Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת רכב עבודה: מזדה 3, טויוטה קורולה, מיצובישי לנסר,שברולט


emesh
שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

חבר שלי צריך לבחור רכב לעבודה מבין: מזדה 3, טויוטה קורולה, מיצובישי חנסר, שברולט - לא זוכר הדגם.

 

הדלק והכל עלחשבון העבודה. הוא נוסע לעבודה כל יום 60 ק"מ הלוך ו 60 ק"מ חזור. כמו כן כמובן נסיעות משפחתיות ומעט מאד ירידות לדרכי עפר.

מה המלצתכם?

תודה.

אמש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה חשוב לו במיוחד ברכב? אם כלום - שיסתכל מה יש לחברים שלו מהעבודה ויראה מה מוצא חן בעיניו יותר. אם יש דברים שחשובים (ביצועים, נוחות נסיעה, מרווח מאחור, רעשים וכולי) אז פרט אותם כאן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבטיחות חשובה שיוותר על הקורולה, היא מצויידת ב-4 כריות אויר בלבד ולא זכאית להתהדר בציון 5 הכוכבים שקיבלה במבחני ריסוק.

הקרוז, הלאנסר והמאזדה 3 קיבלו 5 כוכבים, לקרוז ציון טוב במיוחד וללנסר יש 7 כריות אויר.

אני אישית מצאתי את המיצובישי הכי נעימה עקב שילוב של מרווח וגם נוחות. היא מצויידת במנוע 1500 סמ"ק שמספק ביצועים סבירים לקבוצה. הפלסטיקה בפנים לא מדהימה אבל בהחלט ניתן לחיות עם זה.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי גם בנוחות וגם בבטיחות הלנסר מובילה מבין הרכבים שציינת.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שטויות נאמרות פה... הלאנסר היא נוחה? ממש אבל ממש לא, והמנוע שלה 1,500 סמ"ק הוא הכי עגלתי ממה שצויין בין המכוניות, והפסטיקה הכול כך פשוט שמזכירה מעט את מכוניות המיני הקטנות עם הפלסטיקה הפשוטה מאוד!!!.

לעמות זאת עם חשוב מאוד בטיחות ומרווח היחידה מבין הרשימה היא השברולט קרוז, גם מאובזרת עם בקרת שיוט כבר בדגם הבסיסי, בטיחותית מאוד 6 כריות אויר ו-5 כוכבי בטיחות, מרווחות מאוד וגם הכי יפה לטמעי בין האופציות .

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיעות (יחסית קצרות) על כל הדגמים אתן את 2 הסנטים שלי:

 

קורולה (אוטומט ולא רובוט): אחלה רכב. ממוצע מכל הבחינות - זריז, נוח. לא הפעם הראשונה שאני שומע לגבי בעיות בטיחות. שווה לבדוק.

 

לנסר: עגלתי משהו, פלסטיקה מבפנים מתחת לכל ביקורת. לא אהבתי את הרכב בכלל.

 

שברולט קרוז: אם לחבר שלך יש רגש מינימלי לנהיגה הוא הולך לסבול ייסורי מוות מהתיבה של הרכב הזה. בנוסף, לא מצדיקה את גודלה מבפנים.

 

מאזדה 3: בתור שונא (זה כבר נהיה תחביב) של מאזדה 3 (דור ראשון) קיבלתי את השוק של החיים שלי כשנהגתי על הדור האחרון. בהחלט הבחירה שלי מבין אלו. בעיקר בגלל הזריזות.

Bimmer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שטויות נאמרות פה... הלאנסר היא נוחה? ממש אבל ממש לא, והמנוע שלה 1,500 סמ"ק הוא הכי עגלתי ממה שצויין בין המכוניות, והפסטיקה הכול כך פשוט שמזכירה מעט את מכוניות המיני הקטנות עם הפלסטיקה הפשוטה מאוד!!!.

לעמות זאת עם חשוב מאוד בטיחות ומרווח היחידה מבין הרשימה היא השברולט קרוז, גם מאובזרת עם בקרת שיוט כבר בדגם הבסיסי, בטיחותית מאוד 6 כריות אויר ו-5 כוכבי בטיחות, מרווחות מאוד וגם הכי יפה לטמעי בין האופציות .

 

אז יש לי חדשות, כן, הלאנסר נוחה ועוד איך, בטח יותר מהקרוז. היא ממש לא עגלתית, בטח שלא ביחס לקרוז ומספקת ביצועים סבירים ובצורה חלקה ונעימה עם גיר פשוט המחולק ל-4 הילוכים. המרווח בפנים לדעתי לא פחות טוב מהקרוז ולמעשה מלבד נושא הפלסטיקה מדובר ברכב טוב שבהחלט מתאים לדרישות משפחתיות.

מבחינת בטיחות לשני הרכבים ציון של 5 כוכבים והלאנסר מציעה כרית אויר נוספת (שביעית) לרגלי הנהג.

אני חושב שמדובר בחבילה הרבה יותר שלמה ומאוזנת מהקרוז. אם לא מוצעת גם הקיה פורטה או I30 בהחלט הייתי הולך על הלאנסר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לו את האפשרות להוסיף לרשימה גם את הפלואנס, אז לדעתי הרכב מתאים ביותר לדרישות שלו.

אמנם מדובר בעגלה עם 4 גלגלים אך בפרמטרים של נוחות ובטיחות לדעתי אין לה מתחרים בקבוצה.

בטיחות- בנוסף לאמצעי הבטיחות הסטנדרטיים (6 כריות אוויר, ABS, ESP) מצוייד הרכב במערכת בלמים חזקה מאוד בעל מרחק עצירה קצר, עם זאת יש להתרגל לבלמים ובהתחלה יהיה לו קשה לבלום במתינות.

נוחות- הרכב פשוט מחליק על פסי האטה ולא מרגישים כמעט מהמורות בכביש, כמו כן יש מרחב גדול מקדימה ומאחורה ותא מטען עצום.

אבזור- איני יודע מהי רמת האבזור אצל שאר המתחרות, אך בפלואנס יש שליטה מההגה על מערכת הסטריאו (נוח מאוד) כסטנדרט, מבחר תאי אחסון גדולים, מראות מתכווננות חשמלית ובדגם המאובזר בקרת אקלים ובקרת שיוט.

בנוגע לביצועים עדיף שלא תשאל :) השילוב של גיר 4 הילוכים אוטומטי גרוע עם מנוע 1600 חלש הוא בוא נגיד.. לא אידיאלי.. עם זאת הרכב אוחז יפה בפניות גם במהירויות יחסית גבוהות.

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיעות (יחסית קצרות) על כל הדגמים אתן את 2 הסנטים שלי:

 

קורולה (אוטומט ולא רובוט): אחלה רכב. ממוצע מכל הבחינות - זריז, נוח. לא הפעם הראשונה שאני שומע לגבי בעיות בטיחות. שווה לבדוק.

 

לנסר: עגלתי משהו, פלסטיקה מבפנים מתחת לכל ביקורת. לא אהבתי את הרכב בכלל.

 

שברולט קרוז: אם לחבר שלך יש רגש מינימלי לנהיגה הוא הולך לסבול ייסורי מוות מהתיבה של הרכב הזה. בנוסף, לא מצדיקה את גודלה מבפנים.

 

מאזדה 3: בתור שונא (זה כבר נהיה תחביב) של מאזדה 3 (דור ראשון) קיבלתי את השוק של החיים שלי כשנהגתי על הדור האחרון. בהחלט הבחירה שלי מבין אלו. בעיקר בגלל הזריזות.

 

לשברולט קרוז 2011 יש תיבה אוטומטית חדשה ומנוע משופר עם 124 כוח סוס אם לא שמעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש בימים אלו צריך לקבל את הרכב הבא ולמרות שנורא רציתי את הקרוז החדשה החלטתי בסוף ללכת על הקורולה (פשוט לשלמה סיקסט אין את הקרוז החדשה בהיצע ההשכרה) אחרי שהיום אני עם מאזדה 3 2010 שכבר עברה 85 אלף ק"מ ואני מחבב אותה מאד למעט מקום צפוף מאחורה.כנ"ל נפסלה גם הI30 עקב תא המטען הצפוף.

לאנסר היתה לי 4 חודשים.הרכב נוח.יותר מה3. בלי סיפורים. הבעיה היא שזה בערך כל מה שיש לו להציע בגרסת ה1.5 ליטר.

מנוע עצלן,פלסטיקה איומה - רק כדי לשבר את האוזן קיבלתי את הרכב עם 6 ק"מ על השעון וכבר לאחר שבוע נפל לי כל החלק

שמכסה את הקורה הקדמית הצדדית!

לסיכום:לא ממש ממליץ עליה.

חבר,אתה חופר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שנהג חודשיים על קרוז לאחרונה אציין כי דגם 2010 (שלמיטב ידיעתי הוא זה שעדיין מוצע על ידי חברות הליסינג שתקועות עם מלאי עקב "הצלחתו" הרבה ולא הדגם של 2011) הוא ממש לא מומלץ לכל מי שמחפש מעט הנאה מנהיגה.

 

שילוב של גיר מיושן עם מנוע עצל מוביל לתגובות איטיות וצווחות קולניות מכיוון המנוע שמנסה להאיץ ברצועת מומנט צרה בקצה שעון הסל"ד.

 

תוסיף לזה כסאות מושב לא נוחים ואבזור מיושן (צג רדיו וחלק מהשעונים שקשה להבחין בהם בשמש ישירה) ותקבל תחושה שאתה נוהג בדייהו שנתקעה באמצע שנות ה-80.

 

3 האלטרנטיבות האחרות סבירות אך די דומות ומציעות את אותו הדבר פחות או יותר.

 

יש חלופות אירופאיות (כמובן...) אחרות שקיימות ברמת המחיר הנ"ל בהיצע הליסינג אשר מציעות יותר נוחות/איכות/ביצועים כגון אוקטביה (המצטיינת), גטה, C4, 308, פלואנס. עצתי לחברך לנסות לשכנע את מעסיקו לקבל את אחת מהן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי על שלושת הדגמים שאמרתה אבל משום מה הקרוז הרגיש הכי נעים ,אבל לא נהגתי שאני יכול לעיר על אופן הנהיגה,אם לאחד החברים מהעבודה יש קרוז בצע נסיעת במחן

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...