Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע סקודה: סקודה פאביה 1.4 ליטר ידני ב-69,990 ש"ח


koisss
שימו לב! השרשור הזה בן 4091 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר פתיחת השנה החדשה ועם הקרבה לחג הפסח, חטיבת סקודה, בצ'מפיון מוטורס, משחררת שוב את המבצע החם של מכוניות הסופר מיני עם סקודה פאביה אמבישיין ידנית ב- 69,990 שקל בלבד!

 

כאשר השיקה סקודה את המהלך לראשונה לפני כשנה וחצי, עם הפאביה הידנית, הציבור הישראלי הגיב בהתלהבות. עם למעלה מ- 1000 יח' שנמכרו תוך ימים בודדים, כאשר עד היום נמכרו מדגם זה קרוב ל- 4,000 כלי רכב. בימים אלו, למרות כל עליות המחירים שבוצעו ועוד צפויות, משיקה סקודה, לקראת חג הפסח, שוב את המבצע המקורי תחת תג המחיר של 69,990 שקל בלבד. המבצע עד גמר המלאי המצומצם (מספר מאות בודדות) או לכל המאוחר עד ערב פסח שיתקיים השנה ב- 25/03. למהירי ההחלטה תינתן ההזדמנות להתחדש ברכב עד ערב החג עם אספקה מידית עוד במרץ. הרכב כולל גם מערכת מיגון מסוג איתוראן SAVE שתעונק לכל רוכש ללא חיוב. המבצע יתקיים בכל אולמות הרשת ברחבי הארץ.

 

הפאביה מגיעה בנפח מנוע 1.4 ליטר, המציע הספק של 86 כ"ס, ומומנט מרבי של 13.4 המושגים ב- 3800 סל"ד. המנוע משודך לגיר ידני חמישה הילוכים. אבזור פאביה אמבישיין שבמבצע לא השתנה במאומה, וכולל הגה כוח מתכוונן, מראות צד מופעלות חשמליות, ארבעה חלונות חשמל, נעילה מרכזית, רדיו דיסק מקורי, משענת יד קדמית, צבע מטאלי ועוד. מלבד ההטבה הכספית לרוכשי הדגם במהלך דצמבר יוצעו גם הסדרי מימון אטרקטיביים.

 

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה: "מותג סקודה ממשיך להתפתח ולהצליח בישראל, כשסיכום השנה החולפת מוכיח זאת עם התברגות סקודה בחמישייה הפותחת של מותגי הרכב המובילים בישראל. אין כמו המבצע של הפאביה הידנית על מנת להטיב עם לקוחותינו שמעריכים את משוואת העלות תועלת שמציע להם המותג. הביקוש וההצלחה של המבצע בשנה האחרונה עודדה אותנו להמשיך לפעול מול היצרן על מנת לקבל אספקה נוספת של דגמים אלו, ובמחיר שהינו עדיין אטרקטיבי לקהל הרחב ללא השפעה של המיסוי הקרוב. הבידול של הפאביה ממתחרותיה בסגמנט, עם העיצוב האלגנטי הסולידי, שפע המקום שישי בתא הנוסעים והאבזור מלא, המצטרף למחיר התחרותי יהפוך גם מבצע זה ללהיט".

 

attachment.php?attachmentid=326544&stc=1&d=1361278062

סקודה-פאביה.jpg

אינני סוכן של אף חברת רכב ואין ברשותי פרטים נוספים מעבר לכתוב בהודעות. כל המידע הכתוב לעיל נמסר לי על ידי חברות הרכב עצמן, מועבר כלשונו ועל אחריותן בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...