Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרול שלבי,נח לך בשלווה .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרול שלבי הלך היום לעולמו,

שלבי היה פעם לפני המון שנים (שבחור לבן) נהג מרוצים אי שם בשנות ה50 אבל רובינו נזכור אותו בזכות יצרות מוטריות מפורסות שהיה אחרי עלהן במהלך השנים כמו AC COBRA,מוסטנג 500,350 ואפילו עזר לבנות את הGT40 האגדית.

לאחרונה שלבי חגגו 50 שנה,כמובן עם עוד מוסטנג פסיכית:evil:.

Porsche 944 turbo

פורסם

חלאס כבר....מת בשיבה טובה, מה אתם עוד רוצים ? שיחיה עד 200 ?

הרבה היו חותמים על גיל פרישה כזה.

אנשים לא חיים לנצח, תתבגרו.

פורסם
חלאס כבר....מת בשיבה טובה, מה אתם עוד רוצים ? שיחיה עד 200 ?

הרבה היו חותמים על גיל פרישה כזה.

אנשים לא חיים לנצח, תתבגרו.

אבל למה באגרסיביות?,מישהו עיצבן אותך בכביש?,השכן השאיר נעליים מסריחות בחדר המדרגות?,חברה שלך עושה לך סרטים?

בסך הכל ציינתי את מותו של איש חשוב בתעשיית הרכב(כן זה פורום רכב).

 

אני חושב שקרול שלבי שווה ציון.

 

עכשיו לך תעשן סיגריה :wink:.

Porsche 944 turbo

פורסם

איש גדול שהוכיח שאפשר לחלום ולנצח את סופרי האפונים מהמגדלים בדטרוייט.

אני חלש בתמונות אבל בשביל פרוקסימה וחברים נוספים אני מציע להעלות את תמונתו של המנוח (רצוי ליד אבטיח) ושל הAC קוברה וה500 המדהימות.

בטח שביט ופורת שוברים את השניים באנגלית בשביל לחפור לו...

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
אבל למה באגרסיביות?,מישהו עיצבן אותך בכביש?,השכן השאיר נעליים מסריחות בחדר המדרגות?,חברה שלך עושה לך סרטים?

בסך הכל ציינתי את מותו של איש חשוב בתעשיית הרכב(כן זה פורום רכב).

 

אני חושב שקרול שלבי שווה ציון.

 

עכשיו לך תעשן סיגריה :wink:.

 

א) אין אצלי חדר מדרגות.

ב) אני לא מעשן.

 

שלבי קרוב משפחה שלך? חבר קרוב? הכרת אותו אישית ? היה אכפת לו ממך אם היה קורה לך משהו ?

 

אתה ציינת, עוד אחד או 2 ציינו, אי אפשר להסתובב כבר בפורום מבלי לפגוש הודעות אבל כבד על מישהו שלא שם קצוץ עליכם,

ונפטר בשיבה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...