Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים בגלל חוסר מעש רציניי החלטתי לעשות פרויקט לסוס עבודה שלי.

מדובר בסיאט איביזה שנת 95 מנוע 1600.

אני רוצה לעשות כמה דברים וחשוב לציין שאני עושה זאת לראשונה בחיי הקצרים :) אני יעלה תמונות לכל אורך הדרך

בשביל להחדיר מוטיבציה באנשים עצלנים שנוסעים אל גרוטאות מקומטות או סתם להראות שרכב יפה לא מחייב הוצאה

מכבידה !!

טוב אני רוצה לפרט את הדברים שברצוני לעשות לה נתחיל מבחוץ:

א. להרכיב טמבון (חצאית בשפת בת ים) כולל פנסי ארפל אני רוצה להזמין מאייביי חצאית תואמת מפיברגלאס או אלומיניום ופה אני צריך

את עזרתכם חברים יקרים כל מי שהזמין או יודע איך להזמין מחול דברים כאלו או אפילו מכיר מקום בארץ שיספקו את

הסחורה בבקשה לעזור לי בזה.

ב. להחליף את הפנסים הקידמיים והאחוריים לאנג'ל אייז או איך שקוראים לזה :) גם כאן אשמח לקבל עצות ממכם מה מומי

ג. לעשות פחחות לבדדד זואת אומרת עם חבר שמתעסק בזה אבל רק יסביר לי וינחה אותי לכל אורך הדרך כולל צביע כללית

( אני יעלה תמונות מהכנות לצביע ישור קמטים, הצביע עצמה וכמובן המחירים שהסגתי את הציוד והחומרים מקומות וכו')

ד. להתקין לדים מתחת לרכב.

ה. לחדש את הסלון של הרכב.

חברי הפורום היקרים כל מי שיוכל לעשות משהו ולעזור במידע מסויים יתקבל בברכה אני עושה את זה מכמה סיבות והעיקרית שבהם

זה להילחם בכל כוחי במחירים המופקעיים שמשלמים אצל חלק ואני מדגיש חלק מהפחחים והמוסכים זהו המקום לעשה זאת בעצמך

אז שוב כל מי שיוכל לעזור לי בכמה או לפחות בסעיף אחד אני יותר מאשמח

תודה על הגדשת צומת לבכם ותודה מראש לכל העוזרים :)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...