד המנוע ?

 

ואיפה נמצא כזה כוהל ב RSI ??

 

תודה לעוזרים.

פורסם
דווקה בהזרקה הוא כזה... (הוא יושב על הסעפת יניקה)

 

אם יש לך קרבורטור אז זה נראה כמו בקבוק קטן עגול שמחובר לקיר אש של האוטו... מחוברים עליו שני חוטים דקים ואחד עבה שיוצא לדיסטרבוטור (מפלג)... אתה מחבר את השעון טורים לאחד החוטים הדקים ואחד לשילדה

זהו שאתה טועה.

 

כל דגמי PSI הישנים עובדים על קוייל כזה (יש עם מסגרת ובלי מסגרת) - כל הדגמים זה אומר 205, 309, ZX, AX, 106 וכד').

 

בפג'ו אין קוייל עגול בצד כמו בסובארו ושות'.

 

הדגמים המוזרקים עובדים עם קוייל 4 יציאות - מערכת חדישה יותר ללא דיסטריביוטור (מהקויל יוצאים 4 חוטים, במקום 1, ומגיעים ישירות לפלאגים).

 

להבא, אנא בסס את דבריך ע"ס ניסיון ולא אילתור שראית בדגם אחד...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בהמשך לשיחתם , מהיכן ניתן לרכוש מד-טורים ? האם צריך להתאימו לרכב (שרייד 88 ) ?

בכל יום שהאוטו נוסע יורדת ההסתברות שהוא ייסע מחר

×
×
  • תוכן חדש...