Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה 2008 בעית EPC


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי סקודה פאביה שנת 2008

38000 ק"מ סה"כ

 

בזמן האחרון מתחילות לי כמה תקלות

פעם אחת האוטו רעד ונכבה והופיעה לי סימן של מצבר.

 

אחרי התנעה מחדש לא היה כלום והאוטו נסע כרגיל.

 

לאחר מכן התחלתי להרגיש שהאוטו לא ממש סוחב לפעמים. ובזמן שהאוטו מאיט הוא מתחיל לרעוד

ונדלקת מנורת EPC

 

לאחר כיבוי והדלקה

זה נעלם לכמה ימים

 

הייתי במוסך מורשה בשביל טיפול שנתי

והם הכניסו את האוטו לדיאגנוסטיקה. ראו שהייתה תקלה אחת בגלל חיישן שכנראה התקלקל והאוטו נכבה בגללו.

אבל הם אמרו שגם אם אני יחליף אותו לא בטוח שזה יפתור את הבעיה. לפי סוג התקלה שאני מתאר

(עלות החלפה 1500 ש"ח)

 

הם אמרו שקודם ננסה להחליף מסנן דלק. (350 ש"ח)

ואם זה לא יפתור את הבעיה צריך להחליף כנראה מצערת. (זרקו מחיר מאד גבוה, 4 אלף)

וגם זה לא בטוח יפתור את התקלה

צריך להחליף בשביל לבדוק

 

החלפתי מסנן דלק כחלק מהטיפול

והתקלה חזרה על עצמה

 

יש למשהו מושג מה יכולה להיות הבעיה ? לפני שאני זורק כסף על פתרון "שאולי" יפתור את הבעיה.

מישהוא מכיר מומחה לסקודה\ פולסקווגן אחר באיזור אשדוד - אשקלון ?

 

תודה רבה

  • ספונסר פורום
פורסם

חבל להחליף מסנן דלק לפני 60,000 קמ

עוד לא ראיתי תקלה שנפתרה בדרך הזאת ,למעט מקרים של זיהום בדלק

אבל אז כמובן יש גם לנקות את המיכל .

ידוע לך איזה תקלות נמצאו בסריקה ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

הייתה תקלה של חיישן במנוע.

לא זוכר אותה בדיוק

 

נימצאה רק פעם אחת

והיה רשום שהמנוע התחמם ובגלל שהחיישן כנראה התקלקל

אז האוטו נכבה כדי למנוע תקלה

 

ככה ה הסבירו את זה

 

אני יקח מחר את מספר התקלה מהמוסך אם זה יעזור להבין

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן חיישן מהירות מנוע והוא לא נמצא במקום נגיש שקל לפרק אותו .

מיקומו מתחת למתנע בחלקו האחורי של המנוע .

לא שכיח לחלוטין תקלה עם החיישן הזה בפאביה וכדאי באמת לבצע איפוס

ולראות אם חוזרת אותה התקלה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...