Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 ראלי דור שני- התייעצות לפני רכישה.


MINI MATAN
שימו לב! השרשור הזה בן 4983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

אני מחפש רכב קטן, ספורטיבי, שיראה טוב, ישסע טוב ולא ישחט לי את הכיס.

שמתי עין על ה106 ראלי דור שני, אשמח לקבל פרטים מבעלי ניסיון עם הרכב

בנוגע לאחזקה כללית-שנתית, צריכת דלק, מחלות נפוצות ודברים שצריך להזהר

מהם.

 

עוד עניין- עשיתי חיפוש בלוחות וראיתי שהמחירים נעים בין 13-40 אלף שקל,

מדוע יש הפרשים כה גבוהים בין הרכבים וע"פ מה כדאי להסתמך (מחירון כלשהו..)

 

תודה,מתן.

1.8T 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירון הוא לא אינדיקציה לרכב הזה ומכיוון שמדובר ברכב ספורט שכבר 15 שנה על הכביש קשה למצוא אחת שמורה.

הרכב מתאים מאוד לדרישות שלך, תעשה חיפוש בפורום, היו מיליוני דיונים על הרכב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי וקראתי המון, יש לי קצת ערפול בנוגע לעלות החזקה.

 

אודה למי שיוכל לתת לי לתשובה, גם אם כללית במקצת בנוגע לעלויות צפויות. אני מדבר על רכב סטנדרטי

עד כמה שאוכל למצוא כזה. (עלויות אחזקה בנוגע לדלק, טכני,ביטוחים וכו'..)

 

תודה,מתן.

1.8T 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב כייפי מאוד,לא זללן בדלק במידה ותמצא אחת שמורה ומקורית מה שלא קל למצוא היום.דור ראשון יותר מהנה אך פחות נוחה ליום יום,חלקים זולים יחסית ושוק שיפורים רחב.תאכלס אני לא מצליח לחשוב על רכב במחירים האלה שמהנה ברמה של ראלי. אל תתיחס יותר מידי למחירון ברב המקרים הרכב שווה יותר.(שים לב לפגיעות שילדה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מאוד מהנה ויחסית זול להחזקה אבל קח בחשבון שרכב ספורטיבי ישן לרוב ידרוש יישור קו רציני יותר מרכב רגיל מפאת היותו ספורטיבי.

בגדול צריכת דלק אצלי נעה בין 15 ק"מ לליטר (זה השיא בנהיגה רגועה מאוד לצפון ללא מזגן אבל עם רכב עמוס) ל-8 ק"מ לליטר אחרי יום מסלול מתיש.

אני עדיין נחשב נהג צעיר ויוצא לי 2400 חובה (מחירי החובה עלו משנה שעברה :? ) ועוד 700 בערך על צד ג'.

חלקי חילוף יש בשפע ויש הרבה מכלולים משותפים ונפוצים, מחירים לא בשמים. שים לב שהשתמשו בנוזל קירור איכותי, שהסרן האחורי לא מרעיש (יקר לתיקון), שהמיזוג והחימום עובדים (גם יכול להיות יקר), הפלסטיקה מעט "פריכה" וכו'.

 

בגדול אחת הספורטיביות הכי זולות להחזקה ואחת המתגמלות שבהן.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...