Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני שוקלת לרכוש מהם רכב חדש (סוכני משנה של טויוטה?)

ואשמח לדעת האם מישהו התנסה/שמע/מכיר את הסוכנות/מוסך.

 

תודה

פורסם

מעולים ללא עוררין מבחינתי. אימפרזה 97' (גראנד לאונה) של חבר טוב שעבר מסבו אליו (00 ברישיון - לא עשו העברת בעלות) מטופל בהם מהשנים הראשונות שלה ותאמינו לי שהיא תימכר זה רק לי ! כנ"ל לגבי טויטה קורולה 2006 שהיא האוטו הראשון במשפחה של חבר אחר, יודעים לטפל בצורה מעולה שמונעת נזקים בעתיד.

אני יכול להמשיך ככה עד מחר עם רנו מגאן קופה 01 שעשו שם עבודה מדהימה. אוטו נדיר ביופיו שנקנה בפרוטות עקב מצב מכנאי גרוע ביותר כתוצאה מנהיגת צעירים פזיזה. החזירו אותו לחיים טוב מתמיד, בקושי רואה מוסך וכל זה בעלות שהותירה לבחור שעבד איתי עודף נאה בכיס ממחיר המחירון.

סוזוקי ליאנה 06 - אבא שלי קיבל את האוטו במצב מעולה. המשיך בטיפולים שם לאחר שהאחריות של סוזוקי נגמרה והצליח למכור את האוטו הרבה מעל המחירון בזכותם.. באמת אם לא הייתי כרגע בעבודה הייתי ממשיך וממשיך וממשיך !

 

*זה תקף רק לגבי המוסכים שלהם ביפו ובאזור, יתרה מכך אינני יודע.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אלהאלה -

 

הילון שישי היא רשת ענקית שמשווקת באמצעות מספר אולמות תצוגה כלי רכב של יבואנים שונים ומחזיקה מערך מוסכים מורשים של כמה וכמה יבואנים.

 

בקשר לרכישה - לדעתי תמיד שווה לנסות להיכנס ליותר מסניף אחד (שימי לב שלהילוך שישי יש כמה סוכניות טויוטה) - בכל מקרה שווה להיכנס ליותר מסניף אחד. לסניף יש יכולת לתת לך הטבות שונות וקטנות (אזעקה, חיישני רוורס, טיפול מתנה וכו') - ואולי אחד הסניפים יתגמש יותר או תרגישי שיש לך תקשורת טובה יותר עם המוכר.

 

שאדם קונה טלוויזיה ב-3000 ש"ח הוא הולך לבקר ב-50 חנויות שונות. שהוא קונה רכב הוא הולך רק לסוכנות אחת. זה מצחיק.

 

בקשר למוסכים - כל מוסך מורשה חייב לעבוד תחת סטנדרטים מסויימים של היבואן כדי שתהיה איזשהיא אחידות מסויימת. כמובן שלא כולם באותה רמה, אבל עדיין.

 

חוצמזה - את יכולה לרכוש את הרכב איפה שבא לך ולטפל איפה שבא לך. את יכולה לקנות בסוכנות המרכזית ולטפל בהילוך שישי, או לרכוש בהילון שישי ולטפל במרכזי ואז בהילוך שישי ואז במוסך אחר. חשוב שלא תקשרי בין הדברים

 

הניסיון האישי שלי עם הילוך שישי הוא בעיקר מרכבים צבאיים.

טיפלתי במוסכים בבאר יעקב, ביפו, באזור ובראשל"צ.

אף פעם לא הייתה לנו בעיה איתם, תמיד התקלות טופלו לשביעות רצוננו (ואני מדבר כאן על למעלה מ-10 רכבים שונים) ולא היינו צריכים לחזור. גם היחס היה טוב (והייתי חייל בחובה ככה שאף אחד לא חייב לי כלום, אני גם ככה לא משלם).

 

מצד שני מאולמות המכירה (שהתעניינתי ברכישת יונדאי) קיבלתי תחושה פחות טובה - אבל זה משהו סובייקטיבי.

×
×
  • תוכן חדש...