Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן ,

לאחרונה רכשתי ראב 4 קצר שנת 2006 , הרכב נקנה כמקורי ללא שום תוספות . אני נהג ללא ניסיון רב בשטח .

בזמן הקצר שהוא ברשותי הספקתי לטייל איתו קצת באיזור , בעיקר שבילי עפר, קצת עליות ירידות, חול ים , לא משהו רציני יותר מדי .

השאלה שלי היא כזו , מה הייתם ממליצים לי להתקין \ להחליף ברכב על מנת לשפר את היכולות שלו שאני אוכל לקחת אותו לטיולים טיפה יותר רציניים מבלי לפחד להשאר מאחור .

התקציב כרגע לא מוגבל .

תודה מראש על העזרה .

 

 

נ.ב

נכון , זה לא הרכב , זה הנהג , ובעקבות זה , יש המלצות לקורסים באיזור המרכז שמתאימים לנהג מתחיל ?

פורסם

הרכב שלך לא בנוי לשטח של ממש,

 

הייתי ממליץ לך להחליף צמיגים לצמיגי שטח,

זה יתן לו יותר אחיזה בשטח, גם אם אתה רוצה לעשות דיונות,

אתה צריך להוריד לחץ ל15 PSI - זה יתן לך אחיזה בדיונות פלאים

והרכב פחות יתחפר,

 

אם התקציב מאפשר תעשה לו מיגון תחתי - בעיקר באיזור הגיר והמיכל דלק,

 

 

בנוסף תקנה שאקלים, רצועות, וערכה לתיקון פנצ'רים,

אין לדעת מה יקרה בשטח, וכמובן והכי חשוב, צייד את האוטו בערכת עזרה ראשונה

נורמאלית, (ולא הדרעק שבא יחד עם האוטו,)

 

בהמשך כדאי לך להשקיע על קפיצים, ומהלכי מתלה, - אבל זאת כבר השקעה גדולה לשלב יותר מאוחר,

מה שחשוב לך כרגע זה צמיגי שטח, רצועות + שאקלים, והכי חשוב זאת ערכת עזרה ראשונה נורמאלית,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
אהלן ,

לאחרונה רכשתי ראב 4 קצר שנת 2006 , הרכב נקנה כמקורי ללא שום תוספות . אני נהג ללא ניסיון רב בשטח .

בזמן הקצר שהוא ברשותי הספקתי לטייל איתו קצת באיזור , בעיקר שבילי עפר, קצת עליות ירידות, חול ים , לא משהו רציני יותר מדי .

השאלה שלי היא כזו , מה הייתם ממליצים לי להתקין \ להחליף ברכב על מנת לשפר את היכולות שלו שאני אוכל לקחת אותו לטיולים טיפה יותר רציניים מבלי לפחד להשאר מאחור .

התקציב כרגע לא מוגבל .

תודה מראש על העזרה .

 

 

נ.ב

נכון , זה לא הרכב , זה הנהג , ובעקבות זה , יש המלצות לקורסים באיזור המרכז שמתאימים לנהג מתחיל ?

 

גם אם תשפר אותו מכאן ועד הירח, הוא עדיין לא יהפוך לג'יפ. הדבר היחידי שניתן לעשות (לדעתי) זה מיגון גחון. המיגון אמנם לא יהפוך אותו לג'יפ אבל יאפשר לך להעז יותר. כל תוספת אחרת רק תכביד על מכירתו בעתיד. תצטרף לקבוצות טיולי שטח לרכבי 4X4 קלים, תלמד לאהוב את הנושא הזה ואחר כך תחליט האם לשדרג או להחליף לג'יפ.

ארז רונן

פורסם

המלצה שלי,

אל תשקיע (ותשקע כספית ...) ! תהנה ממה שיש ברמת שבילים חול ים (למרות שזה טוחן גירים אוטומטיים בפרט אם לא מורידים אוויר).

אם נתפסת "לחידק השטח", תמכור ותחליף לג'יפון יותר רציני (ג'ימני, גראנד ויטארה).

 

הבעיה העקרית שלו, אין לו הילוך כוח (LOW ) .

 

רענן

×
×
  • תוכן חדש...