Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(המלצה לרכב) מיני באזור עד 60K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן - אחרי מחקר קטן שעשיתי החלטתי שאני רוצה להשקיע מעט יותר כסף(תכננתי להשקיע באזור ה 40K) ולקנות רכב מיני, עדיפות לחדש או יד2 עם 0 ק"מ או כל שאר הירקות של מבצעי סוף שנה.

אני מתכנן להחזיק את הרכב לפחות 3 שנים ובעקרון מאוד ריאלי 5-6 שנים

דרישות - נסיעות בתוך העיר בעיקר ופעם בשבוע נסיעה בינעורונית הלוך-חזור של 200 ק"מ.

מקום - אנחנו זוג אבל מאוד חשוב לי שהתא מטען יהיה נוח להמעסה ושיהיה ניתן לקפל את המושבים.

חסכוני - חייב להיות לפחות 1\15 בפועל.

בטיחות - חובה שהרכב יהיה בין הבטיחותיים בקטגוריה(בכל אופן פסלתי את האלטו על הרקע הזה).

הדברים שאחרי זה חשובים לי זה נוחות ואמינות. אני מתכנן על תדלוקים של פעמיים בחודש כך שמדובר על אזור ה 7000 ק"מ בשנה. ולכן אני מצפה לא להיפגש עם המוסך יותר מדי בזמן אחזקת הרכב( טפו טפו)

 

כרגע האופציה שעומדת על הפרק היא הספארק, אבל התחלתי ללכת לאיבוד מכל שאר האופציות(סיאט מי, סקודה פביאה, רנו קליאו, i10 פג'ו, פנדה וכו)

 

מחפש המלצות

תודה

פורסם

לדעתי הקליאו הכי משתלמת,כיום היא נמכרת ב65 ועידפה על רכבי המיני.

סך הכול עוד 2.5 אלף להוסיף.

אם זאת בעיה הפיקנטו אופציה טובה,בטיחותית,מאובזרת.

הייתי גם בודק את הסיאט מיי החדשה,גם בטיחותית עם מערכת בלימה אוטומטית במהירות נמוכה מגיע עם 75 כס כך שצריכ. להיות די זריזה לסגמנט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היי,

1. מה אתה אומר על הפנדה(ראיתי שיש לך כזו...)? נסעתי בפנדה 2011 בערך חודש אבל לא כל כך אהבתי את ה"נוחות" בנסיעה, אבל איך בהשוואה לשאר הרכבים בקטגוריה?

2. קראתי קצת לגבי הפיקנטו שהצריכת דלק שלה רחוקה מאוד מ 1.15 מצד שני, את כל זה קראתי באינטרנט כך שאני לא יודע באמת. יש סיבה שהיא תהיה פחות חסכונית משאר רכבי המיני?

3. איך האמינות/חסכון בדלק של הקליאו? בתכנון התקציבי שלי הרכב חייב לעשות 1\15...

 

תודה

פורסם

קליאו מניסיון של חבר עושה 1:15 בלי בעיה במשולב (בעיר בלבד בטח פחות טוב).

פיקנטו 1.2 אוטומטית מניסיון במשפחה עושה 1:15 במשולב. מעריך שה-1.0 הידנית תהיה טובה משמעותית. זו המכונית הטובה בסגמנט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הדור הקודם של הפנדה מאוד חסכוני,אך עם כול הדגמים של היום היא מפגרת בעניין הבטיחות,מבחינת הנוחות היא נוחה יותר מהפיגו/סיטרואן,לי אישית המושב של הפנדה היה נוח יותר מהפיקנטו.

אך כאמור היום יש אופציות טובות יותר קודם כול יש את הפנדה דור חדש,מכרו אותה במבצע 64k לא יודע היא עדיין נמכרת במחיר הזה,כי במחיר 67 ללא המבצע,זה מחיר מוגזם.

אם המצב כשאני קניתי את הפנדה היה היום,ללא ספק הייתי מוצא את עצמי בסוכנות רנו.

היא מרווחת,כשאתה סוגר את הדלת יש טריקה שמרגישה בטיחות,אהבתי מאוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם טריקת דלתות היא המבחן שלך, הפנדה החדשה "לוקחת" את הקליאו הנוכחית. אבל אם זה ממש עושה לך, הסיטיגו טורקת דלת אפילו טוב משתיהן... :lol:

 

בכל אופן, לדעתי כדאי לך להוריד את הקליאו. מהתרשמות סטאטית (ואני מדגיש, סטאטית בלבד!) ולהפתעתי כי רבה, הגיל מורגש עליה - מכוניות מיני חדשות, כדוגמאת הסיטיגו, הפנדה החדשה והפיקנטו כולן מעניקות תחושה מודרנית יותר. מבין שלוש מכוניות המיני המובחרות הללו, הפנדה החדשה היא הבחירה שלי (שוב, על בסיס התרשמות סטאטית), כאשר הסיטיגו והפיקנטו לא נמצאות הרחק מאחור ויוצאות שקולות עם יתרונות לכאן ולכאן.

:idea:
פורסם

הבעיה של הפנדה החדשה היא המחיר,כמו כן היא כבדה יותר מהיוצאת לכן תהיה פגיעה בביצועים וצריכה גם אם לא גדולה.

מאחור הקליאו יותר מרווחת באופן רציני.ובענין הבטיחות הקליאו מגיעה עם6 כריות לעומת 4 בפנדה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם לא אכפת לך לקנות רכב מהשכרה, הפנדה 2011 נמכרת בכל מיני דילים בסביבות 40K עכשיו. לטעמי, מקבלים הרבה תמורה לסכום כזה. עם זאת, כמו שאמרו, הפנדה הישנה גם היא מפגרת בבטיחות. מבחינת נוחות אני יכול להעיד שלי אישית מאוד נוח איתה, היא מרווחת מספיק, זריזה בעיר, ותנוחת הנהיגה מצויינת בשבילי (אני 1.87). מבחינת צריכת דלק, בדקתי את הנושא בהרבה תדלוקים. הנסיעות שלי הן כ 90 אחוז בתוך העיר בתנאים שלא אידיאלים לצריכת דלק טובה, כלומר, נסיעות קצרות לאחר התנעה בבוקר, פקקים מדי פעם וכו'. בסוף שבוע אני יוצא מהעיר לכ- 40 ק"מ. הממוצע הוא 1\15. היו תקופות שנסעתי מעט בעיר וקצת יותר מחוץ לעיר ואז זה היה בסביבות 1\18 ואפילו יותר טוב מזה, אבל תלוי בתנאים.

 

אולי כדאי לך לבדוק לגבי הפנדה החדשה בסוכנות, אולי הם מוכנים להוריד במחיר (זה לא שהרכב הזה נחטף ורחוק מזה, ראיתי פנדה חדשה אחת או שתיים על הכביש...).

 

אופציות אחרות טובות מבחינת המיני הן הסיאט MII והסקודה סיטיגו. לסקודה יש כיוון נוח יותר למושב הנהג, תבדוק אם זה חשוב לך. שים לב שבשתיהן, כמו בפיג'ו 107 ואחותיה, אין פתחי מיזוג מרכזיים לכיוון הנהג אלא רק בצדדים. הפתח המרכזי הוא כלפי השמשה.

אתמול פורסם מבחן דרכים של הסיאט באתר אוטו, שווה להציץ.

 

אם בכל זאת תלך לכיוון הסופר מיני (ולדעתי, אין שום רע בלרכוש מכונית מיני גם אם המחיר שלה קרוב לסופר מיני אבל זה כל אחד ושיקוליו), נראה לי שהרנו היא היחידה שעומדת בתקציב פחות או יותר...או הפיג'ו 206 פלוס שמיושנת עוד יותר.

פורסם

אני מניח שאני יכול לרכוש את הרנו קליאו, שברולט ספארק ופיאט פנדה, פחות או יותר באותו מחיר אחרי התמקחויות ותרגילים.

לכולן יש "על הנייר" אותם נתונים של צריכת דלק. השאלה היא מה קורה בפועל - בפנדה 2011 נסעתי ותדלקתי פעמיים(אמנם זה לא מדד) וקיבלת גם כן 1\15. מה שכן הרכב לא היה לי כל כך נוח לנסיעה והייתה לי הרגשה זולה כללית, ומה שעוד מטריד אותי זה הבטיחות.

אז בעצם יש לי את הקליאו מול הספארק - אם אין יתרון מובהק לאף אחת, אז אולי כדאי ללכת בעקבות המחיר?

אני יודע שלרנו יש מוניטין רע לגבי אמינות, מצד שני שמעתי שלשברולט החלפים יקרים יותר

פורסם

עיקר הבעיה זה הגיר האוטומטי שלא מוצלח כול כך בידני אין שום בעיה,כמו כן הדגמים האחרונים טובים.

נסעתי על הספארק וגם על קליאו,לקליאו מושבים טובים יותר מרווח,תא מטען גדול יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא הייתי מוטרד מהאמינות של רכב חדש עם 3 שנות אחריות. גם לא מעלויות החלפים של השברולט.

מה שכן - הייתי רוצה לנסוע ברכב הטוב יותר. וזו ללא ספק הקליאו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני מניח שאני יכול לרכוש את הרנו קליאו, שברולט ספארק ופיאט פנדה, פחות או יותר באותו מחיר אחרי התמקחויות ותרגילים.

לכולן יש "על הנייר" אותם נתונים של צריכת דלק. השאלה היא מה קורה בפועל - בפנדה 2011 נסעתי ותדלקתי פעמיים(אמנם זה לא מדד) וקיבלת גם כן 1\15. מה שכן הרכב לא היה לי כל כך נוח לנסיעה והייתה לי הרגשה זולה כללית, ומה שעוד מטריד אותי זה הבטיחות.

אז בעצם יש לי את הקליאו מול הספארק - אם אין יתרון מובהק לאף אחת, אז אולי כדאי ללכת בעקבות המחיר?

אני יודע שלרנו יש מוניטין רע לגבי אמינות, מצד שני שמעתי שלשברולט החלפים יקרים יותר

 

הפנדה הישנה אכן כמעט ערומה לגמרי מאבזור, לי היא דווקא לא מרגישה זולה כי הכל "במקום" ומוצק אבל בפנדה החדשה יש שדרוג רציני מאוד.

להשוות בין קליאו לספארק...אין צורך להרחיב :)

ברור שעדיף לך ללכת על הקליאו.

פורסם

אני הולך לקחת את הקליאו לנסיעת מבחן ונראה מה היה.

 

כמו כן עלתה אופציה לניסן מיקרה אקו (אמנם במחיר קצת יותר יקר באזור ה 65K). האם יש מה להשוות בינה לבין הקליאו, או שהקליאו לוקחת בגדול?

 

 

וסתם בלי קשר, אני מרגיש מהסוכנויות שדיברתי עמם שהם ממש בלחץ למכור את הרכבים..

 

תודה על העזרה לכולם

פורסם

הם בלחץ כי סוף שנה וגם כי הקליאו מוחלפת (וממילא השוק שלה ברצפה...)

 

האקו מיקרה לא מציעה הרבה מלבד אבזור טוב לסגמנט. הידנית פשוט זוועתית מבחינת החלפת ההילוכים, תנסה ותיווכח.

×
×
  • תוכן חדש...