Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, רציתי לברר במידה ואני מזמין חלקים לרכב באיביי או כל חברה כזו או אחרת מאיזה מחיר אשלם מס וכמה אשלם? תודה מראש:)

פורסם

לפי החוק חבילות עד 75$ פתורות ממסכ.

כל מה שמעל - יש מיסים.

 

יש גם מדרגה של 1250 ש"ח (או משהו כזה) של מוצרים פתורים ממס קניה.

מע"מ עדיין משלמים.

 

לפי סוגי מוצרים שפורסמו - חלקי חילוף לרכב לא נכללים ברשימת מוצרים הפתורים.

 

אם זה אכן כך אז כל מה שמעל 75$ (או שזה 70$?) יהיה חייב במיסים בגובה ~50% סה"כ.

 

נ.ב. פעם הבאה תעשה חיפוש. גם כאן וגם בגוגל.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

שאלה שמעניינת אותי איזה חבר הזמין קלצ ברקסים וגלגל תנופה קל הוא אמר לי שהוא ביקש מהמוכר שיצהיר שזה חלקים

למכונת כביסה הוא אומר שזה הגיעה לארץ ועבר חלק בלי כול הבעיות וכול האישורים שמבקשים מחלקים של רכב העפ

זה הגיוני?

פורסם

לא הבנתי מה אתה מתפלא?

לא ראית פעם גנבים מצליחים במעשיהם?

אותו דבר כאן - ניסה לרמות והצליח...

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

הזמנתי החודש קלאץ לרכב בחלקים לא בקשתי מהמוכר שום בקשה.חלק מהחלקים הגיעו בדואר ללא חיוב נוסף .ורק אילו שהגיעו דרך UPS נעצרו ונעקצתי ב374 שקלים על חלק שעלה 523 שקלים.:-( בכל מיקרה החלקים מקורים ובחברה עולים 1624שקלים. ובסופו של דבר על חלקים שבחברה רצו 4200 ללא עבודה (ברכב שלי לא קיים חליפי או מאוד יקר המשודרג).הגעתי לסכום של 1759 שקלים .רוב החלקים היו בארץ תוך 8 ימים.

פורסם
הזמנתי החודש קלאץ לרכב בחלקים לא בקשתי מהמוכר שום בקשה.חלק מהחלקים הגיעו בדואר ללא חיוב נוסף .ורק אילו שהגיעו דרך UPS נעצרו ונעקצתי ב374 שקלים על חלק שעלה 523 שקלים.:-(

 

למה אתה אומר שנעקצת?

שילמת מיסים כחוק.

שילמת על השרות שחרור מהמכס - לא טוב לך? יקר לך? אתה לא חייב לשלם להם, גש לממן ותבצע שחרור בעצמך.

 

אתה בחרת לשלם ואף אחד לא עקץ ולא גנב ממך.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
השאלה המעניית פה עם אני מחליף אריזה עם רוב הסיכויים שלא יגלו את זה?

ועם יגלו מה הם יכולים לעשות עם נטפס "הבילבול"

 

לא שאחנו מעודדים לעבור על החוק ולשקר לרשויות - אבל במציאות אם תשלח בדואר רגיל, ולא יהיה כתוב שזה חלק לרכב, ולא תהיה אריזה מושכת תשומת לב ולא גדולה מדיי - סיכוי דיי גבוה שלא ישימו לזה לב...

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

הבנתי תודה רבה אני גם לא מעודד לעבור על החוק אבל שיש מקרים (במדינת עולם שלישי שלנו)

שיש חלקים יקרים בארץ ובחול זה ממש זול ולא מאשרים להכניס את החלק לארץ אז לפעמיים זה הדבר הנדרש.

פורסם

לCROC אני חי במדינה שלנו כ50 שנה .ומרגיש שמטגנים אותי פה בכל מצב ובכל דבר .כל דבר עולה פה פי שלוש וצפונה.לכן אני מרגיש שעקצו אותי .:evil: ואני משתדל לא לתת לגנבים יבואנים במיוחד את כספי.ושהמדינה לא תצא בהצהרות שאפשר להביא דברים עד 1200שקלים מחול בלי מיסים . אבל בכל זאת לוקחת גם לוקחת.

פורסם

אני מבין את תחושתך וגם אני מביא לא מעט דברים לבד.

 

ובכל זאת אי אפשר לקרוא להם עוקצים - כי עובדית זה לא נכום.

זה החוק וזה עלות השרות.

אתה מוזמן לבחור במי שיוריד מיסים (איידה ביבי :oops: איידה שטייניץ :oops:) ולא להשתמש בשרות עמילות מכס של חברת שילוח.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

חשבתי שחלקי חילוף בטיחותיים לרכב כמו בלמים ורפידות לא עובר מכס בלי אישור מיוחד או בירוקרטיה מציקה כזאת או אחרת ... יש אמת בדבר ?

לא לקח את התרופות שלו.

×
×
  • תוכן חדש...