Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי הכתוב בנט, לכולן מחשב מנוע זהה (סימנס SIMOS 10).

 

יש בארץ ABT לאיביזה / פאביה, רק העלות די מוגזמת.

 

 

מהי העלות של זה?

פורסם
לפי הכתוב בנט, לכולן מחשב מנוע זהה (סימנס SIMOS 10).

 

יש בארץ ABT לאיביזה / פאביה, רק העלות די מוגזמת.

 

RS, אתה יודע אולי איפה המקום המורשה של ABT? אשמח גם לנתונים יבשים אם יש לך? (שיפור כ"ס, 0-100 וכו')

Alfa Romeo Mito QV

פורסם

ע"פ ABT אין בישראל דילר רשמי או לפחות לא אחד שעושה צ'יפים

מה שכן , יכול להיות שיש מישהו שמוכר מוצרים שלהם שלא מגיעים מABT ישירות

עוד יכול להיות שיש מישהו שמוכר צ'יפים ואומר שהם ABT (מאוד סביר )

פורסם
RS, אתה יודע אולי איפה המקום המורשה של ABT? אשמח גם לנתונים יבשים אם יש לך? (שיפור כ"ס, 0-100 וכו')

 

140 כ"ס בין 4500 ל-5500 / 22.4 קג"מ בין 2600 ל-3800.

 

9.3 ל-100 / 212 קמ"ש.

 

אי שם בצפון. אני אנסה לחפש את הפרטים שלו, לא זוכר היכן כתבתי אותם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שבוע שעבר שלחתי מייל לABT גרמניה ע"מ להבין אם יש להם דילר רשמי בארץ ,

ובאתר אין איזכור לאחד כזה

 

התשובה שקיבלתי הייתה ממישהו ישראלי בשם מוהנד שהזדהה בתור בעל מוסך והסוכן הרשמי של ABT

והזמין אותי למוסך שלו - כלומר לABT יש סוכן רשמי בארץ וכנראה שאצלו יש אפשרות לקבל צ'יפ אמיתי

 

מה שכן , אותו בחור ששלח לי מייל לא מצא לנכון להזכיר את שם העסק שלו או את המיקום שלו במדינתנו:roll:

פורסם
שבוע שעבר שלחתי מייל לABT גרמניה ע"מ להבין אם יש להם דילר רשמי בארץ ,

ובאתר אין איזכור לאחד כזה

 

התשובה שקיבלתי הייתה ממישהו ישראלי בשם מוהנד שהזדהה בתור בעל מוסך והסוכן הרשמי של ABT

והזמין אותי למוסך שלו - כלומר לABT יש סוכן רשמי בארץ וכנראה שאצלו יש אפשרות לקבל צ'יפ אמיתי

 

מה שכן , אותו בחור ששלח לי מייל לא מצא לנכון להזכיר את שם העסק שלו או את המיקום שלו במדינתנו:roll:

 

רן, זה אכן הבחור!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שבוע שעבר שלחתי מייל לABT גרמניה ע"מ להבין אם יש להם דילר רשמי בארץ ,

ובאתר אין איזכור לאחד כזה

 

התשובה שקיבלתי הייתה ממישהו ישראלי בשם מוהנד שהזדהה בתור בעל מוסך והסוכן הרשמי של ABT

והזמין אותי למוסך שלו - כלומר לABT יש סוכן רשמי בארץ וכנראה שאצלו יש אפשרות לקבל צ'יפ אמיתי

 

מה שכן , אותו בחור ששלח לי מייל לא מצא לנכון להזכיר את שם העסק שלו או את המיקום שלו במדינתנו:roll:

 

קודם כל תודה רבה על זה ששפכת קצת אור לתוך הבלבול הזה... לפי מה שאני מבין ממך באתר הרשמי של ABT הם לא מפרסמים סוכן מורשה אך ששלחת מייל לאתר הרשמי קיבלת אימייל מבחור ישראלי?

 

האם יש לך את המייל של אותו אדם כדי שאני אוכל ליצור איתו קשר ולקבל יותר פרטים?

 

תודה רבה מראש על העזרה מכולכם.

Alfa Romeo Mito QV

פורסם

עידכון חדש: קיבלתי הצעה מאחת החברות שמתעסקות בארץ בתחום (לא יודע אם מותר לרשום את השם אז אני לא כתבתי)

למודול לרכב שמעלה את ההספק מ105 ל122.

 

אני לא כל כך בקיא בנושא אז מה זה בעצם מודול? הבנתי שניתן להרכיב ולפרק בזמן קצר.

מבחינת חוקיות יש בעיה כלשהי?

 

תודה מראש

Alfa Romeo Mito QV

פורסם
מודול ? לTSI ? איך קוראים למוצר ?

 

אין לי מושג אני אנסה לברר.

 

בקשר למייל אם ניתן לרשום כאן אז אני אכתוב בגלל שאני לא יכול לרשום הודעה פרטית לפני שיש לי 25 הודעות...

Alfa Romeo Mito QV

פורסם
אין לי מושג אני אנסה לברר.

 

בקשר למייל אם ניתן לרשום כאן אז אני אכתוב בגלל שאני לא יכול לרשום הודעה פרטית לפני שיש לי 25 הודעות...

 

גם לי הוצע כזה,של חברת TMC.

למישהו יש מידע אמין על החברה (לא מהאתר שלהם)?

×
×
  • תוכן חדש...