Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו מפנק ב 70 K לאבא


mohen
שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה, אבא שלי רוצה אוטו חדש ומפנק עד אזור ה 70, אם יש משהו נמוך מיזה אז גם מקובל.

הוא מתגורר באילת, ופעם בחצי שנה עולה עם האוטו לכיוון תל אביב, כך שכל מכוניות המיני נפסלות,

הרכב כמו כן חייב להיות אוטו'.

משום מה הוא די נעול על המאליבו,סביבות 2006 ( נפח מנוע 3.5 ), אני אישית פחות מתחבר לשברולט.

דעתי היא הונדה אקורד שנת 2006-2007, ראיתי כמה מודעות ביד 2, עם מנוע בנפח 2, בסביבות ה70 K עם פחות מ 100 אלף קילומטר. אני יודע שרוב המכוניות בסגמנט הזה לא חסכוניות, אבל שוב רצוי רכב שיהיה חסכוני גם בטיפולים וגם בדלק איכשהו ( אני יודע שזה סותר אחד את השנייה, מכונית מפנקת\מנהלים ---> צריכת דלק , אבל כמה שיותר לכיוון ).

תודה לכל העוזרים.

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק פאסאט 2008-2006. פי 2 או 3 מפנקת יותר מהאקורד, ופי 3 או 4 חסכונית יותר מהמאליבו. חפש הייליין או לקצ'ורי עם מעט ק"מ (הרכב סחיר ככה שלא קשה למצוא) ותמצא את עצמך עם התמורה הטובה ביותר למחיר.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק פאסאט 2008-2006. פי 2 או 3 מפנקת יותר מהאקורד, ופי 3 או 4 חסכונית יותר מהמאליבו. חפש הייליין או לקצ'ורי עם מעט ק"מ (הרכב סחיר ככה שלא קשה למצוא) ותמצא את עצמך עם התמורה הטובה ביותר למחיר.

הפאסאט גם לא בדיוק עונה על ההגדרה 'זולה לאחזקה'...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה, אבא שלי רוצה אוטו חדש ומפנק עד אזור ה 70, אם יש משהו נמוך מיזה אז גם מקובל.

הוא מתגורר באילת, ופעם בחצי שנה עולה עם האוטו לכיוון תל אביב, כך שכל מכוניות המיני נפסלות,

הרכב כמו כן חייב להיות אוטו'.

משום מה הוא די נעול על המאליבו,סביבות 2006 ( נפח מנוע 3.5 ), אני אישית פחות מתחבר לשברולט.

דעתי היא הונדה אקורד שנת 2006-2007, ראיתי כמה מודעות ביד 2, עם מנוע בנפח 2, בסביבות ה70 K עם פחות מ 100 אלף קילומטר. אני יודע שרוב המכוניות בסגמנט הזה לא חסכוניות, אבל שוב רצוי רכב שיהיה חסכוני גם בטיפולים וגם בדלק איכשהו ( אני יודע שזה סותר אחד את השנייה, מכונית מפנקת\מנהלים ---> צריכת דלק , אבל כמה שיותר לכיוון ).

תודה לכל העוזרים.

 

 

המלאיבו למרות נפח המנוע הגדול היא חסכונית בדלק באופן יחסי לקטגוריה,היא תהיה גם נוחה משמעותית מהאקורד שיותר קשיחה וספורטיבית וחסרת פינוק בגרסאות הבסיס שגם ככה לא ממש זולות,תמורה נמוכה למחיר.

פורד מונדיאו דור קודם עושה עבודה לא רעה בכלל מניסיון ארוך איתה,מאובזרת היטב,נוחה.

טויוטה אונסיס דור קודם שגם מציעה חיסכון בדלק אך לוקה באבזור.

הכי נוחה בקטגוריה היא הC5 אך לאור כל מה שנכתב עליה ומחוסר ניסיון איתה אני לא יודע עד כמה מומלצת בשנים הללו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק פאסאט 2008-2006. פי 2 או 3 מפנקת יותר מהאקורד, ופי 3 או 4 חסכונית יותר מהמאליבו. חפש הייליין או לקצ'ורי עם מעט ק"מ (הרכב סחיר ככה שלא קשה למצוא) ותמצא את עצמך עם התמורה הטובה ביותר למחיר.

 

הפאסאט יכול להיות אופציה מעניינת. עיינתי קצת ביד 2, המחירים של 2006-7 הם בסביבות ה 70 שזה נכנס לתקציב.

רק איך היא יותר מפנקת מהאקורד ? אגב לאקורד יש מנוע מדהים, היא ממש טיל בליסטי ומהנה לנהיגה.

 

מה לגביי סקודה סופרב? אני חושב שהרכב יכול לענות על דרישות סותרות כמו "רכב מנהלים נוח לאחזקה".

 

בלתי אפשרי למצוא אחת כזאת בשנת 2007

 

כרגע הפאסאט , אקורד ו B4 הם האופציות. הכל כמובן תלוי במצב של הרכב, אבל מה אתם הייתם לוקחים ?

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי לוקח את ה-B4, אבל אני חושב שמדובר על שנתונים ישנים יחסית.

 

עוד רכב שאולי שווה לשקול זה שברולט קרוז, אמנם משפחתי ולא "מנהלים" אבל רכב מפנק ביותר, שיאפשר לעלות בשנתון על כל המשתמע מזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי קונה(וזה מה שאני יעשה בקרוב...) סאאב 9-5 מנוע 2300 טורבו

צריכת הדלק מחוץ לעיר נאה בסביבות ה1 ל-14 ובתוך העיר בערך 1:8.

רכב חזק, אמין ומהנה לנסיעה.

יש אחת יד שלישית ביד2 עם 90 אלף ק"מ

נ.ב

מיועד לאנשים שאוהבים מכוניות מיוחדות ולא לכל אחד

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאסאט יכול להיות אופציה מעניינת. עיינתי קצת ביד 2, המחירים של 2006-7 הם בסביבות ה 70 שזה נכנס לתקציב.

רק איך היא יותר מפנקת מהאקורד ? אגב לאקורד יש מנוע מדהים, היא ממש טיל בליסטי ומהנה לנהיגה.

 

 

 

בלתי אפשרי למצוא אחת כזאת בשנת 2007

 

כרגע הפאסאט , אקורד ו B4 הם האופציות. הכל כמובן תלוי במצב של הרכב, אבל מה אתם הייתם לוקחים ?

 

 

 

דגם בסיסי באקורד לא כולל אפילו קרוז קונטרול, מה שיש בפאסאט.

דגם ההייליין בפאסאט כולל מושבים חשמליים מתחממים, מחשב דרך מורחב, שליטה מההגה על השמע+מחשב הדרך, גג נפתח, מגנזיום.

בקומפורטליין אין גג נפתח, מושבים חשמליים מחוממים ושליטה מההגה.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי קונה(וזה מה שאני יעשה בקרוב...) סאאב 9-5 מנוע 2300 טורבו

צריכת הדלק מחוץ לעיר נאה בסביבות ה1 ל-14 ובתוך העיר בערך 1:8.

רכב חזק, אמין ומהנה לנסיעה.

יש אחת יד שלישית ביד2 עם 90 אלף ק"מ

נ.ב

מיועד לאנשים שאוהבים מכוניות מיוחדות ולא לכל אחד

 

נ.ב.ב

גם מיועד לאנשים שגרים במרכז -במיוחד בפתח תקווה שם נמצאים כל התותחים שמתמחים בסאאב -לא כל המוסכים מתלהבים או יודעים לטפל בו.

Gn'f'R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה על התשובות המהירות שלכם.

 

אני הייתי לוקח את ה-B4, אבל אני חושב שמדובר על שנתונים ישנים יחסית.

 

עוד רכב שאולי שווה לשקול זה שברולט קרוז, אמנם משפחתי ולא "מנהלים" אבל רכב מפנק ביותר, שיאפשר לעלות בשנתון על כל המשתמע מזה.

 

B4 זה אחת המכוניות האהובות עלי, גם כי נהגתי באחת במשך חודש וחצי ונהנתי ממנה כל שנייה, למרות צריכת הדלק הלא כלכך טובה שלה. מצד שני אבא שלי גר באילת, לא יהיה לו הרבה נסיעות. אבל כמו שאמרת השנתון 06 פתאום נשמע נמוך .

אני חושב שאם אני אמצא B4 ממש שמורה אני הולך עליה בעיניים שמורות וכמובן שנכנסת בתקציב.

 

אני הייתי קונה(וזה מה שאני יעשה בקרוב...) סאאב 9-5 מנוע 2300 טורבו

צריכת הדלק מחוץ לעיר נאה בסביבות ה1 ל-14 ובתוך העיר בערך 1:8.

רכב חזק, אמין ומהנה לנסיעה.

יש אחת יד שלישית ביד2 עם 90 אלף ק"מ

נ.ב

מיועד לאנשים שאוהבים מכוניות מיוחדות ולא לכל אחד

 

לא מצאתי את הסאאב המדוברת, וגם אין לה שוק. בנוסף באילת המוסכים לא יודעים להחליף מנורה, אני בטוח שהאוטו הזה יהיה בעייתי. בכלל הוא לא נכנס לתקציב לצערי.

 

דגם בסיסי באקורד לא כולל אפילו קרוז קונטרול, מה שיש בפאסאט.

דגם ההייליין בפאסאט כולל מושבים חשמליים מתחממים, מחשב דרך מורחב, שליטה מההגה על השמע+מחשב הדרך, גג נפתח, מגנזיום.

בקומפורטליין אין גג נפתח, מושבים חשמליים מחוממים ושליטה מההגה.

 

הפאסאט ממש מתאימה ! הבעיה היא, שהיא פשוט מעבר לתקציב, דגם ההייליין יקר משמעותית...

בקושי 07 ב 70K מצאתי הדגם הרגיל ...

 

** עריכה : יש סיבה שאנשים לא אוהבים את הג'טה ? כי היא נכנסת בול לתקציב

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'טה לא ממש נכנסת להגדרה "רכב מפנק", היא לא מאוד מאובזרת או מאוד נוחה באף אחד מהדגמים.

בתקציבך נכנסים דגמי ה-1.6 שהם לא מאוד זריזים ומעט רועשים, אבל זה גם תלוי מאיזה רכב הוא מגיע אל הג'טה.

דגמי ה-2 ליטר זריזים יותר אבל נשארים לא מפנקים בגלל איבזור שהוא סטנדרטי.

 

לגבי המאליבו, קרובי משפחה שמחזיקים כזאת מ-2005 מציינים שצריכת הדלק מחוץ לעיר סבירה בהחלט ועומדת על כ-11-12 ק"מ לליטר אבל בעיר המנוע הגדול צמא למדי. בגלל שאביך נוסע רק פעם בחצי שנה מחוץ לאילת, מה שמוגדר כנסיעה בין עירונית זה אומר שרוב הזמן הוא מבלה בתוך העיר ושם צריכת הדלק תכביד עליו.

 

למרות הקושי במציאת אקזמפלר ראוי, אני הייתי מחפש פורד פוקוס 2 ליטר. מדובר במשפחתית מרווחת למדי, המנוע הגדול פותר את בעיית זמינות הכוח של דגמי ה-1.6 ובדגם הזה היא מגיעה עם חישוקי מגנזיום גדולים, גג שמש, תא נוסעים בגוונים בהירים עם עיטורי עץ, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת שמע מקורית מבית סוני. אמנם מדובר במעין "פשרה" אבל לדעתי היא אופציה טובה.

 

בהצלחה ושבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ.ב.ב

גם מיועד לאנשים שגרים במרכז -במיוחד בפתח תקווה שם נמצאים כל התותחים שמתמחים בסאאב -לא כל המוסכים מתלהבים או יודעים לטפל בו.

 

על התותחים של אחמניג'אד אתה מדבר אולי...

 

המוסך ה"מתמחה" היחידי במרכז של סאאב זה המוסך של גרוסמן - תשאל כל בעל סאאב ותיק שמכיר מספיק את הרכב שיגיד לך שגרוסמן זה חלטורה מאין כמוהה!

אם כבר מוסך של סאאב אז יש אחד בכפר אחים באיזור הדרום של ישראל דיקר ועוד אחד במעלות-תרשיחא ששם אני ועוד רבים מטפלים ברכב(כולל אנשים מבאר שבע וערד!!)

 

כשמדובר בסאאב 9-5 אתה צריך לעשות טיפול אחד גדול כדי למצוא את כל הפאשלות וברגע שאתה עושה יישור קו כל מה שנותר זה להגיע לטיפולים בזמן(בינתיים ההורים שלי מבסוטים על ה9-5).

מה שכן שלא צריך ללכת למוסך כל הזמן כשאתה מכיר עוד בעלי סאאבים שיכולים לעזור לך(הרשת הפנימית שלנו...)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקת טויוטה קאמרי?

אולי גם מרצדס C-CLASS או אפילו E...

עד מודל 2005 אפשר להשיג אותם במחירים לא רעים בכלל(ולא רק כמוניות לשעבר).

 

עוד אפשרויות לבדיקה

BMW סדרה 5 עד 2005

אאודי A4 או A6 עד 2005

 

אני מדבר פה על רכבים חזקים שיכולים לעמוד בנסיעות ובתנאים כאלה

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...