Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות בנוגע לדיאטסו ומזדה


dor82
שימו לב! השרשור הזה בן 4127 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדיאטסו הינו שנת 97, ותיבת ההילוכים היא אוטומת.

נתחיל עם הדיאטסו, הרכב עומד ללא תזוזה במשך שנה וחצי אין לי מושג מהו סוג הרכב, זהו רכב של חבר שחכתי לשאול אותו מהו סוג הרכב.

מד הדלק מופיע חצי מלא אבל עברה שנה וחצי הדלק לא נהפך למצב אחר מנוזל או משהו ?, כי האוטו חובר בכבלים לאוטו אחר (סובראו B3) במשך חצי שעה והוא פשוט לא התניע, אשמח לדעת עם זה קשור אל הדלק או כל משהו אחר ועם זה פשוט המצבר גמור ולא היה ניתן להניע אותו עם המצבר שעמד במשך כשנה וחצי, למרות שהאוטו השמיע את הרעש שהמנוע מנסה להניע.

 

שאלה אחרת לגמרי בנוגע לדיאטסו, הדאשבורד פשוט התפוץ אין לי מילה אחרת לתאר זאת זה קרה מפני שהרכב עמד שנה וחצי בשמש, כמה יעלה דאשבורד חדש כולל עבודה.

 

ובנוגע לרכב אחר לגמרי הרכב הוא מזדה 323, תיבת ההילוכים היא אוטומת כאשר המזגן מודלק על מצב D הסלד פשוט צונח ל300-500, והרכב מגמגם ועומד ליתכבה, כאשר אני לוחץ על הגז הוא חוזר לעצמו אבל כאשר אני עוזב את הגז הוא חוזר לגמגם, כאשר אני סוגר את המזגן האוטו מתנהג נורמלי בלי לגמגם סלד עומד על 1000 ממה נובעת הבעיה ?, המזגן גם אינו מוציא אוויר קר או חם הוא פשוט מוציא אוורור.

 

ישנה גם בעיה של חום מהמנוע שנכנס אל הרכב, ופשוט חום מטורף והרכב מחניק וחם מה אפשר לעשות כדי למנוע מהחום ליכנס אל האוטו, בלילה בקושי אפשר לנסוע בוא בגלל החום אז ביום עם השמש חום פשוט רוצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לדייהטסו, מה זאת אומרת לא הניע? הסטרטר כן היסתובב או שגם זה לא? אם הוא מיסתובב והרכב לא מניע צריך להתחיל בבדיקה של זרימת דלק לסעפת היניקה + כניסה לעבודה של משאבת הדלק. כמו כן בדיקת ניצוץ אל הפלאגים, יכול להיות שלא מקבלים ניצוץ בכלל.

דשבורד מפוצץ זה בעייתי, יש כל מיני דבקים לזה אבל צריך לדעת לשים אותם ולקוות שזה ייתפוס.

לגבי המאזדה, צריך לראות למה לא מקרר אבל לפי התיאור שלך המדחס ניכנס לעבודה בגלל צניחת הטורים רק שיש כניראה חוסר בגז או שמסנן המזגן סתום... אם אתה יודע היכן עוברים צינורות המזגן בתא המנוע גע בהם, אחד צריך להיות קר ממש. תעדכן.

לגבי צניחת הטורים ככל הניראה יש לבצע ניקוי יסודי של מצערת + ניקוי יסודי של מנוע הצעדים וסביר להניח שהבעיה תיפתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני יודע עם הסטרטר היסתובב. ?

לגבי הדאשבורד אני רוצה להחליף אותו לגמרי, השאלה היא כמה זה יעלה. ?

לגבי המזדה אני אבדוק את המסנן, ואת אנקה את המצערת.

מה לגבי חום המנוע שנכנס אל תוך הרכב. ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני יודע עם הסטרטר היסתובב. ?

לגבי הדאשבורד אני רוצה להחליף אותו לגמרי, השאלה היא כמה זה יעלה. ?

לגבי המזדה אני אבדוק את המסנן, ואת אנקה את המצערת.

מה לגבי חום המנוע שנכנס אל תוך הרכב. ?

סטרטר מיסתובב זא אומרת אם אתה שומע את ההנעה כמו שמניעים כל רכב לפני שהוא נידלק, רעש של רוצה להניע אבל לא מצליח. או שאתה רק שומע "טיק" אחד וזהו, כלום?

דשבורד רק בפירוקיות להביא אחד כזה.

חום מנוע שניכנס צריך לבדוק בתוך הרכב מהיכן בדיוק הוא מגיע? מתחת לרגליים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דשבורד מפירוק אתה יכול להשיג בסביבות ה 200-300 שח ועם קצת חןש טכני תוכל לעשות את זה לבד. לגבי החום כניראה הבידוד מאחורי הדשבורד לא במצב הכי טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הדייהטסו יש סטרטר אז איך אני בודק, זרימת דלק לסעפת היניקה + כניסה לעבודה של משאבת הדלק.

כמו כן בדיקת ניצוץ אל הפלאגים, יכול להיות שלא מקבלים ניצוץ בכלל. איך בודקים גם את זה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הניצוץ, מוציאים פלאג אחר פלאג ומשאירים אותו מחובר לחוט ההצתה שלו ואז נותנים סטרטר ורואים אם הפלאג זורק ניצוץ מהאלקטרודה. אתה יכול גם להוציא מעט את החוטים מהפלאגים שהפלאגים מחוברים עדיין ואז בסטרטר אתה אמור לשמוע את הניצוץ מעין "טיקים" שהפלאגים צריכים לקבל מהחוטים. אם אתה לא יודע לבצע את הבדיקות הנ"ל תן למישהו שמבין שיעשה את זה.

לגבי דלק, אם אצלך זו הזרקה חד נקודתית צריך להביט לכיוון פרפר המיצערת ולראות אם בזמן הסטרטר מקבלת שפריצים של דלק. אם זו הזרקה רב נקודתית כלומר לכל צילינדר מזרק צריך לנתק את החיבור של צינור הדלק אל חליל המזרקים ולראות בזמן סטרטר אם קיימת זרימה. אתה אמור גם בסיבוב הסוויצ' ל ON לפני שאתה נותן סטרטר לשמוע זימזום של 2 שניות שזה אומר שהמשאבה מייצרת לחץ ראשוני ותקינה. שוב אומר, בצע זאת רק אם אתה יודע מה אתה עושה מדובר בדברים בטיחותיים ומסוכנים לעיתים! ודרך אגב, קיים קודן ברכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

ביקשת שאני יעדכן אז ככה, המשאבת דלק כן פועל כאשר אני מסובב את המפתח יש את הרעש שהיא נכנסת לפעולה זה נשמע כמו טווווון כזה.

יש סטרטר והכל אבל אין ניצוץ מהפלאג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אם אין ניצוץ צריך להתחיל בבדיקת הקוייל, המפלג אם יש וחיישן ההצתה. אבל אלה דברים שקצת קשה להסביר דרך מסך המחשב ולכן עדיף שתיגש לבעל מיקצוע מתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שהרכב עבר 90K, הפלאגים נראים כמו חדשים וממש נקיים, ומאור ההזמנתי בעל מקצוע שיבוא ויבדוק, תודה רבה על התמיכה והעזרה.

אחלה, שמחתי לעזור...הייתי ממשיך לרוץ איתך קדימה על מערכת ההצתה אבל זה סוג של סיכון אם אין לך את הכלים והיידע בתחום.

בכל מיקרה תעדכן ברגע שתתוקן התקלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4127 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...