Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פונטו ספייס 2001 מנוע נחנק ולא מגיב לגז.


ba323f
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

מדובר בפונטו ספייס 2001 לא זכור לי הנפח מנוע, הזרקה רב נקודתית גיר אוטומט.

 

הבעיה ברכב הייתה שהמנוע מגמגם בסרק וחוסר סחיבה קל, לאחר החלפת פלאגים וחוטי הצתה חליפיים הבעיה נפתרה לחלוטין, לאחר מספר ימים הבעיה החריפה או בעיה אחרת צצה, והיא שהמנוע עובד טוב בסרק יציב ועגול, אך בלחיצה על הגז המנוע נחנק עם באקפיירים, ולא מעלה סל"ד גם בפול גז, הפלאגים מצביעים על תערובת עניה.

 

החוטי הצתה לא מקוריים וכניראה מאיכות סוג ז' (לא אני החלפתי אלא החבר).

 

הוחלפה המצערת, וחיישן טמפ' וללא שינוי, הוחזרו חוטי ההצתה הישנים שזהים לחדשים גם הם מאיכות סוג ז'..

 

כאשר הבעיה קיימת ומנתקים את החיישן טמפ' הבעיה נפתרת 95% (ז"א עם גמגום קל ומגיב טוב לגז).

 

 

בזמן הקרוב אני לא בבית ולכן כאן אין ברשותי סורק תקלות, אך יש ליידי רכב זהה לפירוק כך שאני או החבר יכולים להחליף חלקים חופשי.

 

אני מנסה לעזור לחבר לפתור את הבעיה.

 

נורת התקלת מנוע לא מתריעה על תקלה.

 

מה יכול להיות הכיוון לבעיה הזו? שכחתי לציין שגם הסלילי הצתה הוחלפו ואין שינוי.

 

מה שהוחלף:

*חוטי הצתה ופלאגים עזרו כמה ימים והבעיה שוב חזרה.

*מצערת עם החיישן TP ומנוע צעדים שמורכבים עליה גם ללא שינוי אותה בעיה.

*חיישן טמפ' מנוע שהוחלף גם לא היה שינוי.

*סלילי הצתה גם ללא שינוי

אין שינוי בין מנוע קר למנוע בטמפ' עבודה.

 

מה עוד ניתן לבדוק? יש ברשתי כאן פלוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי לחץ דלק, משאבת דלק ?

 

חוטי הצתה מקוריים עולים כיום כ- 250 ש"ח. כדאי לשים אותם ומצתים מקוריים או אותו מק"ט של NGK

 

אם תנתקו את חיישן החמצן אז מחשב המנוע אמור להיכנס למעין מוד חירום, אני צודק ? האם אז יהיה דווקא שיפור בתגובה. כנ"ל גם לגבי ניתוק חיישן טמפרטורה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, ניתוק החיישן טמפ' לבדיקה גורם למחשב לעבוד ב"מוד חירום" ומעשיר את התערובת, אז למה במצב הזה שהחיישן מנותק המנוע מגיב טוב, זה אומר שהמשאבה תקינה, אני טועה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה נפתרה!

 

הבעיה הייתה בחיישן חמצן, החישן הוחלף והבעיה נפתרה, לאחר מכן רכשנו חיישן חדש NTK והמנוע מגיב מצויין.

 

לא האמנתי שחיישן חמצן יכול לגרום לבעיה כזו כ"כ רצינית, חשבתי שהתיקונים שלו קטנים, אך מסתבר שהחיישן חמצן ברכב הזה הוא ממש מרכזי במערכת הזרקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...