Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ממצב?

יש לי שאלה אני קניתי סאן יאנג - סופר פיור ועכשיו אני ב 2000 ק"מ ורציתי לדעת למה אני לא עובר את ה 70 קמ"ש???!!! (גם בירידות)

זה בגלל שהקטנוע לא "נפתח" עדיין (לפי מה שאמרו לי הוא נפתח ב 4000) או בגלל מה זה יכול ליהיות

כי זה מוזר זאת הרגשה מעצבנת אני נוסע בירידה וכשהקטנוע מגיע ל 70 הוא כאילו עוצר את עצמו ולא ממשיך לעלות במהירות ואחרי כמה שניות הוא ממשיך אבל אני לא עובר איתו את ה 70 קמ"ש משהו יודע למה ????.... (במוסך אמרו לי שזה סוף הגיר - בלי לבדוק כלום רק ממה שאמרתי לו אבל אני בספק...)

 

ויש לי עוד שאלה האם כדאי לעשות KIT לאופנוע?? השאלה היא כמה עולה KIT אמין שלא הורס בצורה דרסטית את האופנוע אלה נותן לו ליחיות כמעט כמו שלא עשו לו KIT

כי גם שי את הבעיה עם הביטוח חס וחלילה תאונה בא שמאי ואכלתי אותה בגדול.... :shock:

כמה עולה דבר כזה??? ואם שווה להשקיע את זה בכל אופנוע בכלל (את שלי אני מתכוון להשאיר )

פורסם

או ינחם אותך אבל בזמנו היה לאחותי סאן יאנג sr וגם היא אמרה שהמהירות המיירבית שהיא הגיע איתו זה 70 קמ''ש.

מקווה שניחמתי אותך קצת שאתה לא היחיד.

פורסם

טוב תודה אבל אתה מדבר על העבר

היום אנחנו בשנת 2004 ורוב האופנועים סוגרים סקלה (50 סמ"ק - אני מכיר מלא כאלה)

ואצלי רשום 90 אז אני לא מצפה שהוא באמת יסע 90 זה אופנוע יחסית קצת יותר חלש מהשאר אבל ליסוע 70 ועוד בירידה חדה שאפשר לסגור בה בקלות 100?!?!?! זה קצת מוגזם אתה לא חושב....אני כן

ובבקשה אם משהו יכול לענות לי על השאלה בנושא של ה KIT אני יודה לו מאוד

פורסם
טוב תודה אבל אתה מדבר על העבר

היום אנחנו בשנת 2004 ורוב האופנועים סוגרים סקלה (50 סמ"ק - אני מכיר מלא כאלה)

ואצלי רשום 90 אז אני לא מצפה שהוא באמת יסע 90 זה אופנוע יחסית קצת יותר חלש מהשאר אבל ליסוע 70 ועוד בירידה חדה שאפשר לסגור בה בקלות 100?!?!?! זה קצת מוגזם אתה לא חושב....אני כן

ובבקשה אם משהו יכול לענות לי על השאלה בנושא של ה KIT אני יודה לו מאוד

 

זאת המהירות של הקטנוע.

 

הקטנוע אומנם קטן וקל, לכן הוא מאיץ יפה.

אבל עדיין המנוע ישן בתכנון, והגיר שלו לא נותן יותר מהירות.

תוכל לשנות את הגיר למשהו אחר אבל אז אתה מאבד את יכולת התאוצה שלו.

 

סה"כ, זאת המהירות של הקטנוע.

עדיין מדברים על 50CC.

 

בפי שתיים תקציב כמעט היית יכול לרכוש ראנר...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

כן אני יודע בדקתי המחירון שלו זה 13K בערך

 

רק אם משהו פה יכול להסביר לי את כל הנושא של ה KIT מה הוא עושה אם יש KIT שלא הורס כל כך את המנוע וכל זה אני ממד רוצה לדעת

תודה רבה עומר!!!!

פורסם

כן אני יודע בדקתי המחירון שלו זה 13K בערך

 

רק אם משהו פה יכול להסביר לי את כל הנושא של ה KIT מה הוא עושה אם יש KIT שלא הורס כל כך את המנוע וכל זה אני ממד רוצה לדעת

תודה רבה עומר!!!!

פורסם

בטח הסקלה דפוקה או משהו כי אם אתה מגיע לירידה חדה ב70 קמ"ש אתה חייב לעבור ת'70, אלה חוקי הפיסיקה...

אין מצב שאתה באמת נשאר על 70..

פורסם
בטח הסקלה דפוקה או משהו כי אם אתה מגיע לירידה חדה ב70 קמ"ש אתה חייב לעבור ת'70, אלה חוקי הפיסיקה...

אין מצב שאתה באמת נשאר על 70..

 

באמת מכונאי יקר שלי.

 

תסביר לי בבקשה איך זה קורה.

בבקשה גם תוסיף את ההסבר על הווריאטור המחובר באותו הרגע והרצועה.

 

שים סימני ניקוד.

תפריד את השורות,

ותפסיק לדבר שטויות.

 

קשקשן.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

קיט זו מילה לועזית מגניבה ל- ערכה .

 

יש מלא מלא " ערכות " בשוק מיצרנים שונים לאופנועים שונים כש....

 

כל אחת מתייחסת לחלק אחר של האופנוע ו " עושה " לו משהו אחר - או בעברית :

 

מהווה תחליף לחלק / אביזר המקורי שהיצרן שם , מתוך הטענה כי היא - טובה יותר / חזקה יותר / אמינה יותר - ולמעשה מאפשרת לך להוציא מאותו חלק של האופנוע - יותר !!!

 

בד"כ מקובל להרכיב מספר קיטים ( אגזוז + הצתה , ווריאטור + חלק אחר עם שם ארוך לועזי ) ואז מתקבלות מהאופנוע תגובות טובות יותר מאלו איתם הוא הגיע .

 

ישנם חברות המתמחות ב - " ערכות שיפור " והן נחשבות אמינות לפחות כמו המקוריות ( אם לא הרבה יותר ) .

 

אל תתעצלן - שלח הודעה בפרטי לידידנו מהפורום ( סיני הידוע לשימצה ) , זה עיסוקו ואלו חייו - אני בטוח שהוא יכול להציע לך כמה וכמה רעיונות שיאפשרו לאופנוע שלך להתנדב לצבא ארה"ב ( BE ALL YOU CAN BE ) .

 

:D:D:D

מי שלא רוכב , יותר טוב שלא ידבר

פורסם
בטח הסקלה דפוקה או משהו כי אם אתה מגיע לירידה חדה ב70 קמ"ש אתה חייב לעבור ת'70, אלה חוקי הפיסיקה...

אין מצב שאתה באמת נשאר על 70..

 

באמת מכונאי יקר שלי.

 

תסביר לי בבקשה איך זה קורה.

בבקשה גם תוסיף את ההסבר על הווריאטור המחובר באותו הרגע והרצועה.

 

שים סימני ניקוד.

תפריד את השורות,

ותפסיק לדבר שטויות.

 

קשקשן.

"קשקשן" זה שלי. למה שלא תנסה "חרטטן" או "ז@#ן שכל" במקום?

פורסם
"קשקשן" זה שלי. למה שלא תנסה "חרטטן" או "ז@#ן שכל" במקום?

אני נתתי לעצמי רשות להשתמש בסימן הרשום שלך.

 

אתה לא היית בשביל להגיב לו, אבל נתתי לעצמי את האישור.

חוץ מזה, היה צריך שימוש באיזה קוד מוסכם הרי שיהיה מובן אצל האנשים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
שלום לכולם ממצב?

יש לי שאלה אני קניתי סאן יאנג - סופר פיור ועכשיו אני ב 2000 ק"מ ורציתי לדעת למה אני לא עובר את ה 70 קמ"ש???!!! (גם בירידות)

זה בגלל שהקטנוע לא "נפתח" עדיין (לפי מה שאמרו לי הוא נפתח ב 4000) או בגלל מה זה יכול ליהיות

כי זה מוזר זאת הרגשה מעצבנת אני נוסע בירידה וכשהקטנוע מגיע ל 70 הוא כאילו עוצר את עצמו ולא ממשיך לעלות במהירות ואחרי כמה שניות הוא ממשיך אבל אני לא עובר איתו את ה 70 קמ"ש משהו יודע למה ????.... (במוסך אמרו לי שזה סוף הגיר - בלי לבדוק כלום רק ממה שאמרתי לו אבל אני בספק...)

 

ויש לי עוד שאלה האם כדאי לעשות KIT לאופנוע?? השאלה היא כמה עולה KIT אמין שלא הורס בצורה דרסטית את האופנוע אלה נותן לו ליחיות כמעט כמו שלא עשו לו KIT

כי גם שי את הבעיה עם הביטוח חס וחלילה תאונה בא שמאי ואכלתי אותה בגדול.... :shock:

כמה עולה דבר כזה??? ואם שווה להשקיע את זה בכל אופנוע בכלל (את שלי אני מתכוון להשאיר )

לדעתי, אתה פשוט לא יודע לרכב. אין מצב שבירידה הפיור לא יגיע ל120, בטח לא העברת לשני.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
לדעתי, אתה פשוט לא יודע לרכב. אין מצב שבירידה הפיור לא יגיע ל120, בטח לא העברת לשני.

חחחחחחחחח עכשיו קרעת אותי

אני לא יודע לרכב מה זה קשור בכלל ורואים שאין לך מושג על מה אתה מדבר

עלק "לא העברת לשני" מה אתה יצור אפילו לא צוחקים על זה (ואני מקווה לטובתך שלא חשבת שהקטנוע הוא עם גיר רגיל!!!) כי אם כן מצבך חמור

ואל תגיד דברים שאין לך מושג בהם כי אתה רק עושה מעצמך צחוק!!!!:x :x

 

נ.ב. לגבי זה שאני לא עובר את ה 70 אתה יכול לבוא לראות בעצמך אם אתה לא מאמין לי

פורסם

אני רק יכול להוסיף שבאמת פעם היה לנו סאן יאנג ג'אנגל חדש דנדש אחרי הרצה הסקלאה הייתה נסגרת ובירידה הסקאלה הייתה נגמרת אבל הקטנוע היה ממשיך להאיץ.

 

חוקי הפיזיקה מישהו אמר .

כמו שתגלגל כדור במדרון .

לא משנה מה הייתה המהירות ההתחלתית שלו , חוקי הפיזיקה יאיצו את המהירות שלו בירידה.

כך שאולי אתה מרגיש שהקטנוע נעצר אבל הוא לא .

 

או שהקטנוע שלך דפוק :-) סתם

ים long time no

פורסם

אוקיי אז כמו שאמרתי לכל מי שלא מאמין לי שיבוא ויראה בעצמו!!!

במוסך אמרו לי שזה סוף הגיר ואין מה לעשות.....

וכל מי שבספק אני מזמין אותו ליצור איתי קשר ולבוא לראות...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...