Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב לשתף אתכם במקרה מאוד מוזר שקרה לי לפני כמה דקות.

אני רואה טלוויזיה, פתאום אחותי באה קוראת לי(נמצאת בחופש גדול אז אין מה לעשות בלילה) ואומרת: בוא מהר פורצים לרכב!!

אני מסתלבט עלייה אומר כן בטח, פה?

אחרי כמה שניות אני הולך לחלון ורואה שני נערים בלי ציוד בשקט מופתי ליד רכב מתבוננים וסורקים את השטח.

מסתכלים למעלה, ימינה שמאלה לכל כיוון, עושים סיבוב וחוזרים לרכב.

אחד מהם מוציא איזשהו כלי ומתחיל לפעול.

באותו הרגע התחלתי לעשות רעשים ותוך פחות מחצי שניה הם כבר היו בסוף הרחוב.

אני אציין שהרחוב כולו מואר, בניינים גבוהים וגם פרטיים, מרפסות מה לא.

איך לעזאזל הם לא מפחדים להתפס?

 

בקיצור חברים, הגנבות נהיו מכת מדינה.

ובנימה אופטימית זאת, לילה טוב.

פורסם

ישראל היום:-(.

 

למה לא לקרוא למשטרה, ובאמת להועיל למצב?

 

 

איך הם לא מפחדים להתפס???

 

מי יתפוס אותם?

גם אם תזמין ניידת, לא בטוח שהם יגיעו בשיא המהירות.

Peugeot 406 99' 1.8L auto.8)

 

Chevrolet Cavalier 95' 2.2L auto:twisted:

פורסם

עד שהייתי מזמין את הניידת והם היו מגיעים הגנבים היו מרימים את כל הרכב פעמיים..

הגנבים היו נערים..זה הקטע ההזוי, בטוח שמתחת לגיל 18, כבר בגילאים האלה מתחילים?

 

והם הלכו על רכב ספציפי, רק לתוכו הסתכלו..אני מעריך שהבעלים של הרכב השאיר שמה משהו יקר.

פורסם

אם הם נערים הם בדרך כלל ילכו על רכוש שיש ברכב.

רדיו דיסק כסף או ציוד יקר ערך .

במקומך הייתי מזעיק את המשטרה שיהיה לפרחחים תיק פלילי ואז הם יתחנכו .

פורסם

בזמן שלקח לך לפתוח את השרשור הזה היית יכול: להתקשר למשטרה 5 פעמים ולצלם את הגנבים בשעת מעשה (לא לדבר על דברים מסובכים מאד כמו לצעוק עליהם שיעופו משם, זה מתקדם מדי). אבל לא. הכי טוב לעמוד מהצד להסתכל. אני בטוח שהבעלים של הרכב שגנבו ממנו את הרכוש אסיר תודה לך.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
הוא רשם שהם ברחו.

 

למה לא לרדת ולז**ן להם את הצורה ?! סתם בשביל הכיף וההרגשה הטובה..

 

לא שווה את התביעה וכל הכאבי ראש שהוא יקבל אחרי זה מצמד הילדים+ במיוחד שלא מדובר אפילו ברכב שלו.

 

מה שמצחיק שזה שמנעת פה פשע, לא יזכר לך, אבל זה שהרמת ידיים על זוג פורצים, זה מה שעלול להכניס לך תינור של כמה עשרות אלפי שקלים, או לחלופין איזה מאסר קליל ותיק פלילי .

 

הייתה צריך להרים טלפון למשטרה..

יחד עם זאת, עד שהם היו מגיעים, הרכב לא היה, או אותם הילדים ..

 

תזהיר את בעל הרכב, אולי יש לו משהו ברכב, שהם חשקו בו, ועל כן, שישמר ויקח אותו איתו .

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

מתנצל - לא ראיתי את השורה הזאת.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

 

תזהיר את בעל הרכב, אולי יש לו משהו ברכב, שהם חשקו בו, ועל כן, שישמר ויקח אותו איתו .

 

 

כל הכבוד על האזרחות הטובה.

 

גם אני ממליץ לך להזהיר את בעל הרכב. במידה ואתה לא מכיר אותו, פשוט השאר לו פתק על השמשה.

פורסם

יותר מזה, זה מצב שיכול לחזור על עצמו.

 

רוב הסיכויים שאלו סתם 2 נערים קטנים שעקב החופש הגדול היו משועממים ורצו אטרקציה וריגושים.

 

יחד עם זאת יש מצב שבאמת מדובר ב-2 פורצים (עזוב את גילם הצעיר לפי מה שהוא אומר), והם שוב יחזרו במהלך השבוע לרחוב, בין עם בעקבות אותו הרכב הספציפי , או בעקבות רכב אחר, עליו יש להם הזמנה.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
לא שווה את התביעה וכל הכאבי ראש שהוא יקבל אחרי זה מצמד הילדים+ במיוחד שלא מדובר אפילו ברכב שלו.

 

.

 

ומה לגבי האופציה של לרדת למטה, לזיין להם את הצורה ואז לברוח ?

 

ככה גם מנעת פשע, גם אישפזת 2 עבריינים (שזה בכלל מצויין ויש מצב שאפילו מוגדר כמצווה מבחינה דתית) ובגלל שברחת הם יכולים לחפש את מי לתבוע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אם זה נערים מתחת לגיל 18 סיכוי גדול שזה סתם שתי ילדים משועממים שרצו לצאת גברים ולהרוויח קצת כסף

מכיר יותר ממקרה אחד כזה.

ויש גם את התופעה של ילדים שעוברים רכב רכב ובודקים אם במקרה שכחו לנעול אותו, ותתפלאו לא חסר כאלה

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם

לא נתתי להם לפרוץ לרכב ואז עשיתי רעש..

בשניה שאחד מהם ניסה לפרוץ התחלתי לעשות רעש בכדי להבריח אותם.

ואני לא מכיר את בעל הרכב אבל השארתי לו פתק, נקווה שלא יחזור על עצמו.

 

אני פשוט מופתע לרעה מהמקרה, שוב זה מקום פתוח בניינים גבוהים הכול מואר בעוצמה חזקה..זה לא רחוב ראשי אבל לא רחוב שקט, בקיצור..אני עדיין לא מעכל שבכזאת פשטות עושים את זה.

×
×
  • תוכן חדש...