Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב וחודש טוב

 

השבוע החלפתי ברכבי שסתום PCV כי הוא היה סתום.

 

החלפתי את החלק בכוחות עצמי.. צירפתי תמונה לאחר ההחלפה, רציתי לדעת האם החלפתי כמו שצריך והאם החלק "יושב" כמו שצריך להיות?

 

שנית כל איך אני מנקה שסתום כזה ? החלק עלה לי 70 ש"ח כולל מע"מ, חלק מקורי של בלנו, אני מאמין שהמחיר זול יחסית ולכן לא רציתי לשבור את הראש ולנקות את השסתום.. רק לידע כללי איך אני יכול לנקות אותו?

1.jpg

פורסם

במוסך הראשי בתל אביב אמרו לי שהוא סתום...

האם הוא נכנס עד הסוף או שצריך לדחוף אותו עוד כלפי מטה ? ,יש כחול כזה שנשאר בחוץ...

 

אני יודע שאולי זה מאוחר כעת אבל להבא : איך אני בודק שהשסתום אכן סתום ?

פורסם
במוסך הראשי בתל אביב אמרו לי שהוא סתום...

האם הוא נכנס עד הסוף או שצריך לדחוף אותו עוד כלפי מטה ? ,יש כחול כזה שנשאר בחוץ...

 

אני יודע שאולי זה מאוחר כעת אבל להבא : איך אני בודק שהשסתום אכן סתום ?

 

תקח את השסתום הישן ותשאף אם הוא נסתם הוא תקין. (חד כיוני..)

 

בנוסף אני מתעלק על האשכול:

אני גם זקוק לשסתום כזה ובכל בית עסק המציעו לי שסתום חלופי במחיר כמעט זהה למה שקבלת.

קנית אותו מהמוסך המרכזי או חנות חלפים?

פורסם

שבוע טוב

 

 

לא עניתם לי תשובה מלאה... האם לפי התמונה השסתום נכנס עד הסוף ? או שצריך לדחוף אותו פנימה יותר ?

 

תודה

פורסם

אין לו עוד לאן להיכנס, תנסה לדחוף אותו עוד ואתה תשבור אותו.

זה תקין!

 

ושלחת לי הודעה לפרטי אבל לא ציינת מקום קנייה :-)

שבוע מעולה!

×
×
  • תוכן חדש...