Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהו..הB4 אצלי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם אני רוצה להתנצל שלא עדכנתי בזמן ההתפתחויות-שגעו לי קצת ת'שכל

עם ההחלטה הזאת אבל בסוף הלכתי(נסעתי)עם הלב.

 

תודה רבה לכל המייעצים - במיוחד למקצועיים.

 

אז איך הרכב:

 

נוחות-בשבילי הרכב נח אבל מי שמחפש גיהוץ כבישים זה לא הרכב בשבילו.

 

בפנים-המרווח פנים נראה לי טוב יותר מאשר נתון בסיס הגלגלים(2.67)

אבל אולי זה ההרגשה שנותנים רפודי העור הבהירים.

חוצמיזה יש אבזור די עשיר עם כל מני פיציפקסים קטנים וכיפים

וזה מוביל אותנו להנעה:

כל סיבוב מפתח הסוויץ למצב START הוא חגיגת שעונים שנדלקים בשלבים,

כמה שניות סה"כ-זה מתחיל במסגרות האדומות של השעונים אח"כ המחטים

האדומים עושים סלטה לסוף הסקלה וחוזרים(אחלה מופע) ואז האורות

הכחולים זרחניים נותנים את שלהם..וכו..

 

הנסיעה-ההתרגשויות כרגע מוגבלות קצת כי אני שומע בקול ספר הרכב

שאומר לי להשתדל לא לעבור את ה-4000 סל"ד ב-1600 ק"מ הראשונים

וגם צריך להכיר קצת את הרכב..אבל בכל יש כיף והרבה :twisted::D

הרכב מרגיש חזק(יותר מנתון ה8.2 או 7.9) וצליל המנוע ממכר..אותי לפחות

(אני נוהג בלי מוסיקה! בינתיים..) אבל הדבר המרגש יותר הוא:

היציבות והמהירות שהרכב מסוגל לעבור/לצאת מסיבובים/עיקולים -

כל עוד הכביש פנוי אתה פשוט מסתכל על המחט האדומה(מבט חטוף כן..)

רואה את המספר שהיא מצביע עליו(שהוא בגוון כחול זרחני כמובן..) ולא מאמין-

הרכב פשוט צועק לך "הנה סיבוב- תן לי בבקשה קצת סל"ד וכח ל-4 הגלגלים!".

לקיחת סיבובים מהירים לא משוגעים מידי פשוט אינם מלווים ביללות צמיגים!

מה שאומר שעוד לא דגדגתי את הרכב? עוד מעט.. אחרי ההרצה נדגדג קצת יותר..

כניסה לסיבוב במהירות מתאימה והגברת סל"ד בזמן= תענוג תענוג!

פשוט כל כך כיף..

אם במקרה נכנסת לסיבוב לפניך הכל פנוי ואתה מפחד ונוגע בבלמים האוטו יהיה אתך "ברוגז" ויגיד לך "החנה אותי בחניה ועזוב אותי!"

אבל אל דאגה תמיד אפשר להתפייס איתו עם איזה ניקוי ג'נטים

או פשוט לאיים עליו שלא יקבל 98 אוקטן ואז הוא ישר משלים אתך

ואתה מבטיח שלא תעשה זאת יותר.. :lol:

 

אמ.. בטח יש עוד הנאות כאלה ואחרות ששכחתי אז זהו בנתיים..

הטרייד פתוח להסטלבטויות :D מ'כפת לי..

אני נושם שותה אוכל ישן חולם נהנה B4 3.0R.

 

תומר

פורסם

תודה על האיחולים :D

הצבע נקרא "כחול פנינה בהיר"- צבע מדהים!

ROEE צודק- לא חשבתי לצלם.. אף פעם לא צילמתי ת'רכב שלי..

הפעם הוא שווה צילום!

קיצר, אני אשתדל לצלם אותו מהר עם 2 מפלטיו היפים סן רופו היפה

פרונטו אחוריו מצדדיו מי העומד.. :D

פורסם

אני יודע על מה אתה מדבר...האוטו פשוט מדהים!

הכי טוב במחיר שלו!

הוא טורף סיבובים ועושה אותם מהר...

צלם צלם את האוטו.....;)

פורסם

תגידו, כל אוטו חדש צריך לא לעבור את ה-4000 סל"ד ב-1600 ק"מ הראשונים ?

או שיש איזושהי הגבלה ?

כי שמעתי משהו דומה גם במאזדה 6

 

אנחנו קנינו לא מזמן מאזדה 3, באתי למנהל המוסך שממנו לקחנו את הרכב (מוסך מאזדה באשדוד) ושאלתי אותו "יש איזשהם הגבלות על המנוע בגלל שהוא חדש ?"

הוא אמר לי "המנוע מוכן לפעולה, קח אותה וסע איך שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה"

וזה לא היה סתם פועל, זה היה המנהל (בחור מחוייט בחליפה)

 

מה אתם אומרים ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
תגידו, כל אוטו חדש צריך לא לעבור את ה-4000 סל"ד ב-1600 ק"מ הראשונים ?

או שיש איזושהי הגבלה ?

כי שמעתי משהו דומה גם במאזדה 6

 

אנחנו קנינו לא מזמן מאזדה 3, באתי למנהל המוסך שממנו לקחנו את הרכב (מוסך מאזדה באשדוד) ושאלתי אותו "יש איזשהם הגבלות על המנוע בגלל שהוא חדש ?"

הוא אמר לי "המנוע מוכן לפעולה, קח אותה וסע איך שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה"

וזה לא היה סתם פועל, זה היה המנהל (בחור מחוייט בחליפה)

 

מה אתם אומרים ?

גם לי אמרו את אותו הדבר לפני 4 שנים כשקניתי את הAUDI שלי,אתה חושב שממש הקשבתי לו,1500 ק"מ לא עברתי את ה-3000 סל"ד,לא סמכתי על מה שהסוכן מכירות אמר לי.

אני יודע שיש מכוניות ובעיקר מנועים שכבר באים עם הרצה,אני אישית לא סומך על זה,ומעדיף לעשות לאוטו שלי הרצה,זה גם נותן לי להכיר את הרכב יותר טוב ולקבל תחושת בטחון טובה יותר עם הרכב.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

תתחדש, בחירה ממש טובה, גם אני שוקל לקנות בדיוק אחת כזאת, שמחתי לקרוא על הכוח שלה, אבל איך אתה מרגיש שהנתון שלה פסימי כשעוד לא לחצת ? אתה מגיע כנראה מרכב חלש יותר ולא רגיל לזה, אבל הלוואי שאתה צודק, הנתון על הנייר שלה זה מה שהכי מפריע לי... רכב עם נתונים כאלה ויחס משקל הספק כזה צריך להיות זריז יותר מהנתון הרשמי, לכן גם אותי מעניינת ה-SPEC B.

 

בכל מקרה, אני מאוד אשמח (ובטח גם השאר) לשמוע ממך גם אחרי ההרצה כשתוכל לבדוק את הרכב טוב יותר...

 

שאלה נוספת שאני מקווה שלא יפריע לך לענות, כשאני התעניינתי בה לפני חודש בערך, המחיר היה בסביבות 240K, ועכשיו כתוב במוטוקאר שהיא עולה קרוב ל-270K... יש לך מושג איזה מחיר נכון ? (טוב יש לך... אבל האם אתה יכול למסור ? לא מדובר על העיסקה שלך באופן ספציפי כמובן, פשוט מה המחיר הנכון?) אה, ואיזה אשראי הם נותנים אם בכלל ? (אני יודע שאפשר לברר את כל זה בסוכנות, אבל כבר הייתי איתם בקשר וכרגע הרכישה מתעכבת ולא נעים לי סתם להטריד אותם)

 

במידה ואני קונה את הרכב הזה אגב החלטתי לוותר על הרבה איבזור מיותר כמו החימום למושבים(מי צריך את זה?), מושבים חשמליים(רק אני נוסע, או מקסימום אני אשאיר חשמלי לנהג), מושבי עור(בעיה מצפונית עקב היותי צמחוני) ועוד... נאמר לי שאפשר וזה יחסוך הרבה.

 

ינון.

×
×
  • תוכן חדש...