Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם יש לך שאלות או התלבטויות דבר איתי, אני עתודאי.

 

תודה, אבל אם קראת את השרשור, ותוכל להאיר כמה דברים בתגובה, תעזור מאוד.

אותי לימדו החיים לא לתכנן תכנונים יותר מידי קדימה..

גם אני הייתי שאפתן כמוך,מחפש את הדברים הכי "נכונים" לעשות,לא להיות כמו כולם,להיות הכי טוב. אבל החיים משתנים עם הזמן..אתה גדל,חושב אחרת,עובר כל מיני חוויות שמשנות אותך ולומד להיות יותר מציאותי.

חבל שתתכנן תיכנונים ואחר כך תתאכזב.

 

דוגמא קטנה:

אני עתודאי עשיתי יג' יד' עם דיפלומה של הנדסאי תוכנה. כשהייתי בתיכון למדתי במגמת הנדסת תוכנה(15 יחידות),בסוף יב' באו אלינו אנשים והתחילו להגניב אותנו כמה תיכנות זה טוב וכמה טוב זה יהיה להמשיך את זה במכללה וכמה טוב זה יהיה אח"כ בצבא כשניהיה בתפקיד תוכניתן ורק יחפשו אותנו כדי שנעבוד בחברות הייטק למיניהם.לא אומר שזה לא נכון,יש מקרים ולא מעט שזה ככה. בסוף הלימודים שלי החלטתי שתיכנות זה כבר לא בשבילי,ואני לא אוהב את זה כמו שחשבתי באמת.לקח לי עד שנת היד' להבין שזה באמת לא אני..דבר מצויין שעדיף שקרה לי אז ולא בלימודיי האקדמאים באוניברסיטה.

 

היום אני בצבא בתפקיד לא פחות טוב מתיכנות...תפקיד שאני אוהב ושיש בו באזרחות הרבה מאוד כסף...

 

חכה תגדל תראה מה קורה איתך ואז תחליט..זה טוב לתכנן דברים לטווח הקרוב אבל לתכנן את זה שאתה הולך כבר להתמחות בתור כירוג ילדים או משהו כזה,זה לדעתי פתאטי.

 

ואני סתם מנחש עכשיו משהו:

בטח ראית האנטומיה של גריי אם אתה כל כך אוהב רפואה.. אז אם ראית אתה בטח מכיר את קרב שחשב שהוא לעולם לא יגיע למחלקת ילדים ובסוף תראה לאן החיים הובילו אותו.

על זה נאמר "תגדל תבין"

 

 

לא, אני יגיד ויחזור, לא ''הגניבו'' אותי על זה, לא ראיתי האנטומיה של גריי, ולא גם לא האוס, הדבר היחיד שאני יודע עליהם שהן מושדרות ביס.

 

אם אני יתלה את כל החיים שלי במה יכול לקרות, החיים שלי לא יהיו שאפתניים להגדרתך.

אני מחפש את זה, את ה''שאפתנות'' הזו.

 

אתה אומר על עצמך, שהגניבו אותך על זה. ז''א שהדעה שלך לא הייתה קיימת כיביכול, ואז פשוט נתנו לך כמה משהו טוב, ורצת על זה.

ז''א בלי העמקה ומחשבה.

אני העמקתי וחשבתי, כ''כ הרבה פעמים .

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין במפץ הגדול? מזל טוב, גם לך יש תאוריה דמיונית. :-P

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...