שלום
לאחר תאונת רכב קיבלתי מהביטוח חוץ מהסכום תיקון למוסך גם בערך 2500 ש"ח על ירידת ערך
השמאי היה של החברת ביטוח.
אני לא יודע כמה אחוזים קיבלתי וכדומה.
התאונה הייתה יחסית קלה לפי מה שהמוסך סיפר לי. החליפו כנף, פנס, פלסטיקים ואמרו שהיה צריך להחליף פח ברכב שיכול להיות שיהיה על זה ירידת ערך אבל לא משהו רציני
השאלה היא האם לסמוך על השמאי של הביטוח או לבדוק את הרכב לירידת ערך גם מול שמאי חיצוני ?
כי יחסית קיבלתי סכום גבוה יותר ממה ששיערו
אולי זה אומר שיש ירידת ערך יותר גדולה ממה שחשבו ?
ואם הוא ימצא שיש ירידת ערך גדולה יותר ? למי פונים ? לחברת ביטוח ?
תודה