Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

סיכוי קלוש, אבל,

 

אני בקרוב מתחיל את הסמסטר האחרון שלי לתואר, הנדסת מכונות.

יכול לעבוד כרגע 3 ימים מלאים (א-ג) ושישי לפי הצורך.

 

5 שנים נסיון בתכן, פיתוח והובלה של פרויקטים בתחום הבטחוני וה-HLS,

עוד שנתיים נסיון במשרות חלקיות (משרות סטודנט) בהעברה מפיתוח ליצור בחברות בתחום המכשור הרפואי וחברות הזנק בתחומים שונים.

 

מחפש משרה של מתכן מכאני.

 

מכרמיאל בצפון ועד תל אביב בדרום (אני מקרית טבעון עם פזילה למעבר לזכרון יעקב).

 

תודה,

משכנתא זה קל

פורסם
~

רעננה ונתניה? DSNR?

לשעבר. כבר כמה שנים שהשם הזה לא קיים. פשוט ככה כולם זוכרים אותה. השם התחלף וגם התוכן - לשמחתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי חברים

מחפש עבודה עם עדיפות לתחום טכני.

לפני הצבא עשיתי תואר הנדסאי(מכונות) אך יש צורך להשלים בגרות אחת לדיפלומה.

הייתי טכנאי מנועים בצבא(סימן4), וכרגע נותן שירות למכונות CNC כשנה.

יש ידע במחשבים (התקנת חומרה,פירמוטים) וסמארטפונים(התקנת רוט,רום,בוטלודר)

בעל רישיון A1 ו-B

איזור מרכז.

פורסם

לחברת הייטק חדשה בתחום המשחקים, דרוש/ה מפתח/ת.

ידע בסביבת עבודה

C#, ASP.NET MVC, ADVANCED LINQ, HTML5, JAVASCRIPT, CSS

אין צורך בנסיון, יכולת למידה עצמית גבוהה ואחריות אישית כמובילי פרויקט.

אזור מרכז

קורות חיים: [email protected]

פורסם

התפנתה משרת מזכירה למשרה מלאה במשרד שמאי רכב בת"א.

לפרטים נוספים, שלחו ה"פ.

שבוע טוב :)

זה נכון

פורסם

אבי מחפש עבודה - רתך תותח בעל ניסיון של 39 שנים. עובד עם ארגון, CO2, אלקטרודה וגז. אדם רציני ומיומן בעבודתו.

מי שזקוק או שמע, בפרטי.

פורסם

מרכיב מכאני למשרה זמנית בקו ייצור- משמרת ערב

 

לרדווין ברמת החיל ת"א דרוש טכנאי או הנדסאי אלקטרוניקה להרכבה מכאנית בקו ייצור

חובה ניסיון קודם בתפקיד זהה במפעל אלקטרוניקה

שעות העבודה – 14:00 עד 23:00

ניסיון בבדיקות RF - יתרון משמעותי

תחילת העבודה מיידית

חובה ניידות – אין תחבורה ציבורית מרמת החייל בשעות הערב

 

לשלוח לי הודעה מי שמעוניין

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)
בחור בן 30-ומשהו, דתי, אינטליגנט, נעים הליכות, רציני ואחראי, בעל רכב ור. נהיגה מאז שאני מכיר אותו, נשוי+3, גר בצפון ומחפש עבודה פחות-או-יותר בכל תחום. ככל שידוע לי ללא תואר (למד משהו והפסיק, לא יודע בדיוק), היה מורה בשב"ס עד לאחרונה. דובר אנגלית דיי טובה ומקשקש בעוד שפות (הסתובב קצת בעולם).

כבר כמה חודשים לא עובד ומצווה גדולה לעזור לו. אשמח להעביר את מספרו בהו"פ.

 

הגהות ותיקונים: נשוי+4 ולא 3, למד כלכלה ומנע"ס כשנה וחצי והפסיק לאחר שהתקשה לשלם והתחיל עבודה חדשה ורחוקה שהקשתה עליו ללמוד במקביל.

מי שצריך עובד איכותי ורציני ולא זקוק לבעל הכשרה ספציפית או מתעקש על תואר - זה האיש. בהצלחה.

 

הנ"ל עדיין אקטואלי, ועוד משהו:

מחפשת עבודה מהבית בכל מה שקשור למזכירות, אירגון ואדמיניסטרציה. מוכשרת חרוצה ומסורה. עובדת כעת בהתנדבות כרכזת ראשית באירגון חסד גדול, עבודה אחראית מאוד הדורשת המון יצירתיות ותפקוד במצבי לחץ. היא הפסיקה את ההתנדבות באירגון עקב לידה והוזעקה חזרה כשלא מצאו מי שיעבוד כמוה...

גילוי נאות: קרובה מדרגה ראשונה, אבל אני אובייקטיבי לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
פורסם

מתכנת אנדרואיד מתחיל מעוניין להתפתח ולרכוש ניסיון בתחום.

סיום לימודים במכללת ג'ון ברייס,ידע בבניה ועבודה עם צד שרת.

פרויקט הגמר כולל שימוש בפרגמנטים ,גוגל api's,וdatabase.

אשמח לשלוח קו"ח ופרטים נוספים לפי דרישה.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

צהריים טובים לכל חובבי הרכבים הגולשים בפורום.

 

אם אתם מכירים מישהו שעסק בחלקי חילוף לרכבים (עבד בחנות, מכונאי,מבין ומכיר את התחום).

נשמח אם תוכלו להפנות אלי, אנחנו מחפשים עובד לחנות חלקי חילוף בדרום הארץ.

תוכלו לעשות מצווה לפני הפסח ולדאוג לפרנסה לחבר או מכר.

התנאים מעולים והשכר גבוה.

 

(למנהלים-במידה והמודעה לא רלוונטית לפורום הזה אשמח שתעדכנו אותי בכך)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...