Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

יש לי יונדאי אקסנט שנת 2000 שהמזגן חימום בוטל.

תיקון לא בא בחשבון,כי העלות אסטרונומית ביחס למחיר הרכב.

החורף מתקרב ודי קריר פה בלילות.

חשבתי לקנות ממיר מתח או משהו כזה,ולחבר אליו מפזר.

האם האופצייה הזאת ריאלית? והאם יש אפשרויות אחרות חוץ מתיקון המזגן כמובן?

 

תודה.

פורסם

אם החימום בוטל זה תהליך פשוט מאוד שלא אמור לעלות יותר מ100 ש"ח לסדרו בחזרה.

 

 

קח בחשבון שיכול להיות ביטלו את החימום עקב נזילות אז אם אתה מחליט לסדר את זה תבדוק נזילות גם על הדרך.

פורסם

"אם החימום בוטל זה תהליך פשוט מאוד " -בכלל לא בטוח !!

מערכת המזגן/קרור ומערכת החימום הם מערכות שונות. בד"כ ביטול חימום נעשה על ידי ניתוק צינורות המיים החמים

(בתא המנוע ) המגיעים מהמנוע. הניתוק מבוצע מאחר וזה הפתרון המיידי והזול במקרים בהם יש דליפת נוזל קרור (חם )

בתוך תא הנוסעים.

תיקון תקלת נזילה מצריך פרוק חלקים מדשבורד, איתור החלק הנוזל (בדכ מטריצה שנרקבה ) החלפת חלקים והרכבה...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

האופציה הזולה היא להתלבש חם

 

יש מחממים חשמליים סינים באיביי בעלי תפוקה מגוחכת (משהו כמו חום של מנורה) במחיר זול, אבל הם גם לא יחממו לך את האוטו למשהו סביר

פורסם

הבעיה היא שבאיזור שלי ממש ממש קר בלילות. וכמובן שנוצרים אדים על השמשה במקרה הטוב, וקרח במקרה הגרוע!

להתחיל נסיעה בקור מקפיא,ולהפעיל מזגן על קור כדי שיפשיר את השמשה, בעייתי משהו...

נתקלתי באיביי במוצר הזהhttp://www.ebay.com/itm/CAR-HEATER-AID-DASHBOARD-12v-CIGARETTE-LIGHTER-PLUG-CERAMIC-HEATING-FAN-150w-UK-/150911132068?_trksid=p2047675.m1985&_trkparms=aid%3D444000%26algo%3DSOI.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D13%26meid%3D2937834126027901093%26pid%3D100012%26prg%3D1014%26rk%3D2%26sd%3D150888257634%26

מישהו מכיר?

פורסם
הבעיה היא שבאיזור שלי ממש ממש קר בלילות. וכמובן שנוצרים אדים על השמשה במקרה הטוב, וקרח במקרה הגרוע!

להתחיל נסיעה בקור מקפיא,ולהפעיל מזגן על קור כדי שיפשיר את השמשה, בעייתי משהו...

נתקלתי באיביי במוצר הזהhttp://www.ebay.com/itm/CAR-HEATER-AID-DASHBOARD-12v-CIGARETTE-LIGHTER-PLUG-CERAMIC-HEATING-FAN-150w-UK-/150911132068?_trksid=p2047675.m1985&_trkparms=aid%3D444000%26algo%3DSOI.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D13%26meid%3D2937834126027901093%26pid%3D100012%26prg%3D1014%26rk%3D2%26sd%3D150888257634%26

מישהו מכיר?

150W ? זה מגוכך. זה הספק של נורה חשמלית, כמו שכבר כתבו לך.

קח מפזר חום בייתי ממוצע ותסתכל על ההספק שלו זה בערך פי 20.

 

אם אתה לא רוצה להשקיע בתיקון הרדיאטור הפנימי, תתחיל להתלבש טוב.

פורסם

אני מודע להספק הגבוה של מפזר ביתי.

השאלה היא , האם המכשיר הנ"ל יוציא חימום במידה מספקת, או שבגלל ההספק הנמוך שלו, החום שהוא יוציא לא יהיה מורגש בכלל?

פורסם

המזגן נותק כשהרכב היה בבעלותך?

אם אתה לא בטוח- ביטול טרמוסטט יכול להוביל לזה שהמזגן לא יחמם, שווה בדיקה.

ואם אתה בטוח שזה ניתוק, אולי עדיף לך לברר עלויות במוסכים ע"פ רשימת המלצות מהאינטרנט.. עדיף לשלם קצת מאשר לקפוא ברכב עם הילדים או לבד.

×
×
  • תוכן חדש...