Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה ברדיאטור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי רכב פורד אסקורט שנת 95 ידני הבעיה היא שהאוטו שלי התחמם והמד עלה וכל המים יצאו כששמתי לב למים כיביתי את המנוע נתתי לו להתקרר ומיליתי מים מחדש למחרת קרה לי אותו דבר וגם באותה שעה רק שהפעם שמתי לב ומים לא יצאו רק התחמם הרכב נתתי לו להתקרר וכשפתחתי המים היו במקום כאילו אין נזילות אין כלום רק האוטו מתחמם ויום לפני זה חבר בדק את האוטו וזה היה במקום איפו שהמים יכול להיות הוא ניתק כבל המוביל לרדיאטור או הזיז או שזה בעיה ברדיאטור עצמו

פורסם

מה בידיוק החבר עשה לך באוטו? תבדוק שהפקק של מיכל המים סגור היטב ואם הבעיה נמשכת פשוט תיגש למוסך שאתה סומך עליו שיבדקו אם יש בעיה ברדיאטור. אל תסע ככה כשהאוטו מתחמם

פורסם
שלום יש לי רכב פורד אסקורט שנת 95 ידני הבעיה היא שהאוטו שלי התחמם והמד עלה וכל המים יצאו כששמתי לב למים כיביתי את המנוע נתתי לו להתקרר ומיליתי מים מחדש למחרת קרה לי אותו דבר וגם באותה שעה רק שהפעם שמתי לב ומים לא יצאו רק התחמם הרכב נתתי לו להתקרר וכשפתחתי המים היו במקום כאילו אין נזילות אין כלום רק האוטו מתחמם ויום לפני זה חבר בדק את האוטו וזה היה במקום איפו שהמים יכול להיות הוא ניתק כבל המוביל לרדיאטור או הזיז או שזה בעיה ברדיאטור עצמו

כבל שמוביל לרדיאטור ז"א כבל חשמל ליוניט מאורר ( שאחראי לתפקוד המאורר שמקרר את הרדיאטור ).

דבר ראשון לבדוק האם המאוורר עובד כשהשעון טמפרטורה עולה מעל 3/4 ? :roll:

בכל מקרה לא להזניח - עבודת החלפת אטם ראש מנוע שניזוק כתוצאה מהתחממות יתר עולה הרבה כסף.

×
×
  • תוכן חדש...