Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה תגידו על זה? (מריחי המכוניות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה לא מצחיק.ראיתי פעם תכנית בטלויזיה הגרמנית על אדם שמסוגל לזהות מכונית על פי צליל הטריקה של הדלת שלה.

 

זה היה פשוט מטורף.מכסים לו את העיניים והמנחה נכנס עם אסטרה חדשה,יוצא וטורק את הדלת.לבן אדם לוקח בדיוק שניה להגיד "אסטרה". מכיוון שכנראה האוטו נפוץ החליטו להתקיל אותו-הם יצאו לרחוב,תפסו מישהו עם מכונית ,הכניסו אותו וטרקו את הדלת.לקח לבן אדם משהו כמו 10 שניות של מחשבה - ואז הוא פשוט אמר- "פיאט כרומה".

 

 

 

הוא צדק.

 

גם אני מצליח לזהות חלק מהמכוניות על פי צליל טריקת הדלת :lol:

ROOONEEYY

פורסם

אני רק רוצה לציין פה את יונדאי

ששמו משהו ברכב שמשמר את הריח טוב טוב (הרכב עמד בעשרות פוקים שלי ושל חברים שלי , ועדיין שומר על ריחו אחרי 40 אלף קילומטרים!)

 

:shock:

 

 

ובקשר לטריקת דלתות , אני יודע לזהות אלנטרה , גולף , וL200 - אולי נפתח שרשור על זה , זה דווקא נשמע מעניין(תרתי משמע :wink: )

וואלק אתתתתה

פורסם

אני רוצה לציין לחיוב את לנצ'יה-מושבי האלקנטרה העשירים באוטו שלי מאפשרים לי להפליץ חופשי בשקט-וזאת למרות שחברה שלי יושבת לידי באוטו-ולא שומעת ולא מריחה כלום.באחריות.

 

 

אני מת להשיג כיסאות כאלה לבית...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אני רוצה לציין לחיוב את לנצ'יה-מושבי האלקנטרה העשירים באוטו שלי מאפשרים לי להפליץ חופשי בשקט-וזאת למרות שחברה שלי יושבת לידי באוטו-ולא שומעת ולא מריחה כלום.באחריות.

 

 

אני מת להשיג כיסאות כאלה לבית...

 

 

 

אדייייייייייייייר

אם אתה משיג - תגיד לי איפה!!!

(נמאס לי להתאפק שעות כשחברה שלי/ידידות שלי באוטו :oops: )

וואלק אתתתתה

פורסם
אני רוצה לציין לחיוב את לנצ'יה-מושבי האלקנטרה העשירים באוטו שלי מאפשרים לי להפליץ חופשי בשקט-וזאת למרות שחברה שלי יושבת לידי באוטו-ולא שומעת ולא מריחה כלום.באחריות.

 

 

אני מת להשיג כיסאות כאלה לבית...

 

עוד יתרון של דדרה :) השאלה היא האם יכולת הספיגה המצויינת של משבי דדרה לא תפגע בהם לאורך הזמן (ראה ערך "מושבים בראלי של תומר" :twisted: )...

 

מה אם פטנט למכוניות יוקרה - מושבים אותמי אחוריים כולל מנגנון סינון גזים? שקט, ריח נעים ומניעת נזק לפנים הרכב...

 

P.

×
×
  • תוכן חדש...