Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

זומנתי לבית משפט בעיקבות תאונה שאירתה לפני שנתיים והייתי רוצה לדעת מה העונש הצפויי ועד כמה אפשר להקל אותו עם לוקחים עורך דין. פרטים:

  • התאונה אירעה בגלל שלא נתתי זכות קדימה
  • פניתי שמאלה והרכב שבא ממול נכנס בי
  • התביעה היא מטעם המדינה
  • כל הוצאות הביטוח שולמו, גם לרכב השני
  • בעת התאונה הרישיון שלי היה פג תוקף חודשיים
  • בעת התאונה הייתי נהגת חדשה
  • על מנת לחדש את הרישיון הייתי צריכה לרענן את התאוריה
  • במהלך השנתיים מאז התאונה צברתי מספר קנסות מהירות וקנסות טלפון

פורסם
שלום רב,

זומנתי לבית משפט בעיקבות תאונה שאירתה לפני שנתיים והייתי רוצה לדעת מה העונש הצפויי ועד כמה אפשר להקל אותו עם לוקחים עורך דין. פרטים:

  • התאונה אירעה בגלל שלא נתתי זכות קדימה
  • פניתי שמאלה והרכב שבא ממול נכנס בי
  • התביעה היא מתאם המדינה - אם אפשר לדעת במה בדיוק מאשימים אותך? אני מתאר לעצמי שיש סעיף מסוים בו את מואשמת, לא?
  • כל הוצאות הביטוח שולמו, גם לרכב השני - אז כנראה שרישיון הנהיגה שלך היה בתוקף, כי לא בטוח שהיו משלמים הכל..
  • בעת התאונה הרישיון שלי היה פג תוקף חודשיים - זה קצת מוזר בעיניי.
  • בעת התאונה הייתי נהגת חדשה - לדעתי זה עשוי להוביל לשלילה בפועל למספר חודשים.
  • על מנת לחדש את הרישיון הייתי צריכה לרענן את הטאוריה - ו...? ריעננת?
  • במהלך השנתיים מאז התאונה צברתי מספר כנסות מהירות וכנסות טלפון - לא בטוח שזה יוסיף לך נקודות מול השופט.

 

ממליץ לך להתייעץ עם עו"ד. מישהו שמבין בדיני תעבורה ועניינים בהם המדינה מאשימה נהג בדברים מסוימים.

 

בהצלחה!

 

נ.ב מעניין לדעת שאת אכן מופיעה פה בתמונה שלך :-D

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני מואשמת ב:

  1. אי מתן זכות קדימה בפניה שמאלה - עבירה על תקנה 64 (2)(א)
  2. ניהגה בחוסר זהירות, עבירה על תקנה 21(ג)
  3. נהיגה בדרך הגורמת נזק, עבירה על תקנה 21(ב)(2)
  4. נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף- עבירה על סעיף 10(א)
  5. נהיגה ללא פוליסת ביטוח בת תוקף - עבירה על סעיף 2 (א)

 

הרישיון באמת לא היה בתוקף אבל הפוליסה היתה. הבנתי מהעורך דין שהיא לא תקפה כי היא לא מכסה נהגים ללא רישיון :)

 

לשאלה האם ריעננתי את הרישיון, התשובה היא כן.

 

להערה "לא בטוח שזה יוסיף לך נקודות מול השופט" - הגיוני מה שאתה אומר.

 

שורה תחתונה- מה אני צפויה לקבל אם אני אבוא בלי עורך דין למשפט? מה העונש הגרוע שאפשר לקבל במקרה שלי.

 

ולשאלתך, סער, זאת אכן תמונה שלי :twisted:

פורסם

שלילה עד 6 חודשים , שלילה על תנאי , מאסר על תנאי , וקנס 1000-1500 ש"ח .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לדעתי עם עו"ד יורידו לך את השלילה ל 3 חודשים + הגדלת קנס + עלות העו"ד.

 

אספת לך בתאונה אחת שלל עבירות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האמת בדיוק בשביל זה פרסמתי את הפוסט, כדי להבין איזה עונש אני אקבל עם עורך דין ואיזה בלי. כדי להבין אם כדאי לי לקחת אחד

פורסם

על מנת לעזור לך לצאת מהתיק הנדון בימינימום נזק יש צורך לבדוק את תיק המשטרה וההודעות שניגבו מהמעורבים וכן מהודעות עדיים נטרליים במידה וקימיים, לגבי הסעיפים 4,5 הינם קשורים אחד לשני ואין לך טענות הגנה לגביהם, לגבי יתר סעיפי האישום כפי שצינתי יש צורך לבדוק את תיק החקירה והעדיות לרבות דו"ח בוחן במידה והגיע למקום התאונה.

מומלץ לפנות לעורך דין במידה והרישיון חשוב לך לצורך ייעוץ או טיפול בתיק.

עו"ד ליאור ליברמן

פורסם
היי ליאור,

אני מבינה את התהליך, אבל השאלה שלי היא מהו המינימום נזק ומהו המקסימום נזק.

 

השופט יכול להחליט כראות עיניו

תמתיני למשפט ותגלי

פורסם

היי, בעבר הלא רחוק, אסף שמיר (עו"ד מצויין וחבר כאן בפורום), הוציא אותי ממשפט על "נהיגה בחוסר זהירות וגרימת חבלה" או משהו בסגנון, אני הייתי מעורב בת.ד ואני נפצעתי בה, רצו לקחת לי את הרשיון לחצי שנה, אסף סגר את זה על 14 יום שלילה וקנס בתשלומים.

לי אישית זה היה שווה (אין רישיון - אין עבודה - אין כסף).

 

או שפשוט תגיעי למשפט בלבוש כמו התמונה, אולי זה יעזור ? :wink:

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...