Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה ייטי


joe123
שימו לב! השרשור הזה בן 4836 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן.

מנועי ה TSI הם קדמת הטכנולוגיה, בשילוב עם תיבת הילוכים DSG (אוטומטית בעלת מצמד כפול) אתה מקבל מערכת הנעה חכמה, שקטה, חכסכונית וזריזה.

 

עמישראל נוהג לחשוב שבאם הרכב שלך הוא לא מנוע אלף-שש-מאות, אזי מדובר בגרוטאה של ממש.

במקרה הזה, של מנוע 1.2TSI+DSG, מדובר בחבילה טובה בהרבה מכל שילוב אחר שיש בסטנדרטים של משפחתומטית.

 

הייטי נראית מצויין, בעלת מראה אלגנטי, איכות חומרים והרכבה ברמה גרמנית לכל דבר, הנדסת אנוש מצויינת, מרחב פנים נאה וטכנולוגיה חדישה ומתקדמת.

אם בא לך שינוי מרענן, זו אופציה מצויינת שהייתי בוחר אותה גם לעצמי.

 

בהצלחה, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והאם מנוע 1.2 עם הטכנולוגיה מספיק חזק לסחוב בעליות של חיפה כשמזגן פועל ויש באוטו 2-3 מבוגרים?

 

נסיעת מבחן לא תשאיר ספק בלבך.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו ביצענו נסיעת מבחן על הייטי ועל הגו'ק.

 

בסופו של דבר, על אף ה"קושי הבלתי נשלט" (כפי שהוגדר כאן :shock:) הצלחנו להתעשת על השילוב TSI ו DSG והלכנו בסוף על הג'וק. ואנחנו מרוצים עד הגג.

 

כל אחד, ומה שמדבר אליו.

 

לטעמי, הייטי מקנה תחושה מעט "טנדרית" לרכב נישה, וזו אחת הסיבות שלא בחרנו בו.

כך או כך, ייטי או ג'וק, מדובר בתמורה טובה לאגרה, וזה מה שחשוב.

שיהיה בצלחה.

---

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנן תגובות רבות באינטרנט שהייטי זולל דלק באופן ניכר יותר מהמפורסם בסוכנות סקודה (בפועל משהו כמו 8 ק"מ לליטר). האם ידוע לכם משהו על זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייטי היא הדגם הכבד ביותר ועם מקדם גרר הגבוה ביותר המצוייד במנוע ה-1.2. נתון המשקל והגרר משפיעים על צריכת הדלק. מדיווחים של אנשים באתר זה ובאתרים אחרים, הייטי צורכת בממוצע בין 12 ל-13 ק"מ לליטר בשימוש של בערך 60% בין-עירוני.

כמובן שאם אתה מבלה רב היום בתוך העיר, נתון צריכת הדלק יורע בהתאם.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק את הi30, נראה שהוא בהחלט עונה על הדרישות שלך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת כוח סוס בצורה "יבשה"- ה1600 MPI הוא 102 כוח סוס.

ה1200TSI הוא 105 כוח סוס.

בכל זאת, ייטי לא אמור להיות רכב כביש שטח בצורה מסויימת לפחות ?(לא מדבר על טיולים בהרים מורכבים) המשקל עצמי שלו גבוה מהפולו שמשווקת עם אותו מנוע..

או בקיצור- נסיעת מבחן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך בהרבה פחות כסף את הסוזוקי SX4 גם גבוהה וגם מרווחת.

http://www.suzuki.co.il/?catid=%7B225AB60A-7C43-4401-8698-4187FC19B847%7D

 

איך אפשר להשוות בין שני כלי הרכב? מדובר בקבוצות שונות לחלוטין. האם ה-SX4 תעשה את העבודה כפי שהוגדרה על ידי פותח השרשור? מצויין, ובמחיר 25,000 ש"ח פחות מהייטי. תספיק גם כאשר המשפחה תתרחב.

אבל מצד שני - מדובר ברכב "אפור", לא ייחודי, ממש לא מתאים למי שרוצה להתבלט על הכביש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת כוח סוס בצורה "יבשה"- ה1600 MPI הוא 102 כוח סוס.

ה1200TSI הוא 105 כוח סוס.

בכל זאת, ייטי לא אמור להיות רכב כביש שטח בצורה מסויימת לפחות ?(לא מדבר על טיולים בהרים מורכבים) המשקל עצמי שלו גבוה מהפולו שמשווקת עם אותו מנוע..

או בקיצור- נסיעת מבחן

 

ההבדל הוא במומנט הזמין מסל"ד מאד נמוך - המנוע הזה מנפק מומנט של כ-18 קג"מ מ-1550 סל"ד עד 4100 סל"ד. להבדיל הונדה סיביק 1.8 מנפקת מומנט נ-מ-ו-ך יותר (17.3 קג"מ) בסל"ד גבוה יותר (4300 סל"ד). זה בא לידי ביטוי במשיכה חזקה מסל"ד מאד נמוך, כאשר בכל הילוך המנוע נמצא בטווח הסל"ד האפקטיבי בו המומנט הוא מירבי.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד, להשוות סוזוקי SX4 (או כל מכונית דומה אחרת) לקומבינציה של TSI + DSG זה כמו להשוות אייפון או אנרואיד לסטאר-טק של מוטורולה :-)

 

לשואל השאלה, אחרי נסיעת מבחן ב-TSI+DSG (לאון, אוקטביה, גולף, ג'טה, ייטי, לפי הטעם) לא תסכים להשאר עם רכב נטול הקומבינציה הזאת.

 

 

בדיוק כך. שילוב מדהים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אחרי חודשיים שיש אצלנו את הייטי, אני יכול לומר:

א. צריכת דלק טובה מאוד (כ-14 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת)

ב. רכב נוח מאוד, האישה מרוצה עד הגג, והיא פחדה מאוד בהתחלה מרכב גדול.

ג. עד לפני שבועיים גרנו בחיפה, במרכז הכרמל, לא היתה שום בעיה עם העליות של דרך הים או ורדיה, טס כמו מזדה 2.

ד. הכי מומלץ כמובן נסיעת מבחן להרגיש בעצמך.

ה. צריך להתרגל לגיר DSG, הוא קצת שונה מאוטומט רגיל. לא בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4836 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...