Jump to content

doom28

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי doom28

  1. היי תודה על התגובות עד כמה שאני יודע לא חתמתי על טופס וויתור. רק על תיקונים וכדומה במוסך אלי. תודה על ההצעה אין לי כרגע את החוות דעת של השמאי אני אדבר יום ראשון עם החברת ביטוח ואדרוש לראות את הפירוט של הירידת ערך\חוות דעת. מדובר ברכב בן שנה וחצי בערך על הכביש - שברולט סוניק הייתה מכה בצד הקדמי של הרכב - יש לי תמונות של המכה
  2. שלום לאחר תאונת רכב קיבלתי מהביטוח חוץ מהסכום תיקון למוסך גם בערך 2500 ש"ח על ירידת ערך השמאי היה של החברת ביטוח. אני לא יודע כמה אחוזים קיבלתי וכדומה. התאונה הייתה יחסית קלה לפי מה שהמוסך סיפר לי. החליפו כנף, פנס, פלסטיקים ואמרו שהיה צריך להחליף פח ברכב שיכול להיות שיהיה על זה ירידת ערך אבל לא משהו רציני השאלה היא האם לסמוך על השמאי של הביטוח או לבדוק את הרכב לירידת ערך גם מול שמאי חיצוני ? כי יחסית קיבלתי סכום גבוה יותר ממה ששיערו אולי זה אומר שיש ירידת ערך יותר גדולה ממה שחשבו ? ואם הוא ימצא שיש ירידת ערך גדולה יותר ? למי פונים ? לחברת ביטוח ? תודה
  3. citroen c3 picasso נראה אוטו יפה. גדול מרווח חיסרון יחיד שלו שהוא ידני. יש עוד משהו שצריך לדעת ? יתרונות ? חסרונות ? אשמח לתגובות
  4. החיישן הפגום זה ENGINE G28 ככה זה מופיע במחשב שלהם
  5. הייתה תקלה של חיישן במנוע. לא זוכר אותה בדיוק נימצאה רק פעם אחת והיה רשום שהמנוע התחמם ובגלל שהחיישן כנראה התקלקל אז האוטו נכבה כדי למנוע תקלה ככה ה הסבירו את זה אני יקח מחר את מספר התקלה מהמוסך אם זה יעזור להבין
  6. שלום יש לי סקודה פאביה שנת 2008 38000 ק"מ סה"כ בזמן האחרון מתחילות לי כמה תקלות פעם אחת האוטו רעד ונכבה והופיעה לי סימן של מצבר. אחרי התנעה מחדש לא היה כלום והאוטו נסע כרגיל. לאחר מכן התחלתי להרגיש שהאוטו לא ממש סוחב לפעמים. ובזמן שהאוטו מאיט הוא מתחיל לרעוד ונדלקת מנורת EPC לאחר כיבוי והדלקה זה נעלם לכמה ימים הייתי במוסך מורשה בשביל טיפול שנתי והם הכניסו את האוטו לדיאגנוסטיקה. ראו שהייתה תקלה אחת בגלל חיישן שכנראה התקלקל והאוטו נכבה בגללו. אבל הם אמרו שגם אם אני יחליף אותו לא בטוח שזה יפתור את הבעיה. לפי סוג התקלה שאני מתאר (עלות החלפה 1500 ש"ח) הם אמרו שקודם ננסה להחליף מסנן דלק. (350 ש"ח) ואם זה לא יפתור את הבעיה צריך להחליף כנראה מצערת. (זרקו מחיר מאד גבוה, 4 אלף) וגם זה לא בטוח יפתור את התקלה צריך להחליף בשביל לבדוק החלפתי מסנן דלק כחלק מהטיפול והתקלה חזרה על עצמה יש למשהו מושג מה יכולה להיות הבעיה ? לפני שאני זורק כסף על פתרון "שאולי" יפתור את הבעיה. מישהוא מכיר מומחה לסקודה\ פולסקווגן אחר באיזור אשדוד - אשקלון ? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...