Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

נתקלתי באוטודיפו

בכל מיני מוצרי תוספי שמן מנוע ותוספי דלק..

הובטח לי שהם משפרים את ביצועי המנוע ומונעים בלאי ,

וכן גם חוסכים בדלק...

 

מישומה זה נראה לי מרמה..

יש למישהו ניסיון או ידע בדברים האלו? האם זה באמת עוזר ? או סתם עבודה בעיניים

וחור בכיס ? אשמח לחוות דעת מקצועית

תודה

פורסם

"הבטיחו" לך שזה עוזר?

 

בצע חיפוש בפורום ותשכיל בן רגע.

 

אני מבטיח לך!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בתוספי שמן אל תגע, זה לחלוטין יכול לגרום לנזק בלתי הפיך למנוע.

תוספי דלק מנסיוני האישי ועוד כמה נסיונות שבדרך אני יכול להמליץ בחום שהם עוזרים ולפעמים אפילו פלאים.

:)
פורסם

אני לעומת המון אנשים שלא ממליצים להשתמש בתוספי שמן משתמש באופן קבוע בשמן חצי סינטטי ובתוסף לשמן.

ברנו מגאן ידנית הרגשתי את השינוי בצורה משמעותית מאד! הרכב הגיב בצורה יוצאת דופן גם שצריכת הדלק ירדה מעט

פורסם

אני מאמין שישנם כמה סוגי תוספים מומלצים איכותיים דוגמת פולדיין - גם לשמן וגם למערכת הדלק.

פורסם

אין כל צרך לא בתוסף שמן ולא בתוסף דלק.

לא מעט רכבים עברו תחת ישבני, לא ראיתי לנחוץ להשתמש באי אלו תכשירי "פלא".

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אין כל צרך לא בתוסף שמן ולא בתוסף דלק.

לא מעט רכבים עברו תחת ישבני, לא ראיתי לנחוץ להשתמש באי אלו תכשירי "פלא".

 

על תגובה כזאת אתה יכול לקבל 5 תגובות הפוכות. מסקנה ברורה לגבי יעילות התוספים סביר להניח שלא תקבל פה. לי הספיקו לשמוע חוות דעת טובות על פולדיין (שהוא די יקר) מאנשים משותפים לתחביב המוטורי כדי לתת לו צ'אנס על הרכב שלי שהוא די צעיר ולא סובל מבעיות שיכולות להצדיק שימוש בכזה אז השתמשתי בו בתור תרופת מנע בעצם. יכול להיות ששפכתי כמה מאות שקלים על "פלסיבו", אבל השקט הנפשי מבחינתי שווה את זה.

פורסם

הן השמן והן הדלק מתוספים בנחוץ לפעולה תקינה של המנוע, אז מדוע יש צרך לזרוק כסף על שלא נחוץ?

שקט נפשי? קח רגיעון :wink:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...