Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבא'לה בוא ללונה -פארק (נסיעת מבחן ליאריס TS)


רועי צוקרמן
שימו לב! השרשור הזה בן 7918 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חן חן על המבחן.

רובתוכנו דומה למבחנים הרבים שנערכו ל TS בארץ ובחו"ל.

כמה הערות

1. "מנוע אנמי" -המנוע אולי קצר נשימה בסל"ד הגבוה מאוד, אך היתרון שלו הוא בגמישות. אני יכול בשלישי לקחת סיבוב בעיר במהירות 20 קמ"ש בלי שום בעיה ולסחוב אותו הרחק מעל 100.

זו פעם ראשונה (תמיד יש) שאני קורא תלונות על מנוע ה - TS.

ליאריס יש את תאוצות הביניים הטובות בקבוצתה (מה שבאמת חשוב על הכביש).

2. תמוהים ההשוואות ביו ה- TS למיני ולקליאו. הרי אילו מכוניות יקרות בעשרות אלפי שקלים מהיאריס. זה לא בר השוואה כלל, אבל זה נקודת כבוד ליאריס על ההשוואה.

3. בכל המבחנים שנערכו ליאריס בתחום הספורטיבי, מול ה 206, מיני ופונטו - זכתה היאריס.

לסיכום, מבחינת המחיר, ובעצם בכלל, היאריס מעניקה תמורה מצויינת.

ועוד דבר חשוב, שכנראה יכעיס חלק ממשתתפי הפורום - זה טויוטה וזה גם שווה משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי (ולא נהגתי עליה) לפחות על הנייר מציגה היאריס חבילה מאוד מרשימה. כולכם מתעלמים באופן שערורייתי מהמחיר (פחות מ 100,000) שבו אין אפילו אלטרנטיבה אחת שפוייה.

 

גם הקליאו וגם המיני עולות עשרות אלפי שקלים יותר, כמו שלא עושים השוואות בין קליאו ל אימפרזה כך גם כאן אין מקום להשוואה.

 

אני אישית חושב שמדובר כאן על 106 ראלי מודרנית - קלילה (יחסית) , מהנה לנהיגה (יחסית) וספרטנית (יחסית).

Leon Cupra 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קראתי את הנתונים של הגה ושל אוטו ותרשה לי לא להתייחס אליהם כמדד.

אוטוקאר מדדו (ויותר מפעם אחת) 11.2 :shock: ליאריס ובכל תאוצות הביניים ה 206 היתה מהירה ממנה.

בקיצר, 9 זה לא , וזה לא יורד מ 10

 

 

שלומי , אני לא מבין אותך.

 

זה שאתה בוחר להתעלם ממבחנים שנעשו בארץ זו זכותך , למרות שאני לא מבין מה הטעם של עיתון כמו הגה/אוטו/ידיעות לשקר בקשר לתוצאות מבחן 0-100??

 

שיהיה.

 

בכל מקרה הבאתי לך שלושה נתונים מעיתונים בריטים : CAR EVO TOPGEAR שאני בטוח ששנים מהם לפחות אתה קורא , ובשלושתם טוענים אחרת ממך.

 

נכון , באוטוקאר מדדו 11 , אבל ממתי כל מה שאומרים הוא נכון?? הרי עם זה אתה מסכים , לא?

 

אני בסך הכל מתייחס לכך שמכונית ספורטיבית כמו היאריס שאמורה להיות בעלת ביצועים טובים ומנוע טוב , ויחס הספק/משקל של 9.1 הגיוני שתרד מ-10 שניות במבחן תאוצה. זהו.

 

למי יש יאריס לפתרון התעלומה? 8)

 

רועי, אם רק היית מודד בערך... :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב נסיעת המבחן באוטוקאר היה ל-ל-א הרצה (800 ק"מ על השעון), הם ציינו את זה כסיבה אפשרית להיותו קצת פלגמטי (אך אמרו שזה לא סיבה מספקת).

 

אוטוקאר, אגב - מדדו 10.9 שניות.

 

היאריס הרגישה זריזה למדי, בהחלט לא מכונית של 11 שניות - ונסענו רוב הזמן עם מזגן (שלושה אנשים...).

אני לא יכול להעריך במדויק את המהירות שלנו שם.

 

אני רואה שהסוגייה מעניינת - אז הנה ההשוואה שערכו אוטוקאר ליאריס TS מול ה206XSI (בארץ XS):

1077710.jpg

1077721.jpg

1077730.jpg

1077741.jpg

1077749.jpg

1077760.jpg

1077773.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי (ולא נהגתי עליה) לפחות על הנייר מציגה היאריס חבילה מאוד מרשימה. כולכם מתעלמים באופן שערורייתי מהמחיר (פחות מ 100,000) שבו אין אפילו אלטרנטיבה אחת שפוייה.

 

גם הקליאו וגם המיני עולות עשרות אלפי שקלים יותר, כמו שלא עושים השוואות בין קליאו ל אימפרזה כך גם כאן אין מקום להשוואה.

 

אני אישית חושב שמדובר כאן על 106 ראלי מודרנית - קלילה (יחסית) , מהנה לנהיגה (יחסית) וספרטנית (יחסית).

 

רק לפני כמה חודשים 100000 ליאריס היה מטורף. ה-TS עלתה פחות מ-90...

בכל מקרה החבילה אכן מרשימה, לא יודע אם זו 106 ראלי מודרנית, כי יש לה כמה חסרונות לנהג (מושבים, הגה לא מושלם, תנוחת ישיבה, גובה מרכב) אבל היא בהחלט מתקרבת.

מה שאני הכי רוצה לעשות זה להשוות את היאריס הרגילה, זו שיש לאמא שלי, ל-TS...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני הכי רוצה לעשות זה להשוות את היאריס הרגילה, זו שיש לאמא שלי, ל-TS...

 

רוני

 

לכשתבחן - תתכונן להיות מופתע.

(וקח נסיעה בראשון, אני יודע שזה רחוק לך אבל כביש הסופר-לנד שווה את הנסיעה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם היאריס היתה קצת פחות מהירה מה GTI שלך או בכלל לא באותה סקלה ? כי לפי נתונים רשמיים ההבדל ב 0-100 אמור להיות חצי שנייה בינהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם היאריס היתה קצת פחות מהירה מה GTI שלך או בכלל לא באותה סקלה ? כי לפי נתונים רשמיים ההבדל ב 0-100 אמור להיות חצי שנייה בינהם.

 

קשה להשוות. לGTI כושר נשימה ואפקטים קוליים טובים בהרבה שמסייעים לחוויה.

ההבדל בין הGTI (שמגיעה במבחנים לנתון של פחות מ8 למאה) ליאריס מרגיש יותר מחצי השנייה של הנתונים הרשמיים, שאכן ייתכן והם מעט אופטימיים ביאריס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה להגיד לכם

 

אני לא הייתי משווה בין יאריס ל-306 GTI

 

יאריס זה אוטו יפני, אוטו ספורט שעושה את העבודה שלו כמו שצריך ותו לא

ה-GTI לא סתם אוטו ספורט, יש לו את הניצוץ הצרפתי הזה שגורם להנאה בנהיגה

 

זאת לפחות לדעתי

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה להגיד לכם

 

אני לא הייתי משווה בין יאריס ל-306 GTI

 

יאריס זה אוטו יפני, אוטו ספורט שעושה את העבודה שלו כמו שצריך ותו לא

ה-GTI לא סתם אוטו ספורט, יש לו את הניצוץ הצרפתי הזה שגורם להנאה בנהיגה

 

זאת לפחות לדעתי

 

יש לך בעיות קשות בהגדרות.

היאריס T-Sport לא "אוטו ספורט" אלא סופר מיני ספורטיבית.

 

ואין מקום להשוות בין יאריס ל-306GTI בכלל. הן לא מקבילות לחלוטין.

 

אם תקרא בין השורות תראה ששלומי התכוון למשהו אחר בכלל, ולא להשוואה המגוחכת יאריס מול 306.

 

שלומי דורש במפגיע (בלי קשר לעובדות) להוכיח שהיאריס איטית.

 

כל רכב איטי יחסית.

טוב, חוץ מה-Enzo ומה-מקלארן F1.

 

עוד לא הבנתי למה אתם משווים את היאריס כשאתם אומרים "איטית" יותר.

ל-206 ? 406 ? STI ? EVO 11 ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביאריס לפחות אתה מרוויח אמינות של רכב יפני

וזה אחד היתרונות לפי דעתי של היאריס

כי הוא רכב ספורטיבי שאמור להיות גם אמין מאוד

 

עוד פעם התחלנו עם דיוני אמינות ?

 

שלומי, תפרט בבקשה את כל רבבות ומאות אלפי התקלות שקרו לך ב-206 בבקשה.

שנדע להיזהר ..

 

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה להגיד לכם

 

אני לא הייתי משווה בין יאריס ל-306 GTI

 

יאריס זה אוטו יפני, אוטו ספורט שעושה את העבודה שלו כמו שצריך ותו לא

ה-GTI לא סתם אוטו ספורט, יש לו את הניצוץ הצרפתי הזה שגורם להנאה בנהיגה

 

זאת לפחות לדעתי

 

אני חושב שצריך להתנתק מ"זה טויוטה, יפנית שמיועדת לאמינות" ולבחון את הרכב בשל יכולתו - לא מוצאו.

 

ליאריס יכולת גבוהה וניחוח יותר מצרפתי, לפי הסטיגמות שלך. מאפיין הנהיגה בו לא מקורי. הוא מועתק מפג'ו. נכון, זה לא בהכרח באותה הרמה, ונכון - פג'ו של פעם עשו את זה טוב יותר. אבל פג'ו של פעם אין יותר, היאריס פה כאן ועכשיו.

 

(ההשוואה לGTI-6 היתה לצורכי ביצועים, לא התנהגות והיא מסוייגת באופן שלא צריך להסביר אותו, אני מקווה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7918 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...