Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צובאגו צובאגו, WRX או B4 - מבקש מידע מבעלים (בהווה או בעבר)


Roy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב עולם. מה שלום כולם?

הקנייה רלוונטית לשוק האמריקאי, ככה שיש מעט הבדלים ברכבים.

 

על השולחן ישנן שלוש אופציות (פתוח לדיון).

1. פורסטר 2.5L

2. אאוטבק (B4 סטיישן בשפת הקודש) 2.5L

3. WRX סטיישן 2.0T

 

מטרה:

AWD כי יורד פה הרבה גשם ושלג.

אמינות, כי זה רכב שיעלה להרים פעמיים בשבוע עם ציוד גלישה.

 

אני מתכנן על הרכב כרכב למרחקים ארוכים עם ציוד, לכן הסטיישן (פלוס גגון עם ארגז ומתקון לסקי/בורד/אופניים).

אני מאוד אוהב את הפורסטר, מכוער תחת (כמוני) אבל עם אופי.

חשבתי לקנות אאוטבק (זה השם האינגליזי של לגסי/B4 סטיישן) ישנה, אבל הקילומטרז בשמיים, ככה שרק 2001+ רלוונטי לי.

אופציה חדשה מבחינתי היא ה-WRX - יש נפח הטענה, יש AWD, רכב קטן וחביב ויש כוח (בדיוק מכרתי 911, ככה שיהיה נחמד שיהיה לרכב יותר מ-100 כ"ס).

 

מה שאני שואל כאן, בעלים קודמים של הרכבים האלה (מנוע/גיר בעיקר) היא מה דעתם על האמינות?

איך ה2.5 לעומת ה-2.0T? ה-2.2 הישן זה בלוק שלא מתקלקל אף פעם, האם זה נכון גם ל-2.5?

בעלי WRX, איך אמינות המנוע במצב סטנדרטי עם פחות מ-3BAR ועם דלק ללא תוספי מים ושאר ירקות?

 

אוהד, אם אתה קורא את זה, תן צלצול למספר ששלחתי לך.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי WRX 2004 לפני כמעט שנה לאוטו אין תקלות פשוט אין לא משנה כמה התעללויות הוא יעבור הוא מחזיק עובדה שהיה אצלי קלאץ' מקורי גיר מקרי הכל כמו חדש ד"א קניתי אותו עם 103K ונסעתי עליו חצי שנה והגעתי ל116K ממש חרשתי על האוטו וחוץ מלהוסיף שמן אין תקלות ושמעתי מהרבה נהגים שהיה להם אימפרזות WRX שהרכב אמין בטירוף.

מקווה שעזרתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה היתה צריכת הדלק שלך? אני יודע שה-GT זאת נבלה, גם ה-WRX שתיינית?

כמובן בהתחשב שהנסיעות שלי הן בינעירוניות כמעט לחלוטין.

 

הרכב צריך 98 או 95 מספיק לו?

יש לך מושג לגבי אורך החיים של הטורבו (בשימוש רגיל)? שני הרכבים שאני בודק הם של נשים, ככה שאני לא מצפה לרכבים שעברו התעללות.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוהד, אם אתה קורא את זה, תן צלצול למספר ששלחתי לך.

 

זובי.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עושה על 911 בבינעירוני 1:11-12, WRX לא תגיע לאותה צריכת דלק?

את האמת, לא הכי משנה הצריכה (כל עוד היא שפויה), כיום אני עושה את הנסיעה הזאת עם ג'יפ עם גלגלי "35, מנוע 4L וגיר קצר, ככה שצריכת הדלק רק תשתפר.

 

מחלות ידועות ברכב? בהתחשב בקילומטרז' של ~150K ורכב סטנדרטי.

יש הבדל בין 2002 ל-2004 ברמה המכנית? חוץ מהעובדה ש-02' זה כנראה הרכב המכוער עלי אדמות...

יש לי שלוש אופציות על הפרק, כאשר ה-2004 הכי יקרה מהן, אבל הכי סטנדרטית.

02 - היתה פריצה וגנבו מערכת, אז המנעול שבור, ק"מ ממוצע, מתחת למחירון (באזור שלי זה נדיר למצוא סובארו מתחת למחירון).

04 - סטנדרטית, כיפוף קל בפח בצד, קילומטרז' ממוצע, מערכת מושקעת (שתעבור במתנה לחבר כי היא תופסת מקום בבגאז')

02 - משופר מאוד, שמור מאוד, אבל לא בא לי לנסוע על השלג עם 450 כ"ס... מצד שני המחיר מאוד נחמד.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...