Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חצי שנה בערך טיילתי בצפון גרמניה, וצומלתי נוסע במהירות מעל המותרת באזור ברמן.

קיבלתי הודעה על כך מחברת ההשכרה (sixt בגרמניה), יחד עם דרישה לשלם על הטיפול בנושא מצידם.

מאז עברו כבר שלושה חודשים בערך, ולא קיבלתי את הדוח עצמו עדיין. כשפניתי שוב לסיקסט שם, הם אמרו לי שמי שאמור ליצור איתי קשר אלו הן הרשויות הרלוונטיות, והם לא מטפלים בנושא.

מישהו כאן היה בסיטואציה דומה? יש טעם להתחיל לחפש דרך לתקשר עם עיריית ברמן? לחכות עוד?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לא ברור.

אם סיקטס שלחו לך דרישת תשלום על טיפול מצדם, האם אין שם גם את התשלום בגין הקנס?

האם לסיקטס שילמת? ומוזר שהם דורשים תשלום לטיפול אבל לא מטפלים.

מניסיון שלי בעבר בשוויץ, שילמתי דרך האינטרנט למשטרת הקנטון בגין קנס.

 

וכן...אולי צריך לחכות עוד קצת. לסיקטס לקח 3 חודשים...אז למשטרה יקח גם, או קצת יותר. מוכר לא?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
לא ברור.

אם סיקטס שלחו לך דרישת תשלום על טיפול מצדם, האם אין שם גם את התשלום בגין הקנס?

האם לסיקטס שילמת? ומוזר שהם דורשים תשלום לטיפול אבל לא מטפלים.

מניסיון שלי בעבר בשוויץ, שילמתי דרך האינטרנט למשטרת הקנטון בגין קנס.

 

וכן...אולי צריך לחכות עוד קצת. לסיקטס לקח 3 חודשים...אז למשטרה יקח גם, או קצת יותר. מוכר לא?

 

במכתב שקיבלתי מסיקסט, היה גם המכתב מהרשויות (בגרמנית, לקח לי איזה יום לתרגם עם google translate :) ) ובו רק הסבר על זה שביצעתי עבירה. אני גם לא ככ מבין את כל ההתנהלות של סיקסט, בעיקר לא את זה שהייתי צריך לשלם על הטיפול בנושא, אבל הם לא באמת דואגים להעביר לי את הקנס אחר כך. בכל מקרה, אחרי שעה של חיפושים באינטרנט, מצאתי כתובת דוא"ל של המחלקה ששלחה לי את המייל מעיירית ברמן. שלחתי להם מייל, מקווה שיענו לי. ואם לא - לפחות תהייה לי הוכחה שפניתי אליהם, אם ירצו לנסות לחייב אותי על אי תשלום בעתיד, או משהו כזה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...