Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני צריך אותכם, החבר'ה פה שתייעצו לי בנוגע לשידרוג המערכת שלי.

אז ככה,

המערכת שלי יושבת על גטס.

הד יוניד: Panasonic CQC7303W

קומפוננט :Soundstream RBC-6

רמקולים:6X9 -pioneer 460W 80 RMS

מגבר: Rodeo Drive RD9990

סאב: JBL GTO1260BR אינץ 12

250 RMS

 

*הקומפוננט והסאב מחוברים למגבר ומנצלים אותו יפה מאוד!

 

עכשיו, אני מרגיש המגבר הזה עושה את העבודה(פותח את הסאב יפה מאוד ומגביר את הקומפוננט יפה!) ולפעמים יש תחושה שהקומפוננט לא מספק אותי מבחינת באס ו-ווליום בעוצמה גבוהה,

מה שחשבתי לעשות בשביל להגביר את הבמה מקדימה מבחינת באס וסאונד טוב בווליום גבוהה זה

להוסיף עוד מגבר טוב ועוד קומפוננט ברמה אחת למעלה ולחלק את זה ככה:

למגבר החדש והחזק יותר יחוברו הקומפוננט החדש שימוקם מקדימה ולסאב ( ע"מ להוציא ממנו יותר)

את הקומפוננט הקודם למקם בדלתות מאחורה ולחבר אותו ואת ה6X9 למגבר הישן.

 

פה אתם נכנסים לתמונה :)

 

אני צריך המלצות לקומפוננט שיתן לי מענה מבחינת נגינה בווליום גבוהה( הכי חשוב) ובאס בבמה הקדמית

כמו כן, אני צריך המלצה למגבר טוב שינצל את הקומפוננט ואת הסאב בצורה הכי טובה.

*יש לציין שאני חובב כל סוגי המוזיקה, ושומע לרוב שחורה.

 

התקציב: 1200-1400 ש"ח (גמיש טיפה)

אשמח שתעזרו לי! תודה רבה :)

פורסם

לא צריך לעשות סלט ,הייתי ממשיך באופן הבסיסי שבו אתה עובד,עם רכיבים טובים יותר.

 

תרכוש : מגבר JBL1004 ,קומפוננט מורל דוטק אוביישן

תמכור : מגבר רודיאו דרייב ,קומפוננט סאונדסטרים.

פורסם

למה לא לעשות מה שחשבתי?

למה לא לקחת את מה שיש ולהוסיף את מה שאמרת?

 

המגבר באמת מוציא את מה שמוצהר? 100RMS לערוץ??

×
×
  • תוכן חדש...