Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחר הרבה שינויי דעת ושבירת ראש, בין סובארו אימפרזה ידנית 98-99, להונדה סיויק ידנית 98-99,

אני חושב ללכת על מאזדה לאנטיס 98-99 ידנית. היא לא היתה הבחירה הראשונה שלי כי אני לא כל כך

אוהב את הצורה שלה, אבל נראה לי שבסוף אני אקנה את המאזדה.

 

אני מחפש ברכב אמינות, האצה זריזה, וחיסכון (מסויים) בדלק.

מה עלות האחזקה של הרכב, חלקים טיימינג לדוגמה.

עדיף לקחת את ה1800 או את ה 1600. (יש הבדל גדול בצריכת הדלק?)

 

אני לא מדבר על דגם ה F אלא על הדגם הרגיל.

 

אשמח אם תעזרו לי בקצת מידע על הרכב הזה,

 

תודה, שבת שלום.

33094750002_large.jpg

פורסם

98 זו הצורה הישנה יותר (כמו בתמונה שלך), 99 זו כבר צורה חדשה שנמכרה עד 2004.

 

אין למייטב ידעיתי ידניות 1800, ובכלל בקושי יש ידניות, במיוחד בדור החדש שהתחיל בשנת 99, יהיה לך קשה למצוא לאנטיס ידנית במצב נורמאלי.

 

 

פורסם

מחזק את דברי המגיב שמעלי: במודל שהתחיל ב-1999 לא יובאו כמעט גרסאות ידניות. המעטים מאד שאולי תמצא למכירה, היו בעבר לימוד נהיגה - כך שרצוי לוותר. בשנתונים הקודמים, הסיכוי רב יותר למצוא ידניות.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

תודה על התגובות .

 

נכון טעות שלי לאנטיס משנת 99 הוא כבר בדגם מתקדם יותר ואת הדגם הזה באמת אי אפשר להשיג בידני

בגלל החרם שמאזדה עשו מאז על גירים ידניים.

 

הדגם של הלאנטיס שאני רוצה הוא מ 96 -98. (כמו בתמונה)

יש כמה כאלו במנועים 1600 ו 1800

מה אתם ממליצים?

פורסם

אני מהמרכז,

אני לא יודע אם התכוונת לזה או לא אבל אני לא גר בצפון או בירושלים שאני צריך רק גיר ידני,

פשוט אני לא יכול לנהוג על אוטומט, אני אוהב להחליט באיזה הילוך להיות ולא לחכות ל"ישיבת צוות" אלקטרונית

לפני כל העברת הילוך, וגם טיפטרוניק לפי דעתי זו לא מציאה כי אני חושב שכדי לשלוט על רכב כמו שצריך

חייב קלאץ.

 

יש לי כרגע סופר לאנסר ידנית שאני מאוד מרוצה ממנה אבל הגיע הזמן להתקדם לרכב חדש יותר.

פורסם

איו שום התקדמות מסופר לאנסר למאזדה לאנטיס דור ראשון. אני מציע לך לחשוב על טויוטה קורולה או הונדה סיאיק מהשנים האלה שיש להם מנועים חזקים יותר ואין בעיה למצוא רכב ידני.

×
×
  • תוכן חדש...