Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוך הבא לסטטיסטיקה.

קרה לי בדיוק אותו מקרה (רק לא באותו מקום) לפני חודשיים.

אני אשמח אם תגיע למשפט ותחזור לדווח.

להערכתי זה מילה שלך מול מילה של השוטר ואתה תפסיד במערכת המשפט ה"מתוקנת" שלנו.

הפתרון היחיד לתופעה הוא להתקין מצלמה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בתאור העובדות המהוות את העבירה רשם השוטר:

"נהגת ברכב הנל ולא ציית לתמרור 302 המוצב בדרך בכיוון נסיעתך בכך שלא עצרת את רכבך בדרך בו ניתן לראות את תנועת הדרך החוצה"

בנסיבות מיוחדות של המקרה רשם:

"במהלך פעילות אכיפה סטטית על תמרור 302 הייתי בקשר עיין רצוף עם הרכב הנהג הגיע מכיוון צה"ל כאשר תמרור מוצב מימין לא עצר והמשיך בנסיעה רצופה אני עמדתי בקשר עיין עם הרכב והתמרור ברור לעיין בצורה מצויינת מאוד נהג היה לידי דו"ח נמסר לידיו"

כל זה כמובן בדיוק כמו שרשום בדוח בלי ניקוד וקשה מאוד לקריאה.

סמל העבירה 22 (א),החיקוק 64 (ב) וסמל הסעיף 6626.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
עצירה כשרואים שוטר היא לא המטרה.

 

אם יש חשיבות לאותו תמרור עצור (כלומר הוא הוצב שם מתוך צורך אמיתי בתמרור עצור בניגוד לתמרור תן זכות קדימה), אז עצירה היא המטרה. אם המצאות שוטר במקום מגדילה את שיעור הנהגים העוצרים, ראוי שהשוטר ייראה.

אם אתה טוען שרצוי שהשוטר לא ייראה ו"ייתפוס" את הנהגים שלא עוצרים אז גם בעניין זה (כמו בעניין אכיפת מהירות על כבישים ריקים וישרים) השוטר מהווה גובה מס ותו לא. זו תפיסה מעוותת ומוטעיית.

51 קג"מ :shock::lol:

×
×
  • תוכן חדש...