Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוסר אכיפה של זיוף תוי נכים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע יצא לי לראות מקרה באמת של שימוש לרעה בתו של נכה ועוד לגלות שהמשטרה כנראה לא מעוניינת כלכך לטפל בעניין!.

 

הכל התחיל שמישהו החנה את הרכב בחניית נכים תוך שהוא לוקח 2 חניות, נכה אחר שהגיע ( כסא כלגלים ) , לא היה יכול להיכנס לחניה והזמין את המשטרה.

 

מכל הסיפור יצא ככה.

1. לרכב הראשון שלקח 2 חניות, אין בכלל תו נכה- אלא צילום מוגדל של התו בו יש 2 מספרי רכב.

2.השוטר לא טרח לאמת את התו או לרשום דו"ח לרכב על שימוש לרעה בתו נכה או על לקיחת חניה נוספת.

3. בסופו של דבר השוטר אמר לנכה בעל הכסא גלגלים שיחנה על המדרכה ליד ובזה נגמר הסיפור

 

מסתבר כי בזמן האחרון יש מגפה של שימוש לרעה בתוי נכים החדשים וזאת מבלי שהמשטרה או העירייה יטפלו בעניין,משיחה שהיתה לי עם הנכה עולה כי:

בעלי רכב נכה ניגש למשרד התחבורה ומוסיף רכב נוסף על התו, וכפי שידוע אוסר משרד התחבורה אל צילום או שימוש בתו שלא בצירוף התו המקורי יחדיו.

 

אז יש אנשים שעובדים במקומות בהם אין חניה, מצלמים את התו ומניחים אותו בחזית הרכב, אבל ללא התו המקורי !

אז רואים פקח או שוטר עובר ליד ואפילו לא טורח לאמת את התו, כנ"ל הפקח של העירייה .

 

אפילו יצא לי היום לראות "נכה" שם את התו הנכה הישן מנייר בקדמת הרכב וחנה בחניית נכים וכאשר עבר הפקח, אפילו לא טרח לבדוק עם מצורף התו החדש!

פורסם

מה שמרתיח אותי הכי הרבה שהילדים של הורים נכים בעלי תו מנצלים זאת לחניות,יצא לי לראות לא פחות מ- 3 רכבים בסינימה סיטי בראשון שמחנים על נכים,יוצאים מהרכבים כמו איזה רמבואים,או בחורה עם חברות אוטו מלא מחנות בנכים.

סתם לדעת,איך אנשים מקבלים תו נכה? לפי אחוזים או אם זה פגיעה ברגל וכדו' שקשה לו ללכת?

ההגה הוא עגול!

פורסם

שמע, לי יש תו נכה (צה"ל).

 

ואני לא נוהג ברכב נכים רגיל (טויוטה קורולה).

 

אני נוהג באיביזה חדשה 3 דלתות כי אני בחור צעיר, אבל זה לא משנה את העובדה שאני בעל תו נכה והזכויות נכים מגיעות גם לי.

 

וקורים מקרים שאנשים מסתכלים עלי במבטים לא ברורים, מי הם שאני יתחיל להסביר להם על מצבי הרפואי ומי אני ולמה.

 

צריך להיות סובלני, אתה לא יודע מי הבן אדם ומה סיפורו.

פורסם

נכה זכאי לקבל היום תו עד לשני כלי רכב .

 

האם הוא מקבל שני תווים בהם מצויין בכל אחד רכב אחד או תו אחד ובו מצויין מספרי שני כלי הרכב אין לי מושג.

 

בכל אופן במקרה השני ברור שברכב אחד יש את התו המקורי ובשני צילום שלו.

 

מדוע נכה זכאי לקבל עבור שני כלי רכב לי לא ברור.

 

בכל מקרה אני מעדיף להיות בלי תו בכלל, ועיני לא צרה במי שקיבל את התו עקב מצב בריאותו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אותי מרגיז (אפשר לומר מרתיח! ) שאלה שיש להם תוי נכה באותו (מההורים) מנצלים זאת לחניה של נכים.

בחיים,אבל בחיים אם לאחד ההורים שלי היה תו נכה (חס וחלילה ) לא הייתי עושה כזה דבר,כל עוד אני הולך על שתי רגליי ואני בריא!.

ההגה הוא עגול!

פורסם

בתור בעלים של תו נכה.

 

משרד הרישוי ניסה לברך ונמצא מקלל.

 

בעקרון צריך להיות תו נכה אחד - בפועל בגלל השיטה של הכרטיסים יש יותר (כי כל פעם שאתה קונה או מוכר רכב אוטומטית שולחים לך תו חדש...)

 

רק שני מספרי רישוי תקפים במחשב משרד הרישוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

prince_77 איך קבעת שאין לו תו נכה.

הרי כתבת שיש לו צילום של תו נכה מוגדל, יש סיכוי שהוא צילם את תו הנכה והגדיל אותו על מנת שיראה לעיםן?

חשבת על כך?

זה שהמשטרה הגיע, ולא נתנה לו דוח, אני רק משערת שהרכב נבדק במסוף ונמצא כי הוא שייך לנכה לכן לא נכתב לו על כך דוח.

זה שהרכב חנה על 2 חניות של נכים זה מקומם מרגיז ומכעיס, אבל השוטרלא יכל לפעול על דעת עצמו, ולאכוף משהו שלא קיים.

על איזה סעיף אתה רוצה שיקבל דוח? על חוצפה? חוסר התחשבות?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

+1 לנהגת שודים.

 

 

בתור בעלים של תו נכה.

 

משרד הרישוי ניסה לברך ונמצא מקלל.

 

בעקרון צריך להיות תו נכה אחד - בפועל בגלל השיטה של הכרטיסים יש יותר (כי כל פעם שאתה קונה או מוכר רכב אוטומטית שולחים לך תו חדש...)

 

רק שני מספרי רישוי תקפים במחשב משרד הרישוי.

 

בכל פעם שאתה מוכר רכב שעבורו יש תו נכה, אתה צריך "לשחרר" אותו (לשלם הפרשי רישום) מאגרת הרישום המופחתת של רכב נכה. וכך גם התו נכה עבור הרכב הזה מתבטל!

 

פורסם
prince_77 איך קבעת שאין לו תו נכה.

הרי כתבת שיש לו צילום של תו נכה מוגדל, יש סיכוי שהוא צילם את תו הנכה והגדיל אותו על מנת שיראה לעיםן?

חשבת על כך?

זה שהמשטרה הגיע, ולא נתנה לו דוח, אני רק משערת שהרכב נבדק במסוף ונמצא כי הוא שייך לנכה לכן לא נכתב לו על כך דוח.

זה שהרכב חנה על 2 חניות של נכים זה מקומם מרגיז ומכעיס, אבל השוטרלא יכל לפעול על דעת עצמו, ולאכוף משהו שלא קיים.

על איזה סעיף אתה רוצה שיקבל דוח? על חוצפה? חוסר התחשבות?

 

 

 

 

ל'

 

 

 

לא אמרתי שהתו מזויף אצל הבחור הנ"ל אבל ברגע שאת לוקחת תעודה מקורית ומגדילה אותו את יכולה לבצע שינויים .

שהרי לשם מה יש הולגרמה על התו נכה ?????? לא בשביל היופי

 

לתיקון נושא 2 המספרים על הרכב, 2 המספרים נתנים לנכה עם הוא מציג אישור למשרד הרישוי שהרכב השני הוא בשימושו, קרי

רכב מהעבודה וכו.. , הנכה יכול להשתמש רק בתו המקורי בו מצויינים 2 הרכבים כאשר הנכה מעביר את התו מרכב לרכב, לכן משרד התחבורה לא מנפיק 2 תעודות כדי למנוע שימוש לרעה, אבל בפועל הדבר מתבצע.

 

 

 

 

אדם שחונה עם צילום של תו נכה הוא בעיה ללא התו משמעו חניה ללא תו נכה והיו סיפורים עם בית המשפט ולכן בוטלו חלק מהדוחות שאנשים קיבלו לקבל , זה כבר לא עניין של שכחתי לשים או שנעלם לי. זה ניצול לרעה של התו

http://www.abiliko.co.il/index2.php?id=1332&lang=HEB

 

 

אולי בכלל אפשרות שאני אצלם את רשיון הנהיגה שלי בפלאפון ושוטר יבקש את הרשיון אני יראה לו צילום בפלאפון, אני לא חושב שזה יעבוד!

 

אולי היית מעדיפה שהנכה השני פשוט יחסום את הנכה הראשון ובכך יפתר העניין כי הנכה הראשון שם פס.

פורסם

בכל פעם שאתה מוכר רכב שעבורו יש תו נכה, אתה צריך "לשחרר" אותו (לשלם הפרשי רישום) מאגרת הרישום המופחתת של רכב נכה. וכך גם התו נכה עבור הרכב הזה מתבטל!

 

לחלוטין לא נכון! רכב משתחרר מהתו רק בעת מכירתו ו/או ע"י בקשת בעל הרכב.

 

בתו שיש שני כלי רכב תמיד אחד מהם יהיה עם אגרה רגילה - וזה גם כן סותר את מה שאמרת.

 

מה שקובע את תקפות התו זה תאריך התפוגה שלו והמצאות מס' הרכב בקובץ נכים במשרד הרישוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה שאתה אומר לא הגיוני בעליל או,

שיש פרצה בכל הקשור לתוי נכה? מה שאתה רושם, שאפשר בצורה הזו למכור רכב עם תו נכה בתוקף!

 

פורסם

אי אפשר למכור רכב עם תו נכה בתוקף כי עם העברת הבעלות פג תוקף התו והרכב מוצא אוטומטית מקובץ הנכים במשרד הרישוי, ולנכה נשלח תו נכה חדש ללא המספר של הרכב שנמכר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לא אמרתי שהתו מזויף אצל הבחור הנ"ל אבל ברגע שאת לוקחת תעודה מקורית ומגדילה אותו את יכולה לבצע שינויים .

שהרי לשם מה יש הולגרמה על התו נכה ?????? לא בשביל היופי

 

אדם שחונה עם צילום של תו נכה הוא בעיה ללא התו משמעו חניה ללא תו נכה והיו סיפורים עם בית המשפט ולכן בוטלו חלק מהדוחות שאנשים קיבלו לקבל , זה כבר לא עניין של שכחתי לשים או שנעלם לי. זה ניצול לרעה של התו

http://www.abiliko.co.il/index2.php?id=1332&lang=HEB

 

נהגת שודים צודקת - רכבי הנכים מופיעים במסופי המשטרה , משרד הרישוי והעיריה , כרכב נכה בעל תו נכה .

גם ללא הצגת תו נכה על הרכב .

 

ולדעתי , תמיד כדאי להציג את תו הנכה ברכב .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הבעיה היא אינה זיוף אלא שימוש לרעה.

 

המעבר לכרטיסים גרם לכך שלרוב הזכאים לתו יש כרטיס לכל רכב שבבעלותם.

 

שני רכבים שני כרטיסים ובד"כ זכאי אחד.

 

לדוגמא: יש לי שכן שאביו מרותק לכסא גלגלים ויוצא מביתו רק באמבולנס.

לאב יש תו נכה, והא על רכב הליסינג של שכני.

התו מודבק על השימשה הקדמית ואני בספק רב אם האב ראה את הרכב מבפנים אי פעם...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הבעיה היא אינה זיוף אלא שימוש לרעה.

 

המעבר לכרטיסים גרם לכך שלרוב הזכאים לתו יש כרטיס לכל רכב שבבעלותם.

 

שני רכבים שני כרטיסים ובד"כ זכאי אחד.

 

לדוגמא: יש לי שכן שאביו מרותק לכסא גלגלים ויוצא מביתו רק באמבולנס.

לאב יש תו נכה, והא על רכב הליסינג של שכני.

התו מודבק על השימשה הקדמית ואני בספק רב אם האב ראה את הרכב מבפנים אי פעם...

 

על זה אני מדבר, שימוש לרעה בתוי הנכים!, אנשים משתמשים בהם כדי להחנות את הרכב ליד העבודה באדום לבן או במקומות אסורים שהם בכלל לא הנכים בעצמם או מסיעים את הנכים.

 

זה שרשום במחשבי המשטרה שהרכב הוא של הנכה, הוא לא פטור לשימוש לרעה של התו שהוא נועד לכן כמו שרשמתי שמשרד התחבורה במכוון רק מנפיק תעודה אחת והיא צריכה להיות ברכב בו נוסע הנכה, עם תשימו לב ללינק שפירסמתי באתר, יש אפילו פרסום של שופטת טוענת שיש לתקן את החוק ולדרוש הצגת תו נכה עם הרכב כדי למנוע בעיות.

 

 

דרך אגב, זה לא נכון תמיד שרשום במחשבי המשטרה שהרכב של נכה, לחבר שלי שהוא נכה צה"ל חנה באדום לבן בתוך חניון בסיבוב תוך הקפדה לא לחסום וכו על פי הוראות משרד התחבורה , המשטרה נתנה לו דו"ח על כך ולמרות שהיה מוצג תו הנכה בחר השוטר להתעלם מכך, בסופו של דבר הגיע העניין לבית המשפט והתיק נסגר עוד אצל התובעת כי לא היה רשום לה שיש לבחור תו נכה!

×
×
  • תוכן חדש...