Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מועדון אודי ישראל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

 

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

 

תומר אתה מבייש את הסמל בסמלון שלך...

תתפטר!

ותפסיק להתחזות כאילו יש לך אאודי!

:twisted:

 

 

נימי תעשה לי טובה. ממוצע הגילאים של כל בעלי האאודי בעולם עומד על בערך 64.3.

וחוצמזה, על מה מדברים במפגשים של אאודי?!

ב-PSI ממליצים על מוסכים, ב-IAROC נלחמים בחלודה, ובמועדון אאודי כנראה שכולם ילכו לישון.

ואני מתחזה שיש לי אאודי?! למה לעזאזל להתחזות לאחד שיש לו אאודי?!

תאמין לי שהייתי מעדיף להתחזות לאחד שיש לו פורשה או לוטוס.

 

להת'.. 8)

 

 

הכי טוב זה להתחזות לבעל לאונה....

 

היתרון הוא הכבוד שנותנים חברי הפורום לאוטו הזה ולבעלים שלו :roll::p

I should win a fucking AWARD for being me

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המפגשים של אאודי יהיו המשעממים בעולם.

הגרמנים מאינגולשטאדט מייצרים מכוניות משעממות(רובן), לטוב ולרע.

אני מדמיין לעצמי חבורה של עשרים מכוניות בחניון, ובתוכן עשרים בחורים רדומים בתוך האאודים שלהם.

אם כבר, מועדון אאודי ספורטיביות- TT,A41.8T,S4,A31.8T,ועוד משופרות למיניהן.

אוי כמה שאתה צודק...רגע, אודי "ספורטיביות" ? איפה הספורט פה ?

חוץ מ"אודי מהירות" לא הייתי נותן להן שום כינוי :?

S4 לא ספורטיבית? :? גם TT לא ספורטיבית? :?

סתם מכוניות מהירות... :roll:

בטח ספורטיביות! כמו הספורטאיות המזרח גרמניות של פעם! דאבות על סטרואידים. מביאות ים מדליות, אבל היית נכנס איתן למיטה?

 

תודה.

 

תיכף תגיד לי, מר פולקסוואגן רייסינג, שגם מרצדס SL היא מכונית ספורטיבית. בעצם גם S600 היא ספורטיבית...עם מנוע כזה איך לא ?

על מאיבאך כבר דיברנו ?

 

מבין ביז'ו ?

 

 

אני לא גרוזיני. :lol:

 

ומשקל זה לא מה שקובע אם המכונית ספורטיבית או לא.

גם מנוע זה לא מה שקובע אם המכונית ספורטיבית או לא.

 

ואני בהחלט יכול לומר לך בוודאות מלאה שהTT אכן ספורטיבית.

 

 

משקל ומנוע לא קובע אם המכונית ספורטיבית? אז מה קובע? אם יש לך הגה ספורטיבי או לא?

 

אז יאללה בוא נקצין את זה קצת ונפתח מועדון של סובארו DL ספורטיביות ללא זנב מאחורה כמו של מכוניות איטיות אחרות....... ידוע שהדיאל עושה 0-100 ב5.5 שניות :roll:

 

אם המכונית כבדה מדיי, והמנוע חלש מדיי (או קטן מדיי) אז המכונית בכלל לא בכיוון של "ספורטיבית", אז אל תבלבל במוח :p:idea:

 

לא הבנת אותי.

 

התכוונתי שמנוע ומשקל הם לא 2 המאפיינים היחידים למכונית ספורטיבית.

הם רק 2 מתוך הרבה: התנהגות,אחיזה,תקשור,תגובות מהירות,מנוע ספורטיבי (מנוע ספורטיבי הוא לא בהכרח מנוע גדול וענק) וכו' וכו'...

.All Imprezas are equal,some are more equal then others


×
×
  • תוכן חדש...