Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעונין לרכוש רכב שהרשיונות שלו מוקפאים והבעלים שלו נפטר. הבן שלו מעונין למכור את האוטו

איך מעבירים בעלות על רכב במצב כזה. הבעלים זרק איזה הערה על רכב אחר ברשותו שהרשיונות שלו גם מוקפאים שצריך לקחת אותו לזיהוי בעמדה מס 1 כי לפני 20 שנה לא רשמו מס' מנוע ושילדה ברשיון ההקפאה

מה צריך לעשות מבחינת בעית הירושה כדי להעביר בעלות ?

פורסם

פשוט מאוד.

צו ירושה שהרכב עובר לרשות הבן.

הרכב עובר על הבן.

אם זה אספנות הוא יוכל למכור לך ולהעביר בעלות.

אם זה רכב מיושן תצטרכו לפתור בינכם את נושא הבעלות כי זה קצת בעייתי להעביר בלי טסט.

פורסם
אני מעונין לרכוש רכב שהרשיונות שלו מוקפאים והבעלים שלו נפטר. הבן שלו מעונין למכור את האוטו

איך מעבירים בעלות על רכב במצב כזה. הבעלים זרק איזה הערה על רכב אחר ברשותו שהרשיונות שלו גם מוקפאים שצריך לקחת אותו לזיהוי בעמדה מס 1 כי לפני 20 שנה לא רשמו מס' מנוע ושילדה ברשיון ההקפאה

מה צריך לעשות מבחינת בעית הירושה כדי להעביר בעלות ?

 

אם לאיש יש צו הכרזת ירושה או קיום צוואה כנראה שברור מהם מי יורש את הרכב.

אחד היורשים עם צו הכרזת הירושה או צו קיום הצוואה (לפי מה שיש במקרה הזה) צריך לגשת למשרד הרישוי ולהעביר בעלות.

אם אותו האדם הוא גם היורש היחיד אז הוא כבר יכול להעביר לך את הרכב.

אם לא תתיעץ עם הפקיד/ה כדי לברר מה ההליך במקרה והבעלות רשומה ע"ש מספר אנשים.

אם אין צו הכרזת ירושה או צו קיום צוואה צריך לפעול להוצאתם.

 

מקוה שעזרתי

שלמה דן גדרון

פורסם

תודה

 

הבן אדם טוען שיש צו ירושה יש לו רק צילום שלו האם זה מספיק. אם זה לא מספיק איפה אפשר לאתר את הצו המקורי

לפי מה שהבנתי אימא שלו היא היורשת וכנראה שיש לו אחים האם זה מהווה בעיה כל שהיא ?

פורסם

שלום

שים לב אני לפני יומים עברתי את ההליך של העברת בעלות על רכב שהבעלים ניפתרו.

כדאי שלא תתרוצץ סתם תעשה בדיוק מה שאומר לך.

1 האדם שמעונין למכור לך את הרכב צריך לקבל מהאחים והאחיות יפוי כוח לשמש כנציג יחידה שלהם.

2 אם צו ירושה גם צילום אם יש חותמת ע"י עו"ד [נעמן למקור] ניתן להשתמש

3 תוריד מהאינטרנט יפוי כוח להעברת בעלות {2 סטים} סט אחד להעברת בעלות ליורש והשני מהיורש לרוכש

4 היורשים צריכים לחתום כולם על תופס אחד של העברת בעלות על שם היורש הניבחר + יפוי כוח ליורש שניבחר לרשום את הרכב על שמו לא לשכוח לצרף תעודות זהות של כול היורשים או תרוץ כמה פעמים

5 במשרד הרשוי יעבירו בעלות לאחר אימות מיסמכם על שם היורש ללא תשלם וללא הוספת בעלים נוספים

6 באותו מעמד היורש יבקש להפוך את הרכב לסטטוס אספנות ואז יוכל למכור מיד את הרכב ולהעביר בעלות לרוכש גם בלי טסט.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני לא מבין דבר אחד,

אם כל הרכוש של הניפטר מחולק בצוואה והרכב לא רשום (לא חשבו שהוא שווה משהוא),

מי מקבל את הרכב בירושה ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם
אני לא מבין דבר אחד,

אם כל הרכוש של הניפטר מחולק בצוואה והרכב לא רשום (לא חשבו שהוא שווה משהוא),

מי מקבל את הרכב בירושה ?

 

אם כל היורשים חושבים כך ומוותרים אז מי שרוצה מקבל.

אבל אם אין הסכמה מתחלק שווה בשווה בין היורשים.

תבין לבד שככה נעלמו בטח לא מעט רכבים.  

פורסם

עוד תוספת קטנה

אם יש יותר מ-5 יורשים רשומים ונציגם מגיע עם 5 תעודות זהות והכל עובד כמו שצריך - לא ניתן לעשות העברת בעלות בדואר.

יש לבצע אותה במשרד הרישוי.

 

בהצלחה

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
אם כל היורשים חושבים כך ומוותרים אז מי שרוצה מקבל.

אבל אם אין הסכמה מתחלק שווה בשווה בין היורשים.

תבין לבד שככה נעלמו בטח לא מעט רכבים.

 

ממש לא. אפשר למכור את הרכב ולהתחלק בתמורה. צריל להספיק למנה םלםל לכל המשפחה המורחבת...:lol:

 

אם יש רק צילום של צו ירושה אז צריך לגשת למשרד שהוציא את המקור ולבקש צילום חתום על ידי רשם לעינייני ירושה או של בית משפט לפי מה שכתוב בצו.

שלמה דן גדרון

פורסם

סיבכתם את העיניין מעל ומעבר!

אשתו של המנוח יכולה להעביר את הרכב על שמה ללא צורך בהליך המשפטי של צו ירושה!!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
סיבכתם את העיניין מעל ומעבר!

אשתו של המנוח יכולה להעביר את הרכב על שמה ללא צורך בהליך המשפטי של צו ירושה!!

 

אפשר הסבר איך ואים צריך את משרד הרישוי או דואר מספיק ?

פורסם

כיוון שיש יורשת ,אשתו של הנפטר ,אז היא היורשת של הרכב.

 

במקרה כזה העברת הבעלות על שמה נעשית במשרד הרישוי .

 

ואז יש להוציא את רשיונות הרכב מהקפאה לעשות טסט ואז ניתן להעביר בעלות.

 

אם מדובר ברכב אספנות אפשר לבצע העברת בעלות ללא טסט אבל קודם לכך יש לבצע העברה לסטטוס אספנות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צריך צו ירושה למשרד הרישוי לשם העברת הבעלות ליורש(היא בחינם) ואחר כך באמצעות יפוי כח ,או בנוכחות היורש תבוצע העברת בעלות נוספת (בתשלום) על שם הקונה המאושר.

×
×
  • תוכן חדש...