Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב רציתי להביא את המורל אבל באמת שאין לי כסף אז אני צריך לקחת משהו אחר !

http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?manufacturers_id=15&products_id=132

עכשיו יש את זה וזה נשמע לי מחיר טוב השאלה היא כזאת !

 

1.יש הבדל גדול בין גודל של 5.25 לבין 6.5 ????

2.איך הרמקול הזה בכללי טוב נכון ?

3.כמה RMS הוא ?

4. כרגע מותקן לי 6.5 אינטש אמרו לי שזה ממש לא בעיה להרכיב רמקול של 5.25 זה

נכון ?

5. במחיר של עד 500 שקל יש משהו יותר טוב שאני יכול להביא ?

 

תודה רבה מתן !

פורסם

ההבדל הוא שרמקול 6 וחצי ירד יותר טוב בתדרים נמוכים מאשר ה5

 

ה5 ורבעה הוא יותר קטן לכן יותר קל להרכיב אותו בדלת...

 

אני הייתי ממשיך ואוסף כסף וקונה קומפוננט ב1000שקל..

 

לדעתי לא כדי להביא את המלניום הזה עדיף לאסוף עוד... :?

פורסם

המיליניום הוא הסט הכי טוב לדעתי שתמצא במחיר הזה ובשקט יותר טוב מסטים במחיר גבוהה ממנו. הוא נמכר במחיר כזה אך ורק מתוך מעבר לדגמים החדשים של מורל.

אני נסעתי עם הרמקול הזה כשנתיים כבר ברכב הקודם שלי ואני מאוד אהבתי אותו ואת הטוויטרים , לפחות עד ששמעתי את הדוטק :).

ההספק שלו הוא 80 או 100W RMS

וההבדל הוא אולי קצת פחות באס כמו שאמרו כבר.

 

עד 1000 ש"ח לא נראה לי יש משהו יותר טוב להביא.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טוב השמח לעוד תשובות ואם תוכלו לענות לי לפי המספרים או אפילו חלק מהם !

מה שבאמת חשוב לי זה אם יש הבדל גדול בין 6.5 לבין 5 ורבע !

פורסם

יש הבדל, ברגע שזה רמקול של 5.25 הוא נותן פחות "באס" מרמקול של 6.5 .

בשביל לשים קומפוננט טוב מקדימה עדיף 6.5, כי הוא ינגן טוב את התדרים הנמוכים בתחום שהסאב-וופר שלך לא מנגן.

×
×
  • תוכן חדש...