Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אחרי החלפת מצבר יש סיכוי למחיקת זיכרון במחשב הרכב?


תימני אחלה!
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב לכולם!

אתמול מישהו בא והחליף לי מצבר (שירות נייד) ברכב,אימפרזה 2002. במקביל להחלפה הוא הביא מצבר משלו וחיבר אותו - פלוס לאלטר' ומינוס לגוף הרכב. פתאום האזעקה התחילה לצפצף ואוטומטית ניתקתי לו את המינוס שהוא חיבר. הבחור ישר אמר לי " יו! לא!!! מה עשית?!.... " אח"כ הוא הסביר לי שהוא שם אותו כגיבוי בכדי שהרכב/מחשב הרכב לא "ירגיש" שהחלפנו לו את המצבר. ככה לא יהיו כל מיני טעויות ו/או שגיאות בחישוב הנתונים ברכב.

האמת,אמרתי לו,שערב לפני כבר התעסקו לי במצבר ואולי ניסו לנקות את הקטבים שלו אז כבר הרכב היה ללא מצבר. באמת מאז אותו ערב הרגשתי קצת שינויים בטורים,לא הצחלתי כ"כ להחזיק את הטורים באופן יצב בסל"ד נמוך/סרק.

האם באמת זהו הגורם לשינויים/שיבושים בטורים? הוא אמר לי שאני חייב ללכת לאפס את המחשב של הרכב.

זה נכון?

תן חיוך ;) הכל לטובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון, ניתוק מצבר גורם לאתחול כל המשתנים הנלמדים במחשב כגון יצוב סל"ד סרק, זמן הזרקה ועוד.

 

לפעמים נסיעה קצרה עם הרכב תחזיר את המצב לקדמותו ובפעמים אחרות צריך לגשת למוסך לביצוע איפוסים עם הסורק תקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי חייבים לחבר מצבר גיבוי לפני הניתוק. גם אני עשיתי את הטעות (מגאן 2007) וניתקתי את הפלוס כדי למלא מים בתא המצבר האחרון. במשך יום שלם כל אורות האזהרה נשארו דולקים (שמן, בלמים, וכו'). רק אחרי כמה כיבויים ונסיעה רצופה ארוכה זה הסתדר.



שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכדאי לייצב את סל"ד הסרק יש לנקות את בית המצערת אחרי ניתוק המצבר,פיח שמצטבר שם מונע ממנה להסגר עד הסוף ומחשב הרכב לומד את המצב המשתנה,אחרי הניתוק הרכב חוזר למצב אפס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירותי רכב , מה שאתה אומר זה שאני צריך לנתק אותו שוב ואז לנקות?

ו- danniel , מה שעשיתי באותו רגע שאינסטינקט הוא ישר לשחק עם האומים שעל כבל הסל"ד/גז כבדי לנסות ולאזן אותו.

אז לדעתך אני צריך לנסות להחזיר את המצב שלו לקדמותו קודם כל? אע"פ שהסל"ד לא משהו כרגע?

ועוד משהו,אם כן,כמה כבר יעלה לי לאפס את המחשב במוסך מורשה?

תודה!

תן חיוך ;) הכל לטובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באומים של הבית מצערת אסור לגעת, בית המצערת מכוייל חד פעמית אצל היצרן וכל שינוי בו עלול לגרום לבעיות סל"ד שלא נפתרות, גם לאחר איפוס עם סורק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם זה נחשב/נקרא ממש האומים של הבית מצערת כמו שאתה מתאר,אבל זה כמו ברכבים היותר ישנים שאתה יכול לקבוע את הטורים לפי האומים וע"י כך אתה משנה את הכבל,אם הוא יותר מתוח למשל.

בכל מקרה,אנסה להחזיר אותו למצב המקורי. אני חושב שפחות או יותר אצליח כי אפשר לראות בטח איכשהו איפה היו האומים במצב המקורי (הרי שנים שלא הוזיזו אותם,בטח יש סימן לכלוך או אבק).

תן חיוך ;) הכל לטובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב לכולם!

אתמול מישהו בא והחליף לי מצבר (שירות נייד) ברכב,אימפרזה 2002. במקביל להחלפה הוא הביא מצבר משלו וחיבר אותו - פלוס לאלטר' ומינוס לגוף הרכב. פתאום האזעקה התחילה לצפצף ואוטומטית ניתקתי לו את המינוס שהוא חיבר. הבחור ישר אמר לי " יו! לא!!! מה עשית?!.... " אח"כ הוא הסביר לי שהוא שם אותו כגיבוי בכדי שהרכב/מחשב הרכב לא "ירגיש" שהחלפנו לו את המצבר. ככה לא יהיו כל מיני טעויות ו/או שגיאות בחישוב הנתונים ברכב.

האמת,אמרתי לו,שערב לפני כבר התעסקו לי במצבר ואולי ניסו לנקות את הקטבים שלו אז כבר הרכב היה ללא מצבר. באמת מאז אותו ערב הרגשתי קצת שינויים בטורים,לא הצחלתי כ"כ להחזיק את הטורים באופן יצב בסל"ד נמוך/סרק.

האם באמת זהו הגורם לשינויים/שיבושים בטורים? הוא אמר לי שאני חייב ללכת לאפס את המחשב של הרכב.

זה נכון?

 

זה נכון.

אתה צריך ללכת למוסך מורשה.

ע"פ התיאור שלך איש השירות הנייד פעל נכון...

אם יש עוד שאלות אשמח לעזור!

 

שבוע מעולה,

אייל מסובארו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...