Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום מאזדה 2007, יד 3.

הבעלים טוען שכל הידיים פרטיות. ומוכן להישבע

על המודל ראיתי שלט של אוויס, לאחר מכן על השמשה ראיתי מדבקה של אוויס עם הוראות לשוכר

הדבר עורר בי חשד, ברישיון לא רשום שום דבר ואין לו רישיון מקורי.

מה זה יכול להיות, הוא משקר?

פורסם

רוב הסיכויים שהרכב היה ביד ראשונה בליסינג של אוויס.

מדבקות אלו לא יכולות להמצא ברכב שהיה בכל הידיים פרטי.

 

מאוד פשוט לבדוק-לבקש במשרד הרישוי תדפיס בעלויות קודמות.

 

 

פורסם

תודה על התשובה

אז אם כך, איך זה לא מופיע ברישיון והאם אוויס ימסרו לי אינפורמציה על הרכב, אם הוא היה בבעלותם

פורסם
תודה על התשובה

אז אם כך, איך זה לא מופיע ברישיון והאם אוויס ימסרו לי אינפורמציה על הרכב, אם הוא היה בבעלותם

חד משמעית לא .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

הכי פשוט להסתכל ברשיון הרכב:

אם רשום בסעיף | רישום קודם: החכר |

אכן הרכב היה בליסינג

אם הרכב היה בהשכרה יהיה רשום גם ברשיון

במידה ובעל הרכב מעורר כ"כ הרבה חדשות לפעמים מוצדקות ואולי שווה וויתור והמשך חיפוש...

בכל מקרה בהצלחה!

פורסם
רוב הסיכויים שהרכב היה ביד ראשונה בליסינג של אוויס.

מדבקות אלו לא יכולות להמצא ברכב שהיה בכל הידיים פרטי.

 

מאוד פשוט לבדוק-לבקש במשרד הרישוי תדפיס בעלויות קודמות.

 

אם אתה לא הבעלים של הרכב ומגיע למשרד הרישוי עם רישיון רכב אף אחד לא יתן לו שום תדפיס.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

אז אם כך, איך זה לא מופיע ברישיון

רק מאמצע שנת דגם 2008 התחילו לרשום ברישיון הערה לגבי שימוש כרכב ליסינג (יופיע "החכר" בסעיף מקוריות).

 

הרכב הנ"ל מודל 2007, וברישיון שלו ליסינג לא יהיה מוזכר.

 

בתדפיס בעלויות קודמות כמובן תוכל לראות את השם של הבעלים הראשונים.

 

 

פורסם
רישום "החכר" ברישיון התחיל רק מ-2008 כמו שכבר כתבו כאן. רישום השכרה כבר כמה עשרות שנים מופיע ברישיון, אז כנראה שלא מדובר ברכב השכרה.

 

רק מאמצע שנת דגם 2008 התחילו לרשום ברישיון הערה לגבי שימוש כרכב ליסינג (יופיע "החכר" בסעיף מקוריות).

 

הרכב הנ"ל מודל 2007, וברישיון שלו ליסינג לא יהיה מוזכר.

 

בתדפיס בעלויות קודמות כמובן תוכל לראות את השם של הבעלים הראשונים.

 

 

אז זהו שלא,יש גם מקרים של רכב השכרה שברישיון מופיע 'החכר'.

 

שכרתי יונדאי גטס בתחילת השנה ברישיון הופיע 'החכר' והרכב משמש בפועל להשכרה וגם היה נראה כך,

אני מאמין שהרכב היה מודל 2008 לפי מס' הרישוי שלו 55-626-66.

שיהיה...

פורסם

כיום רשום "החכר" גם על רכבי השכרה וזאת על מנת למכור אותם ביותר כסף אח"כ.

 

ישנן רכבים עם רישום "השכרה" שבפועל משמשים כרכבי ליסינג.

 

הרעיון הוא להפחית כמה שיותר בכל מקרה בעת הקניה.

 

 

לגבי הרכב שלך - הוא לא פרטי ולא יכול להיות, כי אף אדם שפוי בדעתו לא ישים סמלים של אוויס בשביל הכיף.

פורסם
כיום רשום "החכר" גם על רכבי השכרה וזאת על מנת למכור אותם ביותר כסף אח"כ.

 

שזה למעשה, מעשה שביסודו הוא אי יושר.

שיהיה...

פורסם
אז זהו שלא,יש גם מקרים של רכב השכרה שברישיון מופיע 'החכר'.

 

שכרתי יונדאי גטס בתחילת השנה ברישיון הופיע 'החכר' והרכב משמש בפועל להשכרה וגם היה נראה כך,

אני מאמין שהרכב היה מודל 2008 לפי מס' הרישוי שלו 55-626-66.

 

זה רכבים בודדים ואכן אתה צודק זה, זוהי רמאות לשמה של חברות הליסנג/ השכרה.

מכיוון שלאחר מכירת רכב לרוב לא מדווחים על כך!

לדעתי אם יש לך כ"כ הרבה ספקות ושמעת כ"כ הרבה שקרים אולי כדי לרדת מהרכב הנל.

פורסם
שזה למעשה, מעשה שביסודו הוא אי יושר.

 

 

 

אתה צודק לגמרי, לדעתי.

 

העניין הוא שמדובר בציי רכב ענקיים, ורכב שהיה צמוד לסוכן שטח בעסקת ליסינג, יכול פתאום להפוך לרכב השכרה, ואז שוב פעם לרכב סוכן. כשהם שייכים לאותה חברה, אין באמת פיקוח על זה.

פורסם
תודה על התשובה

אז אם כך, איך זה לא מופיע ברישיון והאם אוויס ימסרו לי אינפורמציה על הרכב, אם הוא היה בבעלותם

 

היי

 

לא הייתי ב"סביבה" כמה ימים,

אשמח לסייע לך בנדון אם אתה צריך.

 

מוזמן לשלוח לי את מספר הרכב ואבדוק עבורך

 

[email protected]

ענת

אוויס

×
×
  • תוכן חדש...