Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לקנות רכב (שישמש אותי לנסיעות קצרות של קילומטרים בודדים בתוך העיר) במחיר של עד 5000 שקל. כלומר רכב כמו 205, 106, AX, פיאסטה וכו'. השאלה שלי היא עד כמה זה פרקטי לקנות רכב במחיר כזה, ואיזה "גב כלכלי" צריך כדי לעמוד בטיפולים בלי להכנס למינוס בבנק?

 

אני מודע לזה שלא אקבל רכב חלומות במחיר כזה, אבל אני בטוח שאפשר להביא רכב כזה לשנה-שנתיים. אני מקווה לקבל פה חוות דעת מאנשים שהיו (או עדיין) בעלים של רכב במצב כזה, או מכירים אנשים בעלי רכבים כאלה.

 

ולמי שאין כוח לקרוא הכל (בהנחה שאתם מאלה שישר עוברים לפואנטה, שבדר"כ בסוף העמוד): אני רוצה לקנות רכב ב-5000 שקל, ואני שואל אם זה שווה להביא רכב כזה לתקופה של שנה-שנתיים.

פורסם

האממ זה בהחלט מעשי, כול עוד אתה קונה רכב מטופל(לא באמת משנה איזה) ואפשרי למצוא רכבים כאלה.

 

רק בכול מקרה, הייתי ממליץ לך להיות מישהו שמתמצא במכונאות או לחילופין שאתה מכיר מישהו שכן מתמצא, כי עם רכבים כאלה אפשר ליפול ברמות.

 

להמחשה,יש לי חבר שקנה רכב ב-10 אלף שקל, ובשנה וחצי הוא הפסיד עליו קרוב ל-20 אלף שקל. עם כזה הפסד הוא יכל לקנות כבר רכב חדש מהניילונים ולהפסיד עליו פחות.

פורסם
אני שוקל לקנות רכב (שישמש אותי לנסיעות קצרות של קילומטרים בודדים בתוך העיר) במחיר של עד 5000 שקל. כלומר רכב כמו 205, 106, AX, פיאסטה וכו'. השאלה שלי היא עד כמה זה פרקטי לקנות רכב במחיר כזה, ואיזה "גב כלכלי" צריך כדי לעמוד בטיפולים בלי להכנס למינוס בבנק?

 

אני מודע לזה שלא אקבל רכב חלומות במחיר כזה, אבל אני בטוח שאפשר להביא רכב כזה לשנה-שנתיים. אני מקווה לקבל פה חוות דעת מאנשים שהיו (או עדיין) בעלים של רכב במצב כזה, או מכירים אנשים בעלי רכבים כאלה.

 

ולמי שאין כוח לקרוא הכל (בהנחה שאתם מאלה שישר עוברים לפואנטה, שבדר"כ בסוף העמוד): אני רוצה לקנות רכב ב-5000 שקל, ואני שואל אם זה שווה להביא רכב כזה לתקופה של שנה-שנתיים.

 

שלום

מה זה "שווה להביא"?

הכל תלוי ברכב באמינותו הכללית ובבעל הרכב ( כיצד נשמר וטופל הרכב).

אני בעליו הגאה של 205 שנת יד ראשונה 98. חוץ מתקלות שוליות לא סבלתי מאף בעיה רצינית שמנעה שימוש ברכב. השנה שהסתיימה 2011 השקעתי בתקלות 480 שקל ( אטם, מנעול דלת שהתקלקל, ונגד מהירויות) וזו היתה שנה חריגה. בד"כ אפס תקלות. אומנם ספרטני אבל תמיד מניע ותמיד נוסע. בקיץ נסעתי לאילת עם חברתי, המזגן עבד כל הדרך וכן, הגענו וחזרנו בשלום. אומנם לא ב 120 אלה רק ב 90 , אבל נסע כמו גדול.

 

בהצלחה

פורסם

אמינות שני הדגמים דומה למדי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אל תשכח לבדוק לכמה זמן יש טסט,בנוסף רכבים ישנים אולי אפילו עדיף מאשר רכבים שנת 95-94,כיוון שתוכל לגרוט אותו ולקבל 3K. אתה יכול לגרוט רכבים שנת 91 ומטה.

 

שים לב שהרכב צריך להיות עם טסט כדי לגרוט אותו ומצב נסיעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...