Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אי תשלום אגרת רישוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שיש הרבה רכבי אספנות (לפני שיפוץ או "סתם" זרוקים ברחוב) ועלתה בי המחשבה

במידה והרכב לא עבר טסט ומן הסתם גם לא שולמה אגרת הרישוי מספר שנים ..

איך עובד חישוב החוב מול משרד הרישוי ?

 

כל שנה שלא שולמה האגרה צריך לשלם?

_________________________________

פורסם
רכב אספנות לא צובר משנה לשנה

 

אז ככה לא חייבים לעושת טסט

 

ולגבי אגרת הרישוי ...אין חוב כלשהו?

 

אז למה בעצם צריך להקפיא רישיונות?

_________________________________

פורסם
ולגבי אגרת הרישוי ...אין חוב כלשהו?

 

אז למה בעצם צריך להקפיא רישיונות?

 

אין חוב ברישוי כולל אגרות או בדיקה מעבדה

 

רכב שהופקד רישיון מעל שנתיים ולא אספנות היה צריך בדיקה מעבדה

 

למה מקפאים בגלל לא לשלם אגרה בכל שנה

רינו הנדלר

מספר חבר 14193

פורסם

אוקי, עוד שאלה בנושא,

אפשר לקנות רכב שצוין שאין לו ניירת? שגם "נח" לו כמה שנים טובות בגינה

אפשר לסדר לו ניירת\רשיונות?

_________________________________

פורסם

רכב בלי ניירת הוא בד"כ חסר תקנה

חשוב להיות בשמחה!!!:-D:lol:

אך אין להיות עצוב- אם לא מצליחים.

יש הרבה אנשים בעולם- אבל, בני אדם הרבה פחות.

פורסם
רכב בלי ניירת הוא בד"כ חסר תקנה

 

וואלה...חבל...

ואי אפשר לשחזר ניירת ...ואם זה רכב של איזה מישהו שהאבא נפטר או משהו כזה..

טוב ..בטח זה סיפור מההפטרה לטפל בכזה דבר

_________________________________

פורסם
... עוד שאלה בנושא,

אפשר לקנות רכב שצוין שאין לו ניירת? שגם "נח" לו כמה שנים טובות בגינה ...

כן, במידה ואתה מעוניין שהוא ימשיך לנוח בגינה :-)

פורסם
וואלה...חבל...

ואי אפשר לשחזר ניירת ...ואם זה רכב של איזה מישהו שהאבא נפטר או משהו כזה..

טוב ..בטח זה סיפור מההפטרה לטפל בכזה דבר

 

יכול להיות שפיזית נייר בבית אין אבל אפשר לבדוק במשרד הרישוי אם עדיין הרכב רשום

 

קח יפוי כח של בעל הרכב או של היורשים (במקרה שבעל הרכב נפטר צריך מסמכים נוספים עליהם תשאל פה מאנשים שהתנסו עם זה )+ מספר רכב ולך למשרד הרישוי להוציא רשיון רכב חדש אם יוציאו לך רשיון אז הוא עדיין נמצא במאגר ולא כל אחד יזכור מה בדיוק הוא עשה המשרד הרישוי לפני X שנים .

 

או שתנסה טלפונית להזמין את הרשיון ותגיד שאתה מעוניין לחדש אותו ..

×
×
  • תוכן חדש...