Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מעוניין לרכוש לעצמי פורד פיאסטה שנת 90-93 ככה.

אני יודע שיש מס' דגמים לפיאסטה, איזה דגם כדאי ביותר לקנות?

הוספתי כאן תמונה שמצאתי ברשת, אני לא ממש יודע איזה דגם זה-הרכב שנת 1990.

אני מעוניין לרכוש רכב כזה(לא מהצורה הישנה של שנות ה80).

90.jpg

פורסם

מה הדרישות שלך מהאוטו?

למה דווקא פיאסטה?

שלא תבין לא נכון; דגמים מסוימים של פיאסטות (הדגם המחודש, החל משנת 97'/96')

הן מכוניות מצויינות ומומלצות.

MCS 2008

פורסם

אממ אני כרגע בן18 ואני צריך אוטו לנסיעות רגילות בעיר ומחוץ לעיר לפעמים.

חלק אמרו לי שפיאט אונו שנת 92-93 זה אוטו טוב, אבל היה חלק שאמר שפס היצור של האוטו לא אחיד, יש אוטו מצויין שמחזיר יפה בלי הרבה תיקונים בעלי השקעה, ויש כאלה שתצא לך הנשמה רק מלתקן את האוטו כל פעם.

אז בנתיים ירדתי מהפיאט-ועברתי לפיאסטה.

אני לא רוצה את הצורה הישנה של האוטו, משנה 90 האוטו נראה ממש טוב אז אני רוצה לדעת איזה דגם של הפיאסטה כדאי לי לקנות.

ומאיזה שנה מומלץ (יש לי כ12 אלף לקנייה).

 

אשמח לשמוע את דעתכם על הפיאסטה שנת 90-93 ככה-טוב\רע לקנות אוטו כזה.

פורסם

בכל מקרה, הרכב מהתמונה נמכר כבר לחבר שלי. הוא היה של איזו בחורה, יש לך מזל שלא קנית אותו, כי המנוע שלו גמור. (הרכב נקנה ב-6,000 ש"ח)

 

בכללי, פיאסטה זה רכב אמין מאוד,זול לאחזקה, נוח לנהיגה ונסיעה.

בתקציב שלך הוא נכנס בול, אפילו מודל 93,94.

 

עידו.

IDO.G

 

"חייך, הכל לרעה"!!! :-P

פורסם

חבל מאוד שהרכב שחברך קנה גמור :(

 

אבל תשמעו אני רוצה עדיין לדעת איזה דגם כדאי לי לקנות, של הפיאסטה שנת 90-93 ככה.

אממ בעל המראה שבתמונה, ואשמח לדעת את נפח המנוע שלו(נראה לי שזה 1.4)

אני דווקא מעדיף משהו קטן יותר.

מצפה לתגובות 8)

פורסם

הפיאסטה שאתה מדבר עליו הוא MK3 מהשנים 89-95 ואם אני לא טועה קיים בנפחים 1.1 ,1.3 ו 1.4.

אם אתה סגור על פיאסטה מהדגם הזה- אז לך על זה.

אני אישית מעדיף את הדגמים הישנים יותר.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

פיאסטה זה פיאסטה לא משנה שנה, אם יש לך תקציב לשנה יותר גבוהה משנות השמונים אז אל תכנס לזה. תקנה רכב מודל 93, חלונות חשמל, קילמ' סביר ותיהיה מבסוט, אל תחפש את הישנות ה"יותר טובות". יש לך כסף ליותר.

 

עידו.

IDO.G

 

"חייך, הכל לרעה"!!! :-P

פורסם
אל תקנה פיאסטה... בכל אופן תבדוק אם היא לא הייתה מהשכרה, חלקן הגדול כן

אתה מוכן לשתף אותנו בסיבות למה לא לקנות פיאסטה ?

גם רכב מהשכרה, אם הוא טופל כראוי ואין תאונות בעברו, הוא ראוי לקניה.

 

שתי הצהרות ללא בסיס בתגובה אחת. יפה. :roll:

MCS 2008

פורסם

אוקיי חבר'ה אני כרגע מתמקד בחיפוש אחרי פיאסטה mk3 שנת 90-93.

 

מקווה למצוא משהו טוב. אעדכן אתכם כשאמצא משהו שאפשר לדבר עליו. :lol:

תמשיכו להזרים באשכול מידע על פיאסטות דגמי mk3 שנים 90-95 זה יעזור לי להתמקד יותר 8)

 

 

תודה רבה

פורסם

הפיאסטה MK3 הגיעה בשנים הראשונות עם מנוע 1400 סמ"ק ו-75 כ"ס חביב למדי שנותן ביצועים דומים למתחרות עם נפח מנוע זהה.

לקראת סוף חיי ה-MK3 (עד 96 כמדומני) היא נמכרה עם מנוע מיושן וחלש בנפח 1300 סמ"ק ו-60 כ"ס, הדגם הזה נקרא youth.

 

בגדול, רכב בסיסי, אמין ואפור....יעשה הכל טוב בלי להתבלט בתחום מסויים.

אני הייתי מעדיף פיז'ו 106/205 לפני הפיאסטה אבל את הפיאסטה לפני פיאט אונו וכל יפנית אחרת בקבוצה הזאת (ע"ע ג'אסטי, שרייד ושאר ירקות).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אממ עוד שאלה אם אפשר :)

 

תגידו כדאי לבדוק משהו מיוחד בדגמים האלה של הפיאסטה?

כאילו המזגן, ח"ח אולי חלודה במקומות מסויימים.

פורסם
דווקא אני בתחום המחירים הזה הייתי לוקח דייהטסו שרייד 1300 ידנית, בלי לחשוב פעמיים....

 

אממ והסיבות לכך הן...?

מוכן לפרט בבקשה? :roll:

פורסם
אוקיי,dannyboy

הדגמים הישנים יותר הם יותר אמינים? (אתה מדבר על 3 דלתות?)

תראה- הם כבר נוסעות 20 שנה ויותר על הכביש (ועוד על הכבישים שלנו :wink: ), זה מצביע על אמינות מסויימת, לא?

אבל כמו שאתה רואה מהחתימה שלי, אני קצת משוחד, ואם יש לך כסף ל""השתדרג"" לMK3 אז למה לא.

לגבי נקודות חשובות לבדיקה, קשה לי לעזור לך. אני יודע שב MK1/2 חלודות נפוצות בפינות הבגאז' וסביב החלונות- אבל אני מניח שתיקח את הרכב לבדיקה לא?

בכל אופן שיהיה בהצלחה.

דני.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

×
×
  • תוכן חדש...